AR GTV V6 TB '96 Passione

#31
Luman kirjutas:
passione kirjutas:Kes ütles, et ALFA'd on sõitmiseks....
Selles ei kahtlegi :lol: kogemusi endalgi küllaga.
Üldiselt targemad mehed räägivad, et puuritud kettad ei ole eriti head, sest puurimine tekitab kettas pinged ja varem või hiljem nad kipuvad mõranema ning mida rohkem koormad, seda varem. Seetõttu soovitatakse pigem soonilisi kettaid. Samas sa need kettad puht kosmeetilistel kaalutlustel ostad, siis ilmselt pole suurt vahet, mis sa sinna alla keerad.

Siiski mitte ainult kosmeetilistel kaalutlusel, pigem teen valiku lõpuks ikka efektiivsuse ja välimuse vahel kompromissi leides......
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#32
passione kirjutas:
Luman kirjutas:
passione kirjutas:Kes ütles, et ALFA'd on sõitmiseks....
Selles ei kahtlegi :lol: kogemusi endalgi küllaga.
Üldiselt targemad mehed räägivad, et puuritud kettad ei ole eriti head, sest puurimine tekitab kettas pinged ja varem või hiljem nad kipuvad mõranema ning mida rohkem koormad, seda varem. Seetõttu soovitatakse pigem soonilisi kettaid. Samas sa need kettad puht kosmeetilistel kaalutlustel ostad, siis ilmselt pole suurt vahet, mis sa sinna alla keerad.

Siiski mitte ainult kosmeetilistel kaalutlusel, pigem teen valiku lõpuks ikka efektiivsuse ja välimuse vahel kompromissi leides......
Efektiivsuse osas vaevalt et sa tänavasõidul üldse mingit vahet tunned originaal või tuuningkettal, pigem annab see tunda rajal, aga kui pidureid parandada tahad, siis esimesena tuleks alustada klotsidest.

AR GTV V6 TB '96 Passione

#34
Olgem ausad, siis effektiivsuse poolest piisab selles kontekstis ka originaalkettast, korralikust klotsist ja normaalsest vedeliust.
Mul on Pesool uus ketas, ferodo ds2000 ja dot5 ning mina pole ka VÄGA tugeva pingutamise peale saanud seda halvemini pidurdama... ennem hakkab jahutusvedeliku temp tõusma, rehv oma olekut muutma jne...
a.k.a Anthrax

AR GTV V6 TB '96 Passione

#38
PilotMotors kirjutas:Omanikule üks väike pilt igatsuse leevendamiseks

:icon_thumbup: :icon_clap: .....igatsus leevendatud....natukene

-erik- kirjutas:Pudel veini teeninduse inimesele, kes viitsib mootorid ümber tõsta

:butt: V6 pudeltit veini ja 0,2 L pealekauba 8)
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#39
Anthrax kirjutas:Olgem ausad, siis effektiivsuse poolest piisab selles kontekstis ka originaalkettast, korralikust klotsist ja normaalsest vedeliust.
Mul on Pesool uus ketas, ferodo ds2000 ja dot5 ning mina pole ka VÄGA tugeva pingutamise peale saanud seda halvemini pidurdama... ennem hakkab jahutusvedeliku temp tõusma, rehv oma olekut muutma jne...

Point taken.... :wink:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#40
:icon_hi:

Reedel sai siis esimene osa töödest joone alla ja ülevaatuse puhaste paberitega läbi. :icon_thumbup: :icon_clap:

Emotsioonid pärast esimest 600 KM on suurepärased. Hoolimata kodanik Uiskuri (üsna tõesest ja asjakohasest) märkusest, et hetkel on üsna suur osa 200 itaalia hobusest ilmselt kuskil jalutamas, on tal minekut rohkem kui küllaga. Igal käigul, ükskõik millistel pööretel ja vägagi mehise jorina saatel. Vahepeal on natuke naise tutika renooga põristatud ja alfatamisest väike vahe sees ning peab tõdema, et tunne oli seda ehedam ja vahe selgem. Kõige jahmatavam oli juhitavus. Ka hetkel all olevatel täiesti kohutavatel hiina lamellidel ei õnnestunud välja meelitada ühesgi kurvis pisematki vilinat. Ja kahe ööst teele hüpanud rebase teelt kõrvale põikamine viimasel hetkel möödus väiksemagi draamata. Rehvimüra muidugi kiirustel 120 ja peale on kõrvulukustav :lol: Kuna päris palju läbitud teedest olid keskmisest kehvemas olukorras siis veel üks üllatus oli see kuivõrd mugav oli 16 tollistel üle auklike kruusateede seigelda. Seega siis otsustatud, et ka uued veljed tulevad 16''

Igatahes siinkohal tänusõnad kogu Piloti meeskonnale kes selle sinise "vanarauaga" on viitsinud (ehk viitsivad ka edaspidi)
mässata. :icon_hi:

Nüüd kui hammas juba verel, alustame siis phase 2'ga 8)
:icon_wave:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#44
spark kirjutas:vahetage niikauaks mootoreid - kuni punase kere tegemises on :twisted:, mis ta ikka seisab, läheb veel seest rooste.
aga see vist ole nõnna lihtne - sul ju föönga ikkagi
Kui autodeltale 120K raha seljakotiga viia siis nad orgunnivad "täismõõdulise" mootori ja sebivad isegi superchargeri külge :twisted:

Muidugi 320 hobust mis kõik karjudes esirattaid ründavad peaks olema üsna hirmutav kogemus, olgu see nii hea esiveoline kui tahes.
Pilt
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#45
:icon_hi: väike update.

Tänu Piloti meeskonna kiirele tööle on nüüdseks ka klapiregull tehtud (esialgne ennustus ajakulule oli 3-4 nädalat-tegelikult sain kõne, et valmis juba järgmine päev :icon_clap: ) ja oma koha leidsid ka uued sisselaskevoolikud. Ühtlasi sai ka ületatud 30K piir :icon_crazy: aga ta on ka igat senti väärt

Silmapiiril paistab järgmiseks lekete eemaldamine, sidur ja Powerfleximine. :butt:

Tihti taban ennast mõttelt, et miks oh miks eelmine omanik selle auto peale nii vihane oli.

Aga hea on vaadata, et isegi tänases kirjus tänavapildis suudab ta ikkagi veel nii mõnegi pea pöörata. 8)

P.S Kas mõni GTV omanik tahaks mõni õhtu põristama minna? Hea oleks proovida vahet mõne teise mootoriga ::itpnt::
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB