Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#46
Hartil on 12v 3,0. Kiire Alfa 2004 oli kolmas, 2003 aga teine. Mõlemad korrad tuli Kalvo turbole alla vanduda. Aga Harti Alfa oli Automobile Bello 2006! Näha jah et tegeleb teiste asjadega... :)



J

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#47
rodza kirjutas:ei ütleks et neid niipalju ka siin näeb ,lõuna-eestis pole peale enda oma ühtegi näinud


Endal on Tartus (ja vahetus läheduses) olnud kokkupuuteid olnud nii 5-6 erineva 155'ga viimase aasta sees. Arvestades, kui harva ma sinna satun, on see päris hirmutav tulemus :)

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#48
ok, ajasin inimesed sassi... siiski head ajad...

Kaks nendest 155test mida sa Tartus nägid, olid minu omad, eelmine oli must , punase disainiga külgedelt (Alfa millele ma elu andsin, enne mind oli kurvas seisus) Ja siis praegune 155 Q4, punane.... Ja sis ma tean ühte punast veel, seisab Tartus Karlova linnaosas...

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#49
Vahet ei ole kas on üks või kuus peaasi,et nende tihedus ei ole 10 autot km2 peale nagu on neid saksikärusid.Auto ise on väga isikupärane ja huvitav,eriti tehnilisest küljest.Ja pole neid mõttetuid elektroonilisi vidinaid mida just vägagi paljud ostavad.Pealegi on nii mõnelegi baieri kärule tagatulesid näidatud.:-)

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#50
No nii, eks ta ikka kipub nii olema, et kui auto remonti edasi lükata sis teeb ta ise kõik selleks, et sa selle remondi ka lõpuks ette võtaks...



Vihjeks võin siis öelda, et alla 50 000 sõitnud mootoririhm otsustas puruneda ja seda maanteel 100 km/h. Ja naine oli roolis ka veel, õnneks mitte kaugel kodust...



Halvasti...



Aga mis seal ikka, nyyd tuleb see kaua oodatud projekt siis:) Kus auto ka oma uue värvkatte ja mootori kap remondi saab:P Kuna ise õnneks tegelen autode värvitööde ja remondiga ja omal ka töökoda ja varuosapood, kus jupid odavalt kätte tulevad, sis õnneks ei peaks see suur probleem olema, uurisin... juppe on täitsa saada sellele autole ja hinnad pole ka tapvad:)

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#51
palju õnne. Ise selle läbi elanud. Kusjuures, mul läks nii nadilt, et vedas vända ka kaasa. Seega läks uue mootori ehitamiseks.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#52
Nojah, mul on muidugi seal kapoti all yks kuradi ussipesa... Kahe mootoririhmaga on see auto esiteks... Ühel rihmal on mõlemal pool hambad ja sisemus on mingist kuldsest metallist ja suht keeruline (pronks?)

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#55
Pargin muidu siukses väikses kohakeses nagu Lihula, mis asub Pärnu ja Haapsalu vahel... Kel huvi ja aega, vaatama võib alati tulla:D Ja sis veel midagi huvitavat, sisemus on kõik Lancia, mitte yhtegi alfa kirja, ainult klapikambrikaanele on Alfa Romeo kirjutatud, igal pool mujal on Lancia kirjad... Aga jah, mingi huvitav metall on, ainult väljaspoolt on mootor tavaline seest on nagu eraldi sisse tõstetud mingi kuldne metall mootori sisemus... JA veel... Alfa Q4 on ka põhja alt ära värvitud:D Sellise asja peale annab tulla, niiet nyyd ylevärvi korral tuleb ka põhi vist yle tõmmata:D

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#56
põhjus, miks kõikjale on lancia kirjutatud on tegelikult lihtne ja loogiline-> Integrale nimelt :lol:



seega kui ehitama hakkad, siis kiika korraks delta integrale hf evo II poole ning võta sealt kõik ideed mis võtta annab :twisted: kui raha veidike üle on ja veelgi enamat vaja, siis tegelikult on seesama mootor 670 Euri eest kiibitav ~225bhp-ni :twisted:



muuseas su Q4 projekteeritud ja ehitatud kannatamaks olulisemalt suuremat jõudu kui standardis pakutud 137kW :wink: nii et mõtle veidi 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#57
nooooooooooooooooooh.... teoreetiliselt võiks ju ka suurema fööni ja muu jamaga saada üle 200kW ka kätte aga... samas see sööks jalad alt rahaliselt ilmselt...

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#58
E.T. kirjutas:nooooooooooooooooooh.... teoreetiliselt võiks ju ka suurema fööni ja muu jamaga saada üle 200kW ka kätte aga... samas see sööks jalad alt rahaliselt ilmselt...


tegelikult on selle sõiduki mootori tipp ju 400+bhp kuid sellel sõidukil ei ole enam HF-iga suurt pistmist peale mootoribloki ja veovalemi (ning väliskuju)-> probleemiks siis jõuülekanne, mis kardetavasti üle 250bhp juba korralikku mudimist vajab...



muuseas väga hea on teoretiseerida võimsuste ja vastupidavuse ning raha osas kellelgi teise :twisted: autost pajatavas teemas...



Igatahes edu, jõudu ja kannatust (olgu tulemiks siis 137kw või 260 kw :wink: ega see auto väärtust ning unikaalsust ei kahanda)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155 Q4 (2.0 16v Turbo 4x4)

#60
E.T. kirjutas:nooooooooooooooooooh.... teoreetiliselt võiks ju ka suurema fööni ja muu jamaga saada üle 200kW ka kätte aga... samas see sööks jalad alt rahaliselt ilmselt...




Meenub, et omas ajas miskised Briti autoajakirjanikud ülistasid Integralet kui kiireimat neljaukselist punktist A punkti B liikumiseks. Aa laita sai 'fragile mechanics'. Ses mõttes tasub panustada hooldamisele ja nautimisele :P