Kellade tuunimine

#16
E.T. kirjutas:kas kyla sepad on leidnud tõesti viisi kuidas alfa romeo täislikule disainile midagi lisada saab?

härrased, ärgem tegelegem ebaolulisega, hoidkem oma kallimad korras ja kasutagem neid sihipäraselt.


jeeee :) õige asi, mis ise ennast ei ole lihtne ülesanne!

Kellade tuunimine

#17
no kas nyyd kirjutan oige koha peale :evil: igathes möte selline et panna gtvle turbo röhu andur...keegi on pannnud oma alfale seda peale???kuhu ta paremini sobiks...ise motlesin et panna sinna armatuuri keskele kus on juba kolm kella...et yks välja vahetada....:P ei tea kas oleks voimalik :P ja palju maksma läheks ..kell ise vist maksab 700 ringis ????

Kellade tuunimine

#18
Kui Sa leiad õiges mõõdus kella, siis saad selle suht kergelt sinna :wink:



Siiski soovitaks panna selle eraldi jalaga (või uputatuna eraldi kattega) kellaploki vasakusse äärde (ülevaatlikkuse mõttes)



Jalgu (ja ka pesi) saab muuseas koos kellaga osta :wink:



P.S. ära unusta, et Sul on ka andurit vaja, mis kellale signaali annab 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Kellade tuunimine

#20
ülelaadega auto puhul on rõhuandur alles pool muna... fuel/air ratio peaks olema nagu aamen kirikus... eriti kui läheb ülelaadimise tõhustamiseks...



, et siis 2 lisakella...



... ja palun mitte A piilarisse... muidu on nagu mingi rullariauto...

Kellade tuunimine

#22
tegelikult on asi suht lihtne



Küsimus on pigem selles, et kas see ka vajalik on :roll:



Kella kella pärast või tulukest tulukese pole mõtet panna-> sellel peab olema siiski mingisugune eesmärk :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Kellade tuunimine

#23
no kui minna turbo rõhu tõstmise kallale reaalselt siis ma usun, et kell ei teeks paha... eelkõige siis fuel/air ratio... muidu: hakkab seal powerplantis NALJA saama kui mingil põhjusel kütet vähe ja siiber endiselt full throttle...



rõhk on selline hea asi, et noh, on ehk mida vaadata... vahel ka hea võimalus leida, kui asi ei liigu, et pole enam hapniku südamel piisavalt, et tuksuda sportivo rütmis. iseenesest ega suurt midagi anna... nats see seier seal pendeldab, olenevalt palju oma hobusele piitsa annad aga... (parandagu TS fakte) üle 1bar ta suurt ei tohiks liikuda standardkonfis.



aga stockis ja ilma kavatsuseta ümberehitusteks, ei ne sel kellal suur mõtet. rõhk on ta mingit lisainfot anna juhile mille järele tegevusi sääda...

Kellade tuunimine

#24
Turborõhu kell stock konfis annab täpselt samapalju, kui veetemp ja õlirõhk (ehk siis: kui on jama on seda näha :roll: )



A/F koos rõhuga näpitud mootoril seevastu annab ka reaalseid juhiseid kuidas käituda (sel juhul on muidugi hea, kui ka kütuserõhk silme all on)



Muidugi on sellel pisike aga...

Nimelt tuleb nende kolme kella järgi sõites neid kõiki jälgida koostöös tahhoga ning seetõttu jääb aina vähem aega teele keskenduda (omast kogemusest võin öelda, et ainuüksi tahhot, laadimist, õlirõhku ning tempi jälgides jääb aknast väljavaatamiseks aega veidi väheks)



Edit: V6TB annab umbestäpselt 1,08 bar max overboostiga
Tegelikult ma olen normaalne....