giulietta 116

#16
supp kirjutas:eks mul ka see vahtraleht veel vilgub avataril, olen alfatest suht võõrdunud kuna eelmise müüsin maha aasta 95 :?

tundub, et ei ole võõrdund, kui uue "õnnetuse" hoovi veeretasid :icon_thumbup: ...ei sellest viirusest lahti saa, köhh-köhh-köhhhhhh :oops: :)
Pilt

giulietta 116

#17
supp kirjutas:alfadel peaks minema peale viimast (75) päris alfat üle vast
:icon_hi:

Vana kooli definitsioon:

väiksed Alfad kõik enne 33 tulekut (mööndusega võib sinna alla lugeda tegelikult ka 33 ning mingis osas ka 145/6)
keskmised alfad-> viimane oli 75 (mööndustega võib lugeda ka 155-e)
suured Alfad -> viimane oli 90 (mööndusega võib lugeda ka 164)

esimene uus spider/coupe on 916

ehk siis kindel vana kool on : 115 ning 162 (ja kõik enne seda) ning Sud

Üleminekusõidukid on 33(145/6)-164-155 (ehk siis vana ja uue kombinatsioon-> õuldskuul mootorid ja suur osa muust tehnikast, kuid "uues kuues")

Üldiselt loetakse aga uuteks kõik mudelid alates 156-st (ehk siis AR kui firma "uus hingamine")
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#19
:icon_hi:

parandage mind, kui eksin aga peale 1981 mudeliaastat tehtud uuendused hõlmasid kereplastikut ja uut sisu (koos sellega tuli ka C piilarile vent ava :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#20
siin ongi mingi ebakõla, nimelt mu auto on 83a ja 2,0l, samas kui netist uurida on mõningad vanemad masinad millel pole seda c piilari plasti, samas mõnel on. Minu autol on vanakoolis armatuur ja pole seda perse palastikut, ok see on selge, aga mis põhimõttega pandi c piilari plasti jääb selgusetuks. migeid masinaid LAV-is nimetati ekscutive millele seda polnud, aga mingit loogikat seal pole. TS paistab olevat mingi kohalik teadusemees, äkki saab sotti
samas ma ei ole suutnud ka väljaselgitada mis tootja magnetoolasid kasutas alfa tollal originaalis

giulietta 116

#21
pakuks, et kui Sul on vana kooli armatuur ning kerel lisplaste pole, siis sellepärast seda plastlätakah kah ei ole... kuna tegelikult on tegemist sõidukiga, mille registreerimisaasta võib küll 83 olla, kuid mudeliaasta on varem-

kaks asja, mis veel esimest ja teist põlve kindlalt eristavad on esimesed suunatuled (1 põlvel olid need rattakoopqast eespool, teisel tagapool- Sinu omal polegi :D ) ning ukselukud (1 olid need lunkide sees, teisel väljaspool)

kontrolli VIN number üle :wink: Sul on 1 põlve süiduk (s.t enne 82 aastat toodetud)

enne 1981 aastat ei tohiks olla ühtegi plastiga ning peale 82 ühtegi ilma plastita (kui on siis on see kas juurde pandud või eemaldatud)

Esimesed makid tulid tehasest alles 90-date hakul - ja sedagi AlfaRomeo logo ning kirjaga- [enne seda oli diileri asi sinna stereo sisse leida (tehas paigaldas vaid kõlarid ja juhtmestiku)]

ma ei ole küll täiesti kindel, kuid USA-s oli vist ka varasemalt võimalik logoga raadiumi tellida :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#22
kus seda vin-i saab kontrollida, damit pole jah suundi, krt nüüd hakab keeruliseks minema juba. aga üldiselt on suht vähe konkreetset infi netis selle auto kohta, mis ajast siis need see c piilari plastid tulid, sest suuremjagu masinaid on nn palja persega s.t. vanemad, aga nende plastidega
PS üldiselt olen ma ebasatsionaarsete autode magnet

giulietta 116

#23
:icon_hi:

VIN proovi siin

http://eper.deltahpe.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

ma ei ole küll 100% kindel, et see varasematest ainu saab :wink:

Giulietta koodiloogikat täpselt ei mäleta, kuid kui keretüübi üles leiad (id plaadilt nt) siis saab jätkata - kui see on ar06155 või siis tähisega 116A1 siis on 1 seeria ... kui on midagi muud, siis on kas vahetatud mootoriga, või on uus kool, kuid vale kerega vms :wink:

mis puudutab netiloogikat, sii see EI OLE oluline- kosmeetiline muudatus tuli 1981 :icon_thumbup: punkt :icon_thumbup: ja peale seda oli kõigil asutdel C piilaril plastrest olemas punkt [isegi Turbodeltad said selle]
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#25
Sellisel juhul vali edasi:

Kui tegemist on ilma Z alguseta (AR116A*), siis on tegu kuni 79 toodetud sõidukiga
kui on tegemist numbrikombinatsiooniga, mis allpool olevasse loetellu ei sobi, siis on tegemist 80 a sõidukiga
ZAR116A10*00001001 - ZAR116A10*00008010-> 2,0 Super (1980-1981)-> siit edasi on juba plastrest C piilaril

ZAR116A10*00008011 - ZAR116A10*00017000-> 2,0 Lusso (1981-1983)
ZAR116A10*00017001 - ZAR116A10*00027400-> 2,0 Ti (1982-1983)

ei suuda siiski meenutada/leida ühtki eriversiooni, mis oleks ilma esimeste tiivasuundadeta :? seega kahtlustan, et nende elimineerimisel oli kellegi kuri käsi koos pahtliga mängus :wink: (muidugi natuke häirib see, et sellisel juhul peaks olema kas suunarelee vahetatud või siis peaks see natuke kiiresti klõbistama)
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#28
tea kas nii peeneks läheb, aga auto eelmine omanik töötas pilotis ja seal polevat vanade alfade vin-idega miskit peale hakata, isegi juppe vist ei saa, õnneks saabub mu leib lauale varuosi müües ja b-osedena tundub valik ja saadavus ning hind hea olevat, juhul kui neid muidugi vaja peaks minema

giulietta 116

#29
silm peas: esimesed 20m autoga sõidetud
järgnev plaan on kõhualla kiigata (sumps juba murdus, aga selle koht on niikuinii emexis varsti) ja natuke veermiku ja pidureid näppida, lisaks vaja el. süsteemi korrastada, äkki siis saab pikemalt ka liikuda