Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#1
Ma olen tükkaega mõelnud, mida mõistetakse kerge/raske jala all?
Kui mina linnas sõidan, siis kohtan mina (minu taustsüsteemis) vähe "raske jalaga" inimesi, samas kui loen foorumeid, siis ei teagi kedagi, kes peaks ennast keskmisest kergema jalaga inimeseks. :icon_problem:

Peukarit piitsutan mõnuga, võimalusel vahetan käiku 6krpm peal ja vahel kui olukord on sobiv siis kuulan ka piirajas tekkivaid pauke, pidurdan palju käiguga ning kurve läbin hoogsalt. Saabiga sõltuvalt meeleolust vahetan käiku ~2-2,5krpm peal, kurve läbin ilmselt keskmisest hoogsamalt, kuid auto sihtotstarbe, rehvimõõdu ja aastaarvu kohaselt.
Saabiga pean ennast nobedaks sõitjaks, üritades näidata sujuvust ja ökonoomsust sealjuures dünaamilisust kaotamata.
Peugeotiga ilmselt manjakiks.
Aga sina?
a.k.a Anthrax

Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#2
Mina olen koguaeg olnud keskmisest raskema jalaga. Alfade puhul olen alati käiguvahetuse lasknud sinnamaani, kus kõrvades hakkab mõnus urin ja vererõhk tõuseb 10 pügala võrra- teistega arvestavalt agressiivselt siis- sõidan. Aga hetkel ei sõida millegagi, jalg on väga kerge- puhas öko.

Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#7
Siis mina, kes ma olen harjunud linnas sõitma 1-3-5 olen puhtalt töristaja :D ...laiskusest ei viitsi käike lappida, mootor veab täiesti edukalt ka 45-50 km/h kiiruse juures viienda käiguga. Aga samas aeg-ajalt saab kodu juures sirge peal mõned käigud nö. "tühjaks" ka lastud...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#9
Mina olen ilmselt 'keskmise jalaga'.
Või kergemapoolsega. Ilmselt ka sellepärast, et sõidan tihtipeale kahe väikese lapsega.
Kui ma tahan paremat jalga sirutada, siis teen paar vana-võru maantee otsa. Või lähen kuskile Haanjasse.
Aga pluss 10-15 on enamasti kellal maanteel (mulle meeldivad ümmargused numbrid ja ma vaatan tahhomeetrit rohkem kui spidokat: 155 puhul on 3K rpm tahhokal 102-103 km/h) ; linnas nagu vool läheb parasjagu.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#11
Ma ei vahetagi ise käiku...:P Aga et kiirendamine pole keelatud, siis kiirelt lubatud sõidukiiruseni ja siis tasa ja targu..:D Samas peab muidugi mainima, et linnakiiruste juures ei hakka veel eriti midagi toimuma, turbo jõuab vaevalt vaakumist välja puhuda asja..:P Vajutad tahhoka kuhugi 2.5-3k-ni ja siis ootan kuni kiirus 50-ni jõuab..:P Rohkemate pööretega võib kellelegi selga sõita lihtsalt..:) Iseenesest mulle meeldib see "labidaga selga" tunne. Möödasõidud teen küll võimalikult kiiresti..;)
Eesti Saabiklubi ja foorum

Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#12
Minul oleneb millega sõidan, ja kuna, ja kellega, ja mis tuju on jne.
Vahest tahavad kõik minuga kiirendusvõistlust teha, aga ma ei võta vedu. Vahest/mõnikord/õhtul meeldib aga kiirendada punasesse ristmikelt väljasõites ja ümberreastamised jne. Kas seda kui maanteel sõidan kruisiga kuni +6gps järgi, ehk spido järgi miski +10 ja peale- kas see on siis raske jalg? Raske jalg võiks olla linnas süstimine. Seda ei harrasta.

Lisaks võiks teise masinaga ka kihutada/rasket jalga kasutada, aga linnas olen korralik, maanteel mõned kmh üle ei loe raskeks jalaks.

Olen mugavaks läinud ja kasutan maanteel kruisi, sel pole ju jalaga mingit pistmist :P
ja kuni +10 ja möödasõitudel vahest kogemata +20 kmh ei kvalifitseeru minu meelest raskeks jalaks. Raske jalg võiks nagu rohkem olla sellise "ossi" tundemärk, et alati, olenemata ilmast ja teest= stabiilselt +30 ja rohkem. Linnas kummivilin, süstimine, lõikamine, see võiks olla raske jala tunnus.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#13
Otseselt hullu ei pane liikluses, kuid igasuguste kiirusepiirangute muutudes/lõppedes kiirendan järgmise mõõduni õige nobedasti, et siis kruiisida. Selline võte paneb vähemalt mõneks ajaks seljas sõitvatele kodanike ja minu vahele mõned meetrid hingamisruumi :) Lisaks ka muidugi audiomõnud kapoti alt :mrgreen: Kuid küllap neid kuulevad ka teised ja mõtlevad, et :icon_moron:
Spido näitab teeäärsete statsionaarsete mõõdikute järgi +5km/h, seega spido järgi sõidan maanteel konstantselt umbes +10, mis tundub mõistlik, eriti jalgu kedagi ei jää ja hulle möödasõite sooritatakse minust kah märksa vähem.

Linnas nagu ei saa küll "punases" käiku vahetada, jookseb ju mõne käiguga juba 100 välja... :P

Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#14
ErikT kirjutas: Linnas nagu ei saa küll "punases" käiku vahetada, jookseb ju mõne käiguga juba 100 välja... :P
'Mõni' on siis umbes kaks...
Ütleb minu alfakogemus. Nii 33 kui 155 jooksevad 2. käiguga isegi tiba enne piirajat 95-100 välja.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Labajalavalss ehk raske või kerge jalg.

#15
Köh-köh, võtaks ka siis naisena sõna. Kuna mul on kõigi poolt palju laidetud Selespeed käigukast, mille käiguvahetus on teo jooksusammust aeglasem, siis väga tallaja pole. Vahel muidugi meeldib talle pähe virutada ja vaadata, kuidas viiendalt teisele hüppab ja siis on küll mõnus tunne, ehk tõmbab kergelt seljatoesse kinni. Aga viimasel ajal ka suht rahulik, kuna laps tihti kõrval. Kunagi pidasin ennast ikka raske jalaga sõitjaks.
On olnud ka paar juhust, kus sai bikega koos kihutatud ja käigukast totaalselt lolliks aetud.

Paraku ennast väga heaks juhiks ei pea ja sellest sõltuvalt valin ka sõidukiiruse .. :icon_cop: