nonii... ja ta liigub taas. 8 kuud viimasest sõidust
Sai nädalavahetusel väheke sissesõitu tehtud ja 400 KM põristatud
Ja oi kuidas V6 nurrub ikka ning ei klõbise ega kratsi-muusika muusika kõrvadele....aga tööd veel jagub- selline nokk kinni saba lahti situatsioon on.
Enne toimetas turbo väga ok kuigi minek ei olnud päris see mis pidi olema aga seni sai see pigem mootori kaela aetud. Aga pärast operatsiooni on turbo käik väga väga ebasujuvaks muutunud. Nvahetusel õnnestus mõni kiirendus ka sujuvamalt teha aga üldiselt kaob tõmme ära pärast 35K ära ja auke on kogu kõver täis. Pilots mõõdeti ka rõhk ära ja selge on föön kuskilt kiusab. Nii et mootot parima tervise juures nüüd aga föön auklik
Peab viima fööniasjatundjate kätte uurimistööle.
Ülevaatusel ka sedakorda KORDUV kuna lisaks tavapärasele GTV airbag tulukesele olid juuksekarva võrra gaasid paigast ja lisaks mingi kolksu raibe kuskilt esisilda pääsenud.
Kolksu sätivad ehk tublid Pilot'i poisid paika ja heitegaaside vastu proovib esialgu natuke sisse sõita mootorit ja siis vaatam.
Aga selle kuramuse AIRBAGI ajuga peab midagi ette võtma. E-bay's üks oli müügil vahepeal aga läks ära üsna ruttu. UK foorumites keegi saksa härra oli ise resetimiseks mingi lahenduse leidnud peaks sellega lähemalt tutvust tegema.
Lisaks kõigele ei toimeta ka kliima enam pärast oppi, Spidomeeter näitab endiselt ilusat nulli ja odomeeter vana hea 128K ning salongifilter tahab kiiremas korras vahetust.
Nipet-näpet on. Aga isegi aukliku fööniga, palava salongi ja ilma spidota olid need ühed suurepärased 400KM.
Saaga jätkub...igav ei ole
P.S ilmselgelt olen ma hull ja haige inimene kuna on tekkinud vastupandamatu soov omada ka 916 spiderit nüüd. Ja 12 klapilist 3liitrist kusjuures...parem oleks kui ma seda kuskilt ei leiaks aga karta on et ta jääb mulle kuskil ikka ette... :coplights: