Kiire Alfa 2010
#46Ühed on need nn. tehase testid (loe. ringrada), teised on need real-life (foorist-foorini). Need real-life testid loevad :butt:
Aitäh kriitika eest. Samas oleks hea meelega su mõtteid lugenud enne võistlust. Nüüd kindlasti võid öelda et oled mulle seda varemgi öelnud, ehk tehnilises mõttes ongi see kunagi olnud siis "enne võistlust", kuid abiks olnuks näiteks augustis saata üks meil.spark kirjutas:miks nii vähe osavõtjaid :icon_cop:
ise küsin ise vastan :sherlock:
tsiteerides tegijaid, mis kõlas umbes nii "Kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema!"
1) aeg ...
saan aru, et sul on seda aega siis korraldada, kui purjekas on veest välja vinnatud - aga milleks - kui potensiaalne osaleja on oma auto talvituma pand (supp näiteks)
2) formaat ...
kaua sa ikka stopperiga võidu sõidad (minul piisas 2 korrast).
aeg oleks formaati muuta - proovida lõppkiirust 1km või siis 1miil
või teha asi eliminaatoriga http://www.bhra.ee/index.php/page,eliminatoriskeemid, et tekiks ka võistlusmoment
et tekitada huvi ka "minusugustes mõtetutes"
ehk siis - aeg oleks väljuda stagnatsioonist :thanksspin:
:icon_thumbup:Slicer kirjutas:Ühed on need nn. tehase testid (loe. ringrada), teised on need real-life (foorist-foorini). Need real-life testid loevad :butt:
kle sul peaks ikkagi piinlik olema, et sa üldse sellist jama üritust korraldad kas keegi palus? muudkui käid peale kõigile nagu uni... väga ebaviisakas... kohutav mis inimene sa üldse oled selline keegi ei taha sinna tulla, endast lugupidavad alfamehed vähemalt... aga tema ikka ajab oma joru :butt:jaan kirjutas:Aitäh kriitika eest. Samas oleks hea meelega su mõtteid lugenud enne võistlust. Nüüd kindlasti võid öelda et oled mulle seda varemgi öelnud, ehk tehnilises mõttes ongi see kunagi olnud siis "enne võistlust", kuid abiks olnuks näiteks augustis saata üks meil.
Eliminaator vs mitteeliminaator ei ole progress vs stagnatsioon. Esimesed kaks aastat tehti eliminaatoriga, kuid selle vastu olid seejärel need autod, mis pidid rohkem sõitma, sest iga sõit mõjus tehnikale ja huvitavhuvitav -ka need omanikud, kes liiga vähe võistelda said. Aga miks mitte uuesti proovida?
Mis ametlikku elektroonilisse ajavõttu puutub, siis selle rendi hinnaklass on seni olnud ebamugavalt kõrge. Praegugi tuleb üritus napilt omadega välja. Lõppkiirust sõita - miks mitte?
Septembris või okt alguses sõita - samuti õige mõte. Kuid kuidagi peab seda ürituse korraldamist ju õigustama, sest kui võrrelda et kas teha 24 okt või üldse mitte, siis ikkagi esimene on pisut parem.
J
Hehh..alfanatico kirjutas:mõni kohe oskab valu tehabnd kirjutas:Aga vaadates, kui palju Masekas ümberehitust on nõudnud (aega ja raha), siis on see puhtalt maha visatud raha
Tehaseseades auto sõidab sama aega :doublefu:
Erinevalt üldlevinud arvamusest... teeme me siiski tööajal... mhh... töödbnd kirjutas:....
Krt fotograafid, kas te ei näe, et asi läheb käest ära. Kähku rahva rahustamiseks pilte
Aaaaaa, sihuke video. Mnjaaaa, kahju, et ei näejaan kirjutas:pole kontot ja ei plaanigi? On ikka tugev iseloom
Aga bnd-le: feissbuki klipp erineb joutuubi omast seepoolest et see on pikem, ehk lõikamata ja kõrgema kvaliteediga. Alguses on mustal taustal valged kirjad: Kiire Alfa 2010 ja allpool Alfa Romeo GTA vs Maserati 222
ja lõpus on lumani foto ja kiri: tegelikult on minul liivima kiireim Alfa!
ja päris lõpus on Kalvo pilt ja kiri: ei tegelt on minul Liivima kiireim Alfa!
Ja kõigekõige lõpuks on minu pilt ja jälle sama jutt juures...
aitame hädasolijatbnd kirjutas:Aaaaaa, sihuke video. Mnjaaaa, kahju, et ei näe