Uuriks tarkadelt

#16
Miq kirjutas:
mrt kirjutas:See esimene masin on seal juba seisnud oma aasta, aga see seismine head ei tee tegelt ju(nahksisu võiks ka olla sellisel pillil)
Aga kui on soov osta 166 ja võib ka olla diisel siis võid ka seda vaatama tulla ilma ette hoiatamata
Vaatama tulla mida?.
166 2.4 jtd -99a. värv tumesinine, norm korras

Aga see immo ploki jutt on paras jama, alfal peaksid võtmed olema ajuga seotud, ok mis ma ikka siin seletan mida ma väga täpselt ei tea, ts äkki tuleb ja räägib pikemalt sel teemal.

Uuriks tarkadelt

#17
segusilm kirjutas:
E.T. kirjutas:VAG 2.4 121kw 4 veoline kepikasti auto võtab suvel 9.9-10.1 / talvel hetkeseisuga 11.3 LINNAS
no tõesti 99% minu sõitudest on linnas ja paljud neist ummikus jokutamised 1 ja 2 käiguga.

KUIDAS saab 2.5 v 3 liitrine itaalija 1mähkija 17 võtta? (4.2 VAG S masinad võtavad sama hulga kui pedaalida innuga).

ai ämm konfjuuzd
no see on minu nägemus asjadest, mul automaat kah muidugi, eks kui keegi lugema satub siis võib kommenteerida

ses suhtes et linnasõit on algul nii 16-18 ja heal juhul langeb 14 peale kui ainult linnavahel kõõluda fooride vahel, automaat kast kah, ei kannata "5ndaga" töristada ju.

Reede tegin just Tartu La Dolce Vita baari otsa ja algul oli mingine aeg maantepeal 10,5 kanti, hiljem ei vaadanud. Suvel olen maantepeal saanud kah isegi alla 9,5 --- 1,9 diisel skooda on maantepeal 4,5-4,5, keskmine alla kuue. Sama kiiresti saab kohale, aga noh vahest on mõnus.
Ulme :icon_wtf:
mina oma 3.0 24v ga arvestasin mis ma arvestasin aga keskmine püsis 11L sajale vist. Vägatäpselt ei mäleta, pole juba 1,5a sõitnud oma autoga :oops: , aga minuarust oli linnas 12 ja maanteel 10 kulu.

Uuriks tarkadelt

#19
:icon_roll: minu automaat kastiga 164 3,0 24v võttab ka keskeltläbi 11 sajale... ja sinna sisse ka mõnedki hommikused tööle kimamised... ka linna sõitu omajagu... aga no kui iga valgusfoori all rullnokka kombel põhja vajutada siis saab pea iga autoga 17-18 sajale kätte... :lol: alfa pole ses suhtes erand...

Uuriks tarkadelt

#21
Ulme :icon_wtf:
mina oma 3.0 24v ga arvestasin mis ma arvestasin aga keskmine püsis 11L sajale vist. Vägatäpselt ei mäleta, pole juba 1,5a sõitnud oma autoga :oops: , aga minuarust oli linnas 12 ja maanteel 10 kulu.


Kivi langes südamelt seda lugedes, ehk siis nii ulme kütusekuluga see pill ikkagi vist ei ole, 11 L sajale igati norm, seda muidugi vist suht vaikse meelitamisega:)

Uuriks tarkadelt

#23
Mõtlesin mõistlikku sõidustiili, ehk siis ilma erilise tallumiseta, aga see võib isegi täiesti reaalne olla(11l 100-le), sest enda 3.2 dziip võtab nõksu rohkem, mingi liiter kaks ehk. aga huvi asja vastu jätkuvalt suur, plaanis kah 3.0 aut. soetada, aga alguse sai kõik 164-ast, mis tänaseni alles.

Uuriks tarkadelt

#26
alfar164 kirjutas:Mõtlesin mõistlikku sõidustiili, ehk siis ilma erilise tallumiseta, aga see võib isegi täiesti reaalne olla(11l 100-le), sest enda 3.2 dziip võtab nõksu rohkem, mingi liiter kaks ehk. aga huvi asja vastu jätkuvalt suur, plaanis kah 3.0 aut. soetada, aga alguse sai kõik 164-ast, mis tänaseni alles.
No kasutan palju mootoriga pidurdamist jne. küll, aga mitte küttekulu vaid oa mugavuse pärast. Samas foorialt minnes lähevad suht tihti käigud järjestuses 1-2-5. Üldiselt ei ole vaja kiirust väga järsult muuta ja suurt mootorit väga piinama ei pea, et normaalselt sõita. Nii et küttekulu on suht stabiilne ikkagi, et seda tunduvalt kasvatada, siis peab juba suht kõvasti karistama autot.

Eks dziibil ilmselt ka nelivedu, lühemad käigud, suurem õhutakistus, suurem mass ja vb suuremat takistust osutav rehv. Plus veel suurem mootori kubatuur, sinna see paar liitrit lähebki vast.