AR 155 2.5 V6 Must

#32
Jarmo kirjutas::)

Homme õhtu proovin kts-iga vähekene diagnoosida... ehk näitab midagi

Muugal mingi romula või eraisik? Mingit numbrit oskab keegi öelda.Keegi on Aju kallal käinud... seal need valtsitud kõrvad lahtised.Võib-olla seal mingi kala

Saab raibe ikka liiga palju kütust omale sinna. Täna, kui garaazist välja lükkasin tuli korralikult bentsu sumpsist välja :icon_crazy:

Silindrites on 10-11 bar survet... kompressiooni peaks nagu olema.
Muugal olev 155 on eraisiku oma ... kunagi tüüp nägi mind koos minu 155 ega ja siis tuli mulle seda pakkuma et kas varuosadeks ei taha osta .... plaanisin vaatama minna aga pole jõudnud .... seisukorrast nii palju et tegi hea avarii ,mingi maastur oli tagant sisse kupatanud... pidavat olema punast värvi 2 jooksu valuvelgi puit immitat. sisu jne ...ütles et tahab lahti saada kuna pole kuskil hoida hinda ei tea aga ütles et kuidagi saab ikka kaubale !

AR 155 2.5 V6 Must

#34
Tervist kõigile... tagasi Rakveres.
Täna sai päev aega garaazis jälle veedetud. Kuri kahtlus on, et ECU ja mootor ei saa enam omavahel hästi läbi.
Neljal silindril on säde, Kompressiooni on, bensiin on... aga liiga palju.

Proovisin mingi väikese lambikesega pihusti juhtimist kontrollida. Üks ots plussi ja teine siis pihusti impulsi otsale- käivitamise ajal põles lambike koguaeg. :icon_problem: Minul on juhe kahjuks koos
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#35
::itpnt::

kontrolli pihusti mass üle- kui süüde väljas, siis ei tohi seal midagi olla- sama lugu ka süüde sees olekul. alles starteri käivitamisel peaks mass peale jõudma.

Juhul, kui mass on eelnevalt olemas, siis jookseb kaabel kuskilt massi.

Samuti juhiks tähelepanu sellele, et väike lambike ei pruugi piisavalt reageerida-> mina nt kasutan 2W armatuuripirni selleks- liiga väike pirn jääb stabiilselt hõõguma ning 5W pirn aga ei toimeta üldse :icon_angel:

muidugi nelja silindri säde ei ole kuuesilindrilisel just hea näitaja :roll: Mõõda sekundaarpool üle- kui kõik on sinna 13Koomi kanti, siis on probleem arvatavasti mõnes targas anduris (kuna sellel mootoril on neid vähe, siis müüda CPS ära- see peaks olema takistusega umb 550 oomi)

kui ka see on korras, siis tasuks minna esmalt ECU ja mootorivahelise kaabelduse kallale (vaadates mis olukorras see auto oli, siis kahtlustaks, et kuskilt on mingil hetkel ehk kaablid lahti kistud)- kui ka seal on kõik korras, siis kontrolli motronicu kood ära - äkki on keegi läinud lihtsama vastupanu teed ning sinna vale (R4 mootori) ecu peale seadnud

V6 peaks olema kas 0.261.200.537 või 0.261.203.829 (immoga)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 2.5 V6 Must

#36
Kui süüde väljas siis hakkab kontroll lamp põlema mõlema pihusti juhtme peal. Süüde sees on, siis kustub ära. Ja kui käivitada siis läheb jälle põlema.
Lähen ostan omale selle moodsa led-indikaator lambi ka see peaks ilusti vilkumise jõudma ära näidata.
Samas ma olen juba juhtmed nii kontrollinud, et lahtise aju pistiku ja pihusti juhtmete otsade vahelist takistust mõõtnud ja kõik on korras olnud (takistus = 0 )



Aju on 0 261 200 537 ja seesolev kivi 1 267 356 596
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#38
Nii... muugal olev aju on immoga. Kui keeruliseks mul selle ümber tõstmine oma mustale läheb? Süütelukk, siis selle ümber tränsiiver mingi plokk kuskilt ja juhtmed kuni ajuni, aju ise ka muidugi. Veel midagi?
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#39
vastuvõtja (luku juures), saatja (võtme sees), tõlkeplokk (kollane karbike armatuuris releeploki kohal), juhtmestik immoplokist ajuni ja aju pistik :icon_thumbdown:

teoreetiliselt õnnestuks muidugi ka vaid juhtmete vedamine (kui Sul on skeem olemas, siis ühendad juhtmed otse pistikutesse ära ning jätad immoploki ajutiselt kuhugi ecu vahetusse lähedusse koos saatja ja vastuvõtjaga)

hilisemalt saad vastuvõtja vedada kuhu iganes :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 2.5 V6 Must

#40
Käisin Muugal olevat autot lammutamas

Aju: sain
süütelukku: sain
Võtmed: sain
vastuvõtja: sain
tõlkeplokk: ei saanud ( omanik oli ennem juba natuke lammutanud, arvas et ehk viis koju)
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#44
Täna jälle mõni tund Mustale pühendatud. Tagumist paremat koobast oli keegi needituuniguga lappinud :icon_shifty: Mässasin vähekese keevitusega. Päris lõpuni ei jõudnud parema poolega kuna keevitusel sai gaas otsa.
Pilt
Pilt
Pilt
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#45
Kuna juhipoolse põhja keevitamise ajaks sai rattad alt võetud, siis sai ka pidurisadulad roostest puhtaks lastud. Nüüd olengi küsimuse ees... mis värvi sadulad värvida?

Punaseks?
Hõbedaseks?
Mustaks?



Mis värvi nad originaalis on?

:icon_sleep:
155, 2x166, 159 ja 75?