Peaaegu aastane eemalolek on läbi ning Alfa rindel alustan kohe suurelt
Nii, 4C "stuudio"(loe Porsche endine töökoda, mis on kottpimedaks muudetud) fotoshuut:
https://plus.google.com/photos/10066819 ... r4rDxOGnfg
Täna oli põhimõtteliselt best day ever, sest ma käisin ka 4Cga sõitmas. Läksime sõitma eeldusel, et ma olen lihtsalt kaasreisija, mis on juba ise väga põnev aga üks hetk jättis omanik auto seisma ja küsis "Do you want to drive?" Loomulikult sai vastus olla kas Yes või Yes.
Auto ise on väga jäik igatepidi. Kas või nii lihtne asi nagu roolist kinni hoidmine. Iga konarus teel jõuab läbi istme ja rooli igal juhul sinuni. Kiirusest puudu ei jää. Pidurid on täiesti taevalikud. Häälel on nii palju erinevaid nüansse, et sellest ei saa ära tüdineda. Ühestküljest juba väljalase tagab väga kurja ja valju porina. Kuid siis on veel mootori hääl. Ja turbo. Enamik turbodega autosid on vaiksed või ainult natukene annavad märku, et mingisugune turbo viliseb kuskil. 4C? Nope. Turbo annab konstantselt märku, et ta on olemas isegi madalatel kiirustel. Käiguvahetused on ebanormaalselt kiired, ning igale käiguvahetusele on ka sisse programmeeritud, et käiguvahetuse ajal pihustatakse pisut lisa kütust peale, mis väljalaske torustikus teeb väikse plahvatuse ning annab igale ülesvahetusele väga omapärase hääle.
Ma hetkel resizema ei hakka aga siin on linkid mõnedele piltidele tänasest:
http://i.imgur.com/8HlltqS.jpg
http://i.imgur.com/eWMhg5O.jpg
http://i.imgur.com/wQaUEDK.jpg
http://i.imgur.com/k74BElj.jpg
http://i.imgur.com/AKNcz1n.jpg
Mainisin ka Alfa klubi tegutsemist. Omanik on huvitatud osa võtma üritustest, lihtsalt kuna ta on ise rootslane(aga elab Eestis seega auto on Eestis), siis keelega on väiksed konarused. Kuid leppisime kokku, et ma hoian teda kursis Alfa klubi üritustega ning ta lubas üritustel lahkelt ka oma autot Eesti Alfistidele tutvustada. Millalgi juuli-august kandis elab omanik nürburgring nordschleifel, kus eesmärk on läbida 100 ringi nürburgringil.