Alfa 156 1.8 99a põõrded

#3
:icon_hi:


sõidu pealt on asi ülimalt lihtne-> 16V mootorite elektroonika on seadistatud selliseks, et oleks võimalik "kohe edasi kuuma anda" :wink:

mulle ei meenu praegu mitte ükski AR16V mootor, mis laseks pöörded sõitval autol koheselt tühikäigutasemele (kõige positiivsemalt reageerib sellele boxer, kus pöörded kukuvad hoobilt umbes 1100 peale ning alles oluliselt hiljem normi peale). 8V mootoritel see eest järgneb sidurivajutusele kohene kukkumine tühikäigu piirile ning kui siis tuleb tahtmine kuuma anda, siis kui gaasiga käiguvahetusel kaasa ei mängi, siis on kohe tunda, kuidas mootor "kolaki" kaasa tuleb :wink:

Üldreegel on selline, et kuna sellest sõltub ka fuel cut off, siis gaas lahti lastes reguleeritakse tühikäigupöördeid kõrgemaks (juhuks, kui tahad ikkagi kohe edasi vajutada, näiteks käik alla) selleks, et "tulla vastu" järgmisele/eelmisele käigule (uued motronicud peaks olema kõik õppimisvõimelised, mis tähendab seda, et mootor töö kergendatakase järgmiste liigutuste ennustamise abil)

Tõsi on muidugi see, et see kõik sõltub, kui kaua pöörded üleval on :roll:

Kui tühikäik on normist kõrgemal, siis tasuks küll puhastamise peale mõelda (muidugi 155-l käib nool umbes 1500 kandis, siis 1000 ja siis norm; ma ei tea, kas 156 puhul on see kõrgemal käimine normaalne või mitte)
Tegelikult ma olen normaalne....