AR 155 2.5 V6 Must

#17
mõõda surve üle (äkki on tagasivool või rõhuregulaator umbes) ja kontrolli pihustite töörütm ära (ehk on mass rohkem peal, kui peaks)- temp andurit ei kahtlustaks, kuna isegi selle eemaldamine ei tohiks sellist tapvat olukorda tekitada (muidugi on see lihtne ära mõõta)

Kui probleem selles, et gaasi andes sureb ära, siis on probleemiks kas liiga rikas kütus (tühikäigul tuleb õhku peaaegu hästi peale aga edasi :icon_thumbdown: ) või siis kui signa peal on, siis liiga lahja kütus (kui tegelikult on eesmärgiks pumba toide katkestada kuid pump saab siiski "natuke kõrvalt" ning suudab napi surve sise lüüa-> sellisel juhul aga küünlad märjaks ei lähe)

EDIT: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: oleks teadnud, oleks kohe vaatama tulnud- see on see arvutivaba elu onju (eilsest õhtust juba Rakverest tagasi :oops: )
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 2.5 V6 Must

#18
Pool on kah (ma loodan vähemalt) natuke vigane, 2 ja 6-es silinder ei saa oma särtsu kätte, juhtmed mis poolist ajju lähevad on terved (kontrollisin). Kuigi.. nelja püttaga peaks veel tööle minema?


... ja mõtlemist jätkub kauemaks :icon_roll:


Ps.. palju neid 155 v6-sid ültse eestis on? Sõber nägi eile ühte heledamat sinist rakveres, oli vist läbisõidul :icon_think:
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#19
::itpnt::

Su sõbral on ehk SILMaarsti vaja :wink:

ei olnud heledam sinine ega ka V6 :icon_cop:

ma vahetasin omal piduriklotsid, kettad ja tagumise rattalaagri ää ja peale pisikest testsõitu vurasin Raplasse tagasi (tegelikult saabusin Rakverre juba teisipäeval ning vahepeal sai suts vuratud :wink: )

P.S. teisipäeva õhtu- kolmapäeva päev oli äge, kuna peatuspaigast tervelt aiataguse kaugusel oli olemas ka 2,2JTS 159 :icon_clap: ning vaid põhjamaine :oops: ei võimaldanud lähemalt tutvuda :oops: :oops: :oops:

EDIT: nelja pütaga läheb käima, aga gaasi andes peaks siiski puterdamist tekitama :icon_silent: mitte täiesti välja suretama :(
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 2.5 V6 Must

#20
Jarmo kirjutas:Ps.. palju neid 155 v6-sid ültse eestis on? Sõber nägi eile ühte heledamat sinist rakveres, oli vist läbisõidul :icon_think:
Edu autoga!!! :icon_thumbup: tean , et Tartus veel üks kirsipunane metallic 155 V6 , tal oli täis mootori remont tehtud.
rohkem ei tea palju neid 155 V6 siin sõidavad...

AR 155 2.5 V6 Must

#22
Noo ei lähe... Tee mis tahad, pool on omadega vist otsas ikka. Mis mootoriga 164 3.0i on, 12v või 24v? Selline mootor seisab igatahes kohalikus romulas.. plaan on vist esmaspäeval vaatama minna, kui jõuan.
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#24
:)

Homme õhtu proovin kts-iga vähekene diagnoosida... ehk näitab midagi

Muugal mingi romula või eraisik? Mingit numbrit oskab keegi öelda.Keegi on Aju kallal käinud... seal need valtsitud kõrvad lahtised.Võib-olla seal mingi kala

Saab raibe ikka liiga palju kütust omale sinna. Täna, kui garaazist välja lükkasin tuli korralikult bentsu sumpsist välja :icon_crazy:

Silindrites on 10-11 bar survet... kompressiooni peaks nagu olema.
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#26
laupäev... hmm... :? Imelik.. võib-olla käisin lõunal. Muidu olin ikka päev aega seal.

Maja on tõesti värvitud,seega kohaga ka mööda ei pannud :icon_thumbup:

Nädala lõpuni olen veel rakveres, siis lähen punasega Rõude, ja olen seal kuni septembrini. Ja senikaua peab ilma arvutita hakkama saama.

Ps. Kuna mul oli natukese poleerpastat üle, ja üks vana poleer tald tahtis lõpetamist saada, siis sai eile vaba aega sisustatud musta külje poleerimisega, et näha, milline ta kunagi välja ehk nägi
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#29
:icon_hi:

ära parem vaeva ennast testriga- M1,7 annab veateted vaid siis kui midagi kapitaalselt pees on :mrgreen: nig nullib teated ära kohe, kui akuklemmi lahti ühendad :icon_angel:

P.S. kui testrit tahad, siis juhul, kui armatuuris mootori tuluke olemas, siis viis korda peale süüdet pedaali vajutada ja ainult loe :wink: [käib muuseas nii musta, kui punase kohta]
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 2.5 V6 Must

#30
Punasel vedasin ise juhtme aju pistikust 8-pinni alt armatuuri-töötab
Mustal aga vedasin samamoodi... ja ei toimi.

Täna lähen ostan korraliku kontroll-lambi ning hakkan pingeid mõõtma/vaatama.

Autodata muidugi just palju ei näita, kuid hädavajaliku saab kätte.

Edit: Testriga oleks hea lihtne näha mis temperatuuri aju näeb ja igast muud mootori tööks vajalikke parameetreid reaalajas vaadata, lisaks oli vist eraldi mingi pihustite testimise programm
155, 2x166, 159 ja 75?