AR 155 2.5 V6 Must

#63
Kutsekoolides on olemas hea kaasaegne tehnika ja odav tööjõud ehk siis õpilased, sellest ka madal hind. Mina isiklikult sellist käiku ette ei julgeks võtta, sest õpetaja ei jõua ka kõike kontrollida mida õpilased teevad. Omadest kogemustest võin õelda et andekaid mehi on seal vähe, pigem sellised kes käivad koolis sellepärast et lapsepõlve pikendada. See jutt ei käik antud kooli kohta vaid pigem on üldistav.

AR 155 2.5 V6 Must

#64
Ei... sa said valesti aru: Plaan on lihtsalt autole koht sebida, kus ma saaksin ise toimetada. Kedagi võõrast küll enda auto kallale ei lase :icon_roll:

Hiljuti jäin töötuks.... nüüd oleks hea oma auto kallal nokkitseda :icon_problem:
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#65
endal Tartu KHK-ga selline kogemus, et küsisin kas rehve vahetavad õpilased? Suhtumine oli ülbe, hind oli kõrgem kui mõnes nurgataguses garaazis. Jätsin külastuse tegemata ja rohkem ma sinna pole pöördunud.

AR 155 2.5 V6 Must

#67
Niisiis... vaikselt-vaikselt edeneb.
Armatuurlaua eemaldasin. Algul arvasin, et keeruline aga nagu tavaliselt ikka: palju kisa ei millegi üle. Mõned kruvid-poldid lahti ja ongi käes.

Parempoolne tagatiib valmis, sisemised koopaääred valmis.

Järgmisena parempoolse põhja keevitus.
Pilt
Pilt
Punane roostevastane krunt-> Keevituskohad spetzjom hermeetikuga üle.
Pilt
Korralik korralagedus. :oops: Aga mis teha... ei oma uhkeid ruume.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#69
Slicer kirjutas::icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:
Me like it! Oleks omal ruumid ja oskused :(
Kui hakata ise vaikselt nokitsema, siis tulevad ka oskused. :)
Seega tööriistad kätte ja tuld ning ajapikku tulevad ka oskused siis. :D
Aga mulle meeldib ka see masin, ootan huviga mil see auto valmis saab, seniks aga edu ja jõudu! :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

AR 155 2.5 V6 Must

#70
Kiidan takka viimast postitust. Kuid ilma ruumideta tõesti veits nadi toimetada. Aga esimese asjana muidugi huvi tarvis asja vastu, siis vaja ruumi ja siis leiavad need tööriistada kah kuidagi tee sinna. :D

Päris hull läbi võõra pilgu vaadata asja, nii pilbasteks võetud auto ikka. :D Kas sul mott maas ei ole vahepeal kui vaatad seda puzzlet? Mul enda oma kallal nokitsedes küll tihtilugu oli, kui polnud veel nö. poole peale jõudnud asjadega - ehk siis tagasi kokku panemise juurde. Kuid kui tükid hakkasid juba masinale järjest külge minema, siis juba kasvas huvi ja emotsioon asjaga tegeledes. Ilmselt tead millest räägin. :)

AR 155 2.5 V6 Must

#71
Mina sinu asemel hoiaks tulekustutit käepärast kui sellises kohas keevitustöid teed.
Olen oma silmaga näinud kuidas sarnases situatsioonis gasaaz ja auto maha põlevad.
Usu mind see asi käib kiiremini kui sa arvata oskad.
Edu sulle ja loodame varsti ühte ilusat Alfat veeremas näha :icon_thumbup:

AR 155 2.5 V6 Must

#73
Kunagi sai kooli praktikat veeta värvimisega tegelevas firmas, kus minu tööks oli komplekteerimine. Seda tööd sai kolm aastat tehtud. Seega kokku-lahku võtmine ei ole minujaoks probleem.
Muidugi on abiks, kui lahtivõtmise ajal poldid, tüüblid ja muud vidinad eraldi karpidesse/kastidesse jaotada. Näiteks parema poole vidinad ühte ja vasema poole omad teise, pagasi ruumi jullad kolmandasse jne. Kastidele markeriga kirjad peale.

Ps...

üks päev keevitasin seal tagaotsa juures, tunnen.. mingi kärsakas. Vaatan läbi maski, ei midagi. Keevitasin oma keevitamise lõpuni, võtsin maski peast ja mis ma nägin, krdi küünarnuki juurest kampsun põles raisk :mrgreen:

Muidugi sellisel juhul paanikas pole põhjust! rahulikult kindaga lõõmav osa ära kustutada. :mrgreen:



Olgu... asjast ka:

Kõrvalistuja poolne põhi on üllatavalt heas korras, ühes kohas pidin ainult ühe tüki välja vahetama. Sai esimesed tungraua kohad ka ära tugevdatud, kuna See mootor ikka kaalub seal ees oma jagu ja hakkab karpe liialt painutama.

Põhi on valma keevituse kohapealt. Nüüd on möksidega määrimise aeg käes.
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#75
Eile kruttisin esimese parempoolse amordi alt, et koobast natuke uurida, tuli välja, et just amordi tagune poolraami sein oli jube läbi roostetanud. Vahetasin siis plekki välja. Mootori ruumi poolepeal oli mingi mõra ka poolraamis, see sai ka kinni säristatud.

Tuleks nüüd need soojakraadid kiiremini, saaks pahtli ja muude möksidega jändama hakkata.
155, 2x166, 159 ja 75?