kust saaks turbo osta

#2
Autovaruosade poest ma arvan, v6i lammarist, ma usun et mänguasjapoest sa seda ei saa... Aga seda, et kui sa kavatsed seda ise kusagile aretama hakata siis unusta ära... MA olen juba katsetanud, sellest ei tule midagi välja kui sa panka ei oma... (liiga kalliks läheb) aga kui olemasolevat vahetada tahad autol sis pea ikka silmas turbo tyypi, et sa midagi suvalist sinna asemele ei pane, tagajärjed on rahakotile valusad... isearetamisel veel valusamad...

kust saaks turbo osta

#4
nu....ehk mainid mis summa eest plaanid? kui turbo tahad peale panna, siis peaks 15k kindlasti varuks olema, eriti kui ennem pole autol peal olnud.... ja mis autost siis jutt? samas...osavamad tyybid on isegi 8k turbo vahele saanud-see eeldab muidugi et endal ka kahe kõrvavahel yht kui teist leidub.... ja vanat turbot..ei soovita, kuna turbo eluiga pole eriti pikk...

kust saaks turbo osta

#6
nu anna teada kui tõsine huvi ja tõsiselt ka raha olemas... saan sõbralt järgi uurida-miskid vennad pidid tegema 10k koos torustikuga....aga ma pole päris kindel kas see tõele vastab..aga eks uurin...

kust saaks turbo osta

#8
Turboclub.ee



:roll:



Üldjuhul võiks varuda umbes 50k krooni sellise ettevõtmise jaoks kui teha asja osaliselt ka ise. Mõtle... väljalaske kollektor (5-10k) kui lõikad torud ise ja lased flantsid teha + keevitus ehk ca2,5k. Sumbuti jällegi ca5k kui lased kusagil teha. Cooler ca 5k... aga kui ostad suure kärje ja müüd ülejäägi maha ning lased vannid teha kokkuvõttes tuleb ehk ka mingi 3k. Korralik uus turbo... 12-15k. Pihustid... arvesta 1k per tükk. Walbro kõrgrõhu bensupump 1.5-2k. Kütuserõhuregulaator ütleme ka ehk 1.5k. Ja, et kogu seda moosi tööle saada ja seadesse... aju. Hetkel Eestis popp asi on VEMS mille saab kätte ca 12-15k krooniga ja siis on vaja leida keegi kes asja tööle saab ja seadistab. + Veel sada asja mis kohe meelde ei tule... klambrid, lõdvikud, torud juhtmed. Ärge näkku lööge, aga nii on lood ja mina näen korralikku turbo projekti just nii. Saab ka odavamalt, aga ma eeldan, et teema autor tahab ka, et kõik toimiks nagu praegu ja midagi laiali ei läheks + sõidumugavus igatpidi säiliks.
Brera 3.6 Q4

kust saaks turbo osta

#10
täiendaks natuke- lihtsaim, kiireim ja odavaim viis alfa 156 V6 turbo ehitamiseks on leida kas 164 või 166 turbo ja sellelt mootor ümber lapata ning soovitava tulemini näppida (iseenesest kannatab see ilma "suurema" ümbereituseta ~260bhp).



ei tasu unustada, et seesinane 2,5 ei ole mitte lihtsate killast olev mootor (ikkagi dohohh :lol: ), seega võib lõpptulemina juhtuda, et 50k + seadistus (nii aastajagu ehk :D ), mille tulemiks siis poolveider turbomootor (kuna turbiinivalik saab üks huvitavate killast ettevõtmine olema :? - üks või kaks turbiini -> gaase on ühe jaoks nagu paljuvõitu, kahele vähevõitu, suur või väike, kompressor+ turbiin kombo jne jne)

samuti ei ole arvatavasti kellegi teadmist selle kohta, kuidas 24V iseenesest turbiiniga hakkama saab (jahutus, õlitus, overlap, turbiini rakendumisel tekkiva lisajõu mõju rihmale/selle hammakatele jne).



lisaalternatiiviks muidugi puurimine (saab palju kergemalt ja lihtsamalt vajaliku jõu juurde) või siis suisa üleminek 3,0 plokile-> niikuinii ei saa sa kasutada originaalkolbe, kui midagi asjalikku sealt kätte tahad saada.



igal juhul vajab ümberehitust ka suurem osa jõuülekandest...



ja lõpptulemina esita endale lihtne küsimus-> mida kuradit teed sa 170+ kW ESIVEOLISE ning RASKE ESIOSAGA autoga???



ja sõbralik soovitus-> osta pigem omale midagi, mis on juba tehasest piisava võimsuse või siis selle varuga välja veerenud (või vähemalt omab selle võimsuse jaoks õige otsa vedu)
Tegelikult ma olen normaalne....

kust saaks turbo osta

#11
Otsisin siin väheke laiast maailmast, aga 2,5 masinale ei pakugi keegi turbo- või kompressorkit-i. Kpl on saadaval 1,6-2,0 ja siis 3,2 masinale, aga 2,5 on välja jäetud :?:

Või ei tea õigeid auke, kust saada valmis kpl?



Edit: ise ka tunnen, mu 2,5 jääb juba väheks- harjud lihtsalt minekuga ära. Aga mõte liigub nii GTA poole- sest autoehitajat must pole...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

kust saaks turbo osta

#12
vot vot sellest seletangi siin... :)



komplekte on olemas r4 mootorile (järelikult on need turbineeritavad/kompresseeritavad) ning ka 3,0/3,2 le (järelikult on ka need turbineeritavad/kompüresseeritavad)



2,0 12V on turbona olemas järelikult on võimalik ka 3,0 12V laadida või siis ploki jms vahetuse tulemusena 3,0 turbo (ja teoreetiliselt ka 3,5 turbo) aretada.



24V puhul aga 2,5 plokile seda tõenäosust ei ole (samas pakutakse ülepuurimiskomplekte jms seega ei ole ta täiesti unarusse jäetud)

samuti kasutatakse ju siiani ainsa TB mootorina VAID 12V 2,0-i järelikult PEAB vähendatud (kuna originaal on siiski 3,0) 24V-l kuskil mingi kala olema... (tõenäoliselt kas õlitus, jahutus, overlap vms sisemine konstruktsiooniline eripära, kuna kõik ülejäänu on võimalik "kergelt ja kiirelt" vahetada-> kergelt ja kiirelt muidugi ainult tehases või tuuningkomplektis :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

kust saaks turbo osta

#13
ma täpsustaksin, et raske ninaga auto ja isegi 220+kw saab väga edukalt hakkama. minu coupet aitavad paigalt liikuma LSD ja kohe varsti ka dragi slikid. muidugi tavarehviga tava asfaldil... see on omaette teema :) praeguse jõu juures käivad mu coupel esirattad kehva katte peal ringi täitsa vabalt sajani. tavarehv kiltsi lennuvälja betooni peal kannatab aga isegi 3000rpm clutch dumpiga edukalt startida mida saadab muidugi mõõdukas wheelspin aga sellise jõu juures võtab ka iga tagaveoline auto rattad ringi. ärge kartke esivedu... kui muidugi päris spets dragi autot ei ehita. näiteid on palju soomes 500hp volvod ja saabid misiganes esiveolised autod liiguvad kiirest. päris elus ei tule ju palju ette paigalt starte või VÄGA kiiret rinkasõitu, et esivedu halb valik oleks !?
Brera 3.6 Q4

kust saaks turbo osta

#14
päris elus ei tule ju palju ette paigalt starte või VÄGA kiiret rinkasõitu, et esivedu halb valik oleks !?
ning
minu coupet aitavad paigalt liikuma LSD ja kohe varsti ka dragi slikid. muidugi tavarehviga tava asfaldil... see on omaette teema


aga jutt käibki ju tavaautost, mis tavatingimustes tavaliikluses sõidab (ja mille esiosa on ! sinu raketi :twisted: omast raskem)



ja ausalt öeldes-> kas vihmase ilmaga gaasiga veidike liialdades tahaks nagu kurvis otse minna?



ehk siis lõpetuseks-> kui tegemist on igapäevasõidukiga, siis ei ole asjal vähimatki mõtet (kuna meie kliimas suure osa aastast on auto peaaegu kasutuskõlbmatu) kui aga hakata omale hobi korras autot ehitama, siis leiab kindlasti midagi sobivamat (ükskõik milline GTV näiteks)
Tegelikult ma olen normaalne....

kust saaks turbo osta

#15
juhtus niimodi

et kui ma ostsin omale alfa, ainult kahe nädala pärast sain teada et on kaaa GTA variant!

aga juba hilja oli!

käisin eile fakto auto uusi alfod vaatamas!

mmmmmmmmmm sellised eksemlääärid on võimalik ossta!!

¤ nagu brera 4 vedu!

vot see on juba tõilina auto!

tahaks küll endale sedllest saada!



Nats kallis aga ma olen 100% kindel et iga kroon mis sa maksad seele auto eeest tasub seda!

(sorry for my bad estonian! :D )