ALFA 75 IMOLA eripärad?

#2
Probleem nimelt selles, et uut esitiiba otsides selgus tõsiasi, et tegu on mingi Special Series versiooniga. Ära oli näidatud ka tüübikood V6 (ei ole mõeldud mootori valemina) ja mingi märge USA 83. Sellise tüübikoodiga 75-le aga esitiiba saada ei ole. Küll on aga tavalist võimalik tellida.



Siin siis ka põhjus, miks tiiba otsin.

link
Pilt

ALFA 75 IMOLA eripärad?

#3
alates 91 kasutati AINULT bye-bye versioone 1.8IE 75-st mis siis ka Imola nime all (siseturul ainult?) turustati

Välitrimm on siis sama, mis Trofeol ja Indyl ning Diva ja Scuderia versioonidel, mida müüdi erinevate nimede alla erinevatel turgudel (Epoca näiteks hollandis)



Trofeo ja Indy ning Imola väliserinevusteks siis võrreldes eelnevatega-> kerevärvi peeglid, küljekarbid, rattakoopakatted, stangeservad jne jne. Sisetrimm oli TS oma, kliima ja roolivõim olid standardis (nagu ka udutuled) ja 14" kergveljed. Suunad ees olid merevaiguvärvi (muidu oli ka valgete suundadega isendeid) Värvidena pakuti valget, punast, hõbedast ning antraksiiti (a.k.a. nagu must)- ABS-i ei saanud ka tapmisähvardusel...



Diva ja Epoca said omale sama trimmi, kuid veidi värvikama (stanged esimese turbo tehasevärvides siis)

Scuderia seevastu tõmmati ilusti kleepekaid täis (nagu tjuuningrallikas kohe 8) )

A.S.N (Allestimento Speciale Numerato) versioon, millele sina vihjad on tegelikult ainult QV ning ja T.S. mootoritele... seega- kui sul nüüd TÕESTI on tegu ASN-iga, siis peaks sul olema ka vastav märge konsoolil ning kapoti alla peidetud turbiinike



samas jälle- ASN oli ainult trimmierinevusega, tegelikud kerepaneelid olid samad (ja seda ka "America" versioonidel)...



seega, kui ehk VIN koodi järgi otsida lased siis peaks pilt selge olema (kuna VIN tähistuse põhimõte ja numeratsioon muutus 90-dal aastal, siis seal enam identifitseerimises aidata ei saa :( )
Tegelikult ma olen normaalne....
cron