156 V6

#1
Tere

Sain ka lõpuks oma alfa kätte, 156, 2,5L, 1998, punane ja 6 käiku. Päris vägev pill, hääl on väga ülbe (isegi liiga äge, ei taha uskuda, et originaal summuti on) ja edasi käib väga hästi.
Juhitavus on eriti super. Kahju, et itaallased nii laisad on, salongi ehitusekvaliteet on küll jube võrreldes sakslastega.
Kõik loksub ja nagiseb ja suured vahed detailidel sees. Muiudu oleks üks parimaid masinad ever.
Siit ka mõningased küsimused.
1)Kas nendesse ustesse on mõtet panna kõlle mis tahavad võimu? St reaalselt iga ukse sisse 45W heli. Juba mingi päris hea väidetavalt "4x45w" makiga hakkavd uksed natukese bassi peale hirmsasti plärisema (reaalselt pole ükski makk millel 10A kaitse üle 23W kanali kohta, seda juba tean ja pole vaja rääkida mulle). Mida ise ümber ehitada, et saaks?

2) Sain orig võtme mis päris korralikult ära lagunenud, teipi oli ümber 10 meetrit. kiskusin lahti ja seest on immo chip + ilmselt mingi alarmi saatja. panin uue patarei sisse, kui nuppu vajutada siis tuli vilksatab puldil aga auto ei tee midagi. Kas on võimalik, et alarm autol kuidagi lahti ühendatud? Et selle originaal võtmega peaks ju tegelikult uksi kinni lahti saama?

3) Ära on kulunud nii esimene kui tagumine alfa märk, kust uusi saaks?

4) On keegi, kes asjaarmastaja kes viitsiks tartus väikse raha eest masina üle vaadata. Hetkel tean, et esimesed alumised õõtshoova puksid vajavad vahetamist, aga midagi koliseb natuke all ja ei usu, et see kolin õõtshoova puksidest on.

tänud ette.

156 V6

#2
Palju õnne siis Alfa puhul :icon_hi: . Esimene itaallane? Alfa V6'tel on ja väga mõnus urin ja astuvad edasi üsnagi nobedalt. :twisted:
Enda 156'l on tehase poolt sisse ehitatud Bose 8 kõlariga + 1x keskmise ja 1x subakaga süsteem (ning on digitaalne võimendi ka), sees on siis tehase orig raadio. Ning väga hästi matsub midagi ei plärise ja heli on puhas ka väga valjult. Subakas hakkab ainult katte all vibreerima kui põhja keerata heli. Mul pol muidugi aimugi, kas uste sees on müramatid ka või mitte (GTA versioonil siis).

Märke võid saada lammarist, kui uusi tahad siis on sellised kohad nagu shop4parts.co.uk, alfisti.net .

Kui vajutad puldil nuppu, siis ainult tuli vilgub aga lukust lahti ei tee? Sain ma õigesti aru? Või ta ei tee lihtsalt piiksu?

156 V6

#4
Esimene mittesakslane jah. Midagi maagilist on selles autos, tahaks kohe sõitma minna. Kõige rohkem kardan, et hakkab lagunema hirmasti :S Aga ostuga väga rahul, väga heas korras ja väga hea hinnaga sain.

Kui vajutan nuppu siis võtme küljes tuli vilksatab aga autol pole aimugi, et oleksin midagi vajutanud.
Samas leidsin kõrvalistuja jalgade eest ühe lahtise juhtme pistiku. Kuna kõik muu elektroonika töötab kummalisel viisil ideaalselt siis ma arvan, et pean sellele juhtmele pesa leidma kuna eelmine omanik ilmselt ei osanud puldi patareid vahetada ja ühendas alarmi lahti.
to MorzokMan: Kas sul võtme tuli vilksatab väga kiiresti või jääb tiba pikemaks ajaks põlema?
Kusagilt inglise foorumist kuulsin, et kui tuli jääb pooleks sekundiks põlema siis jääb nupp alla. Tuleb seesmine nupp ära puhastada või ära vahetada ja töötab jälle. Patarei võib ka tühi olla ja ei anna piisavalt tugevat signaali.

Kust uut korpust võtmle saada kuhu sama elektroonika sisse käbi? St võtme toorikut?

156 V6

#5
Kui saad kõik tehnilised viperused lahendatud, ning midagi ei kolise ja hooldad siis koheselt kui hakkavad järgmised asjad väsima, on muretuid kilomeetreid päris palju. 156 jupid ei maksa ka teab mis palju, va rihmavahetus, see on selline ühekorda kallim kulutus iga 4 aasta või 50000km tagant.

156 V6

#7
Üritan lähiajal pildid saada. Müüja väitis, et auto heas korras, ainult 2 viga. Käigukangi nupp tuleb ära ja esimesed alumised õõtshoova puksid läbi.
Äsja vahetatud, rihmad rullikud, õli ja enamus sillast.
Käisin ühes remonditöökojas ja lasin auto üle vaadata tartus, auto tõsteti üles ja nägin ise ka alla. Ja uskumatu, peaaegu nii ongi nagu eelmine omanik ütles. Õõtshoova puksid pole läbi vaid üks sarniir on läbi.
Tagumine käigukasti puks ka suht pehme ja tuleb ära vahetada. Muidu kõik korras.
Kõik elektroonika töötas ka alguses, kuid nüüd suurema niiskusega ei toimi kojameeste viitega käik, mis seal viga võib olla, mingi relee või relee kontaktid? Mõnda aega pühib viitega ja siis jääb lambist seisma keset klaasi :(
Kellegi alfa märke pole üle?