AR 155, 1993, zakalwe
Postitatud: 08 Nov 2010, 19:31
Selge pilt!alfahoolik kirjutas:Nii kui natuke süvened siis saad aru erinevusest. Stabikapuksid töötavad vaid survele(mingisususeid pöörlevaid jõude sinna ei rakendu) kuid õõtsapuksid ka väändele, seepärast peabki puks jäigalt kinnitatud olema.
Ei, ei tule...mul oli konkreetsel hetkel kasutada ainult haamer ja tungi tõstmisvarras. Koputasin teist haamriga (aga sa tead ise, palju seal rattakoopas ruumi on) kuni meeleheite (ja pimeduse) saabumiseni; ja siis ta lõpuks eemaldus. Teise poole vana varda lõikasin lihtsalt pooleks, pold vaja päris läbi lastagi, natuke paindesse ja tuli lupsti. Tagasi panemine on tühiasi. Tõstad teise tungiga õõtsa umbes šarniiri alt nii palju kõrgemale, kui parasjagu tarvis. Ja ega mul ju rohkem ruumi polnudki vaja, kui ainult esimesed kaks keeret, et ta kinni kruttida. Ja ma ei lõiganudki maha rohkem, kui see ilma vindita varda ots. Rohkem polnud tarviski, siis mahtus ilusti paika. Lihtsalt nurga all ta ei eemaldu ega lähe tagasi. See on mingi 3-4 millimeetri küsimus.alfahoolik kirjutas:Nende stabikapukside vahetuseks tuleb auto ülesse tõsta, siis tuleb stabikavarras eemale(kangiga võib ka vähe aidata, siis mahub kont ilusti õõtshoovas olevast august välja. Paigalduse käigus paned jällegi klotsi nt. piduriketta alla(peab muidugi jälgima, et veerema ei hakkaks kuskilepoole), siis vajutab auto raskus stabikavarda oma kohale tagasi ja saab ilusti mutri kinni keerata alt, muidu annab paika venitada seda värki. Ma ei kujutagi ette kuidas sul mutter sinna otsa ulatus keerata, kui sa ta veel lühemaks olid teinud.