AR GTV V6 TB '96 Passione

#78
Ja ta liigub taas. Uue siduri ja hingamisega. Nii kui ühest otsast hakkab tehnilise poole pealt lõpp paistma siis otsustab kaunitar teisest otsast pirtsutama hakata. Eks ma olin ta vastu natuke karm ka ja ajasin ta talveuinakust üles. Muredest siis jäänud veel just streikima hakanud spidomeeter ja kummaline "mulin" madalatel pööretel. Aga kui need kaks detaili kõrvale jätta siis on tegemist ikka uskumatult rahuldust pakkuva masinaga.

Tulles just ühelt mõnusalt kiirtee ringilt tuleb tunnistada, et palju hobuseid on viimaste protseduuridega tagasi tulnud. Katsun lähiajal kokku panna siis lõpliku nimekirja mis siis lõpuks kõigi nende kuudega tehtud sai. 8)
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#82
nojah, ma käisin ka aasta lõpus, seda kasti rikkega punast tb vaatamas, uurisin ka igast august võimalike halbu tsenaarjume (kohalikud alfa gunnid kas kiitsid või hirmutasid sinu autoga), lõpuks ikkagi loobusin (tegin küll omapoolse hinna pakkumise, millest müüja keeldus, hind oli mudigu sigaodav niigi 10k eeku), sest mõtlesin et ostan selleks, et äkki müün pärast edasi, ise ju "naisteautoga" ei sõida :icon_wtf:

AR GTV V6 TB '96 Passione

#83
Roheliste hirmutamiseks niipalju et, ligipeale 4 ja 5 kilo vahele. Samas ei kahetse mitte sentigi mis läinud on. Ja saigi ta ju muretsetud rohkem kaastundest seal nukralt surma ootamas. :P Aga kuna üsna kindel plaan on talle ka uus ja natu kaasaeksem värvkate anda ning ka sees materjalidele turgutust anda siis see on selline põhjatu auk rohkem kuhu kukkuvat kõlinat ei ole mõttet eriti kuulata.

Ja "naisteauto" ( :butt: ) kohta niipalju et dünaamika kohapealt valerattaveolise kohta on lõbu rohkem kui küllaga. Ei mingit elektroonikat sind eriti kiusamas ja talvel hea eest vedades seigelda. Iga kord kui jõuad magusasse 3500-5500 pööretesse on kõrvuni smail garanteeritud. Kuna eelnevalt sai 2,2 159ga(mis ei ole üldsegi mitte igav auto) sõidetud siis vahe sinisega on ligikaudu sama suur kui naise tutikasse ükskomakuus rjenoo mjeganni. Nii ongi igapäeva auto valimine praegu üsna raske.

Ja väga pro et gjunnid hirmutavad....muidu ongi kõik kohad neid täis.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#87
väga keeruline mõiste, lisaks on veel emane ja isane auto aga eks see kujuneb rahva arvamuse põhjal ning see arvamus ei ei kuulu edasi ega tagasi kaebamisele tavaliselt, antud gtv-d (olenematta motost) peetakse naiste autoks, selle naiseliku välimuse pärast vist, ja ei ole mõtet mind selles süüdistada - nii lihtsalt arvatakse ja nii on järelikult

AR GTV V6 TB '96 Passione

#90
http://www.topspeed.es/auto/noticias-de ... 28479.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Üks teine spider sai 2007ndal isegi veel auväärsema koha. (nagu MiTogi)

Aga endale pole kordagi kõrvu jäänud et, GTV-ükskõik milline- oleks naistekas---tõesti spideril on kerged gaycar'i ilmingud olemas aga on väheseid avaautosid millel ei ole.

Aga üldiselt tahaks järgmisel Kiirel Alfal mõne uuema TBI'ga (soovitavalt 159/Brera) võrrelda et kuidas aeg edasi vahepeal läinud on ja lisakilod mis aastatega juurde tulnud mõjutavad.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB