1. leht 14-st

AR 155 ex 2.5 V6 --> 3.0 12V V6 Must

Postitatud: 21 Juun 2010, 11:07
Postitas Jarmo
Niisiis.. auto mis esimesest pilgust meeldima hakkas, ja mille pärast omale punase 155 ostsin. Ei osanudki kunagi arvata, et see masin tulevikus minu kätte satub.
Eile võtsin päev aega salongi laiali. Tuli välja, et olukord polegi kõige hullem veel.
Salongi radikas on kunagi vist jooksnud, ja see on juhi jalgealuse pe**e keeranud. Vaja natuke karbi äärest lappida.
Tagumised koopaääred vaja uued teha. Ühelt poolt on midagi juba lapitud, aga see tuleb ka üle teha.
Tagumised tiivakaared.
Taanis hakkas üks klaasriidest tagatiiba tegema, võib-olla saab temaga kunagi kaubale.
Pilt


Mootor on nii maha võetud, et mõned lõdvikud ja juhtmed on julmalt läbi lõigatud. Kondi toru on ka läbi lõigatud :icon_thumbdown:
Igatahes... pilte, pilte, pilte
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
järgmise korrani...

Ps. tunnistage nüüd ausalt üles, kes suunatule kangi on ümber vahetanud, mingi uuema tüübi kang on pandud, mis on roolile nii ligidal, et täistulesid lülitada ei saa, ja näpud roolist mööda ei lähe :icon_cop:

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 21 Juun 2010, 11:16
Postitas ts
:icon_think:

mõtlen ja mõtlen ja mõtlen ja kuidagi entusiasm tuleb peale... mul kavas järmine nädal enda omaga sama töö ette võtta

:mrgreen:

ja kui ma ümbrust valesti ei hinda, siis :icon_thumbup: ümbestäpselt samas kohas (kollane maja ühel ja mägi teisel pool ei tohiks vist olla sellise "kraazikompleksi" ehituse juures standardlahendus olla- ega Sa ehk ei ole töötuhinas märganud "kuskil vastasboksi juures" oranzi transitit või kuldset camry't )

Suunatulele pead jalglüliti installima :mrgreen:

ootame järgmisi pilte :wink:

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 21 Juun 2010, 12:17
Postitas ts
kas sisuks läheb mustale nahk tagasi?

P.S. kui kunagi satud mõnda hästivarustatud poodi, siis on võimalik sealt saada istmetega toon toonis kunstnahka- saaks ühtlasi ka uksepostrid tehtud :wink:

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 21 Juun 2010, 21:23
Postitas Jarmo
Mustale läheb nahk tagasi, mis värvi.. seda veel ei tea.
Transitid ega camryt pole näinud, võimalik et üks garaazivahe eespool, seal ka kollane maja vastas.

Egas midagi... lammutama uuesti.

Ps.

mõne pildi lisan veel
Pilt
Pilt

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 22 Juun 2010, 00:43
Postitas rodza
Mina kaugtulede lülitit vahetanud pole...kuid mul üks selline peaks vedelema koos muude juppidega kuskil kastis
EDIT:
hall kliimapaneel ka olemas salongi liistudega samat tooni

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 22 Juun 2010, 10:43
Postitas cyber
Kas see rool on originaal? Äkki ei ole kang süüdi, vaid rool?

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 22 Juun 2010, 10:54
Postitas Jarmo
Kang on ikka süüdi, proovisin seda kangi punasele, seal täselt sama lugu. Teine variant on roolile mingi flants vahele treida :icon_crazy:

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 25 Juun 2010, 18:14
Postitas Jarmo
Niisiis... plaan on ajutiselt käigukast ja mootor kokku omavahel panna ja siis aiskade vahele, juhtmed/mõned voolikud külge ja siis käima. Tahaks kuulda ja näha kuidas mootor käib, ja kuidas õlisurvega lood on. Küünlapesad olid muidugi õli paksult täis.

Plokikaane tihendid, rihmad/rullikud on ainult esinduse teema?

Kui kellegil juhtub radikat olema, siis võib ka siin sellest teada anda. V6-l on vist tiba suurem see kui 2.0-l. Ei tea kas 164 oma sobiks?

Tagumine parem õõtsapolt on ka pooleks, see on mingi aeg pooleldi välja tulnud ja rehvile korraliku jälje jätnud

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 25 Juun 2010, 18:41
Postitas rodza
Klapisääre tihendid soovitaks ära vahetada...sest kui mina seda müüsin ajas õrna sinet vahel välja...ja oli ka õlikulu
kas uus omanik need ka ära vahetas ei tea

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 28 Juun 2010, 01:59
Postitas Jarmo
Vahepeal on natukese tööd saanud teha...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
rodza- sa mäletad, kuidas tal bensupump töötas? Kas kas süüte sisselülitamisel hakkas kohe tööle, või alles siis, kui starterit anda?
Jama on see, et signa pulti pole, praegu nagu ei häiri ka tegelt.
Isegi immo lüliti leitsin üles :D
Kuramuse õlivarda ots oli ennem vähekese kõver, ja täna murdus ültse see ots ära, Tüütu.

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 28 Juun 2010, 02:58
Postitas rodza
Mul üks signapult ja üks originaal võti ka alles:D
immo lüliti oli kuskil põlvede kõrgusel rooli all
Pumba lõi taha siis kui immo tuli maha ja süüde sisse läks
Edit:
Strutbar`i enam pole?
Pilt

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 28 Juun 2010, 09:50
Postitas Jarmo
Strut-i ei ole :icon_thumbdown: Kuule.. panin sulle ps

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 29 Juun 2010, 21:52
Postitas Jarmo
Nii.. eile õhtu sain käima, aga käis ainult kolme silindriga- liigutasin pooli juures pistikut ja hakkas elama, kuid ainult korraks. Üritasin nagu seal neid klemme puhastada ka pistikul kuid mingit tulu see ei toonud. Lõpuks sai vist aku ka otsa, korra läks käima ja suri kohe välja, ning kui gaasiklappi liigutada, siis töötas korralikult 3000+ pööretel, alla seda hakkas jubedalt lonkama ja lõpuks suri ära :icon_think:

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 29 Juun 2010, 22:13
Postitas bnd
Jarmo kirjutas:Nii.. eile õhtu sain käima, aga käis ainult kolme silindriga
Esimest pilti vaadates ongi ju 3silindrine :mrgreen:

AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 01 Juul 2010, 02:14
Postitas Jarmo
Faak... noo enam ei lähe käima ka mitte, uued küünlad olid koheselt märjad. Pihustid pihustavad ikka mõnuga seda küttust sinna sisselaskesse. Säde nagu on olemas, küttus ka.... :icon_problem: :icon_think:

Ehk viga temperatuuri anduris? Homme õhtu peaks ühe vana temp. anduriga proovima.