Page 1 of 1
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 05 Oct 2010, 01:31
by alfatar
Sai üks seisev AR 145 97`1,8 (106kw) jälle sõitma seatud. Toodi see AR suurest autotööstusriigist LEEDU. Vaevalt sai kodu jõutud- need ..........(väga ropud sõnad)

olid saalte vahele PLEKID TOPPINUD. OK, selle motooriga oli ühel pool! Aiste vahele sa visatud teine kõiki HÄID TAVASI järgides. Sai vahetatud rihmad, rullikud, pump, õlid ja filtrid, ning üldse on üsna korralik isend. Täna viskas see "korralik isend", peale saja kilomeetri läbimist, rihma üle ja lasi endale klapid pähe lüüa. Võtsime lahti- rihm terve (GATES), kõik muu ka korras. Ainuke defektiga asi oli pingutusrullik- rulliku all asetsevast korpusest oli tükk silumini murdunud.

Müstika- kas oskab keegi seletust jagada???
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 05 Oct 2010, 10:23
by Slicer
Ning kahjuulatus oli seekord?
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 05 Oct 2010, 12:07
by alfatar
Slicer wrote:Ning kahjuulatus oli seekord?
Esialgsel vaatlusel on KÕVERAD

kõik väljalaskeklapid, aga võtab kaane maha- siis on pilt täielik!
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 05 Oct 2010, 13:06
by uiskur
rihma vahetusel kasutasid ikka õigeid tööriistu või panid "märkide järgi" paika ?
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 05 Oct 2010, 14:48
by ts
::itpnt::
juhul, kui rihm on pandud märkide järgi/pukkidega paika siis panustaks rullikule.
ehk siis , kui rullikust tüki välja viskas, siis ilmselt saab olla asi kas vigases rullikus või siis vales pingutamises kombineerituna kehva rullikuga (sõltuvalt selle tüki asukohast :icon_thumbdown: võib olla, et rullik viskas lihtsalt rihma korraks tagasi- juhul kui tegemist oli vedrupingutiga, siis on see kindlasti defektist tingitud)
Igal juhul- kui tegu on uue asjaga, siis mina läheks kodanike rullikumüüjate juurde ja annaks neile koos rullikuga üle ka klappide jms arve
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 05 Oct 2010, 15:56
by alfatar
Rihma vahetust teostas inimene, kes teenib sellega "igapäevast leiba" ja isegi Alfadel (ka sellisel mootoril) mitmeid kordi seda teinud. :icon_thumbup:
Töö teostamiseks, sai Autoringist (endine Alfa Romeo ja Nissani esindus, nüüd likvideeritud) pukke laenatud ja jupidki sai soetadud mitte ainult hinna järgi, vaid ikka kvaliteedi ja hinna suhet arvestades. Rullik on "konnasööjate"-
rihm on Geits-, pump on vist Alfa (igatahes Alfa märkidega) kätetöö.
Pöörduda ei ole enam kuhugi- jupid soetasin Autoringist, mis likvideeriti paar aastat tagasi.
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 06 Oct 2010, 01:17
by VML
kas rullik nägi selline välja?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7770/7025,0,0,1/231591" onclick="window.open(this.href);return false;
üldiselt tundub valesti paigaldatuna see asi, juhul kui rulliku taga olev liikumise piiraja tükki välja lõi kesk korpusest-nimelt peab pinguti jääma järgi andma, kui on liiga pingule jäätud või liiga lõdvaks jäätud, siis peksab niikaua piirajasse, kuni pilpad väljas. Võid pöörduda isiku poole, kes selle firma toodangut hetkel maale toob, sest tootja garantii asjale peaks ikkagi kehtima. Siiski ilma rullikut nägematta raske öelda, kas paigaldus viga või defektne rullik, kuid hammasrihma koolitusel toodud näiteid meenutades, siis paistab kahtlaselt paigaldaja apsakana.
Autoringi asjadega tegeleb nüüd vist automiil, või mingi selline firma-turutänaval asuv carstop kui ma ei eksi, kodulehel siis lähemalt kirjas
http://www.autoring.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 06 Oct 2010, 02:55
by alfatar
Selline rullik jah!!!
Kaasvõitleja VML- i poolt antud info kipub vist kõiges tõele vastama.
Üks võimlustest võib ka rihma süü olla- lähen võrdlen tutika rihmaga!
:thanksspin:
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 06 Oct 2010, 10:54
by VML
Peaks veenduma, et kõik rullikud vabalt ringi on käinud-veepump, sammuti väntvõll ja nukkvõllid.
KLAPID PÄHE- "lambist"
Posted: 06 Oct 2010, 13:13
by alfatar
Ei, ei- sellega on seekord kõik korras!

Aga kui hästi meenutada, siis see talv kristalliseerus jahutusvedelik ära.
Ma ostan kollast kontsentraati ja dest. vett kogu aeg ühest kohast valmis villituna (kohapeal, hulgiladu) viie liitristesse kanistritesse ja varem pole probleeme olnud. Seekord oli keegi vist eksinud, sest jahutusvedelik sai poole lahjem. Käisin kohal ja rääkisin juhtunust, vastus oli- võimatu! Kuigi ajasin mootorit ettevaatlikult võtmega rinngi ja sulatasin aegamööda üles, aga äkki sai siis rihm ikkagi haiget ja venis välja. Sealt tulenes ka probleemid pingutusrullikuga- ei jõudnyd enam tööd ära teha!