Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)
Postitatud: 02 Juun 2011, 12:03
Peale mõningast organiseerimist, ootamist, majandamist ja klapimist sai aprilli keskel Lätist soetatud oma teine Alfa:
Alfa Romeo 156 TI 2.0 JTS aastast 2004.
Auto on uuena Riiast ostetud ja mina olen järjekorras 3. omanik.
Tänaseks on läbisõit u 112 000 km.
Käigukastiks on 5 käiguga manuaalne kast.
Turismo Internazionale paketiga on kaasa tulnud:
* TI logoga 17'' Toora T670 veljed
* Musta naha ja punaste õmblustega Recaro Sport Line istmed
* tagasihoidlik seelik
Kuna tegemist on tänaseks ikkagi 7 aastat vana autoga, siis nipet-näpet ikka teha oleks, aga üleüldises plaanis olen autoga väga, väga (ja rõhutan ka kolmas kord, et VÄGA) rahul.
Esimene sõidukogemus ja tõsine üllatus tuli Riiast Häädemeeste kaudu Tartusse sõites. Üksi sõites väga tempot ei söendand teha. Kui üks must BMW minust mööda vuhises, siis otsustasin sappa võtta, et kiiremini kodumaale tagasi jõuda. Peale tuule mühina polnud auto käitumises ühtegi märki suurest kiirusest. Pidin siiski BMW eest ära laskma, sest enda üllatuseks olin vasaku näidiku peale juba 160 jooksutanud.
Edasine kogemus on näitand, et väga raske on 90 ja 100 vahel hoida. Ma ei ole raske jalaga liikleja, aga paistab, et mugav maanteel liiklemise kiirus on 110 juures. Peab kiitma JTS mootorit - igas olukorrasa pädev ja võtab siiani 9,1 sajale.
Alfa Romeo 156 TI 2.0 JTS aastast 2004.
Auto on uuena Riiast ostetud ja mina olen järjekorras 3. omanik.
Tänaseks on läbisõit u 112 000 km.
Käigukastiks on 5 käiguga manuaalne kast.
Turismo Internazionale paketiga on kaasa tulnud:
* TI logoga 17'' Toora T670 veljed
* Musta naha ja punaste õmblustega Recaro Sport Line istmed
* tagasihoidlik seelik
Kuna tegemist on tänaseks ikkagi 7 aastat vana autoga, siis nipet-näpet ikka teha oleks, aga üleüldises plaanis olen autoga väga, väga (ja rõhutan ka kolmas kord, et VÄGA) rahul.
Esimene sõidukogemus ja tõsine üllatus tuli Riiast Häädemeeste kaudu Tartusse sõites. Üksi sõites väga tempot ei söendand teha. Kui üks must BMW minust mööda vuhises, siis otsustasin sappa võtta, et kiiremini kodumaale tagasi jõuda. Peale tuule mühina polnud auto käitumises ühtegi märki suurest kiirusest. Pidin siiski BMW eest ära laskma, sest enda üllatuseks olin vasaku näidiku peale juba 160 jooksutanud.
Edasine kogemus on näitand, et väga raske on 90 ja 100 vahel hoida. Ma ei ole raske jalaga liikleja, aga paistab, et mugav maanteel liiklemise kiirus on 110 juures. Peab kiitma JTS mootorit - igas olukorrasa pädev ja võtab siiani 9,1 sajale.