3. leht 4-st

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 08 Sept 2011, 23:47
Postitas zakalwe
Slicer kirjutas:Võttis aja (elektri) maha korraks :book:
Seda nad, raiped, teevad. Nii kord kuus.
Aga sellepärast me neid ju armastamegi, kas pole?

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 09 Sept 2011, 12:30
Postitas Slicer
Ma armastan neid ka ilma selleta, kui selline asi oleks võimalik :D

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 10 Sept 2011, 19:35
Postitas KaSS666
Aga kui meil alfasid poleks, siis ei omandaks ju autoelektri teadmisi ::itpnt:: :doublefu: :P

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 10 Sept 2011, 22:29
Postitas spark
KaSS666 kirjutas:Aga kui meil alfasid poleks, siis ei omandaks ju autoelektri teadmisi ::itpnt:: :doublefu: :P
selle kõrgemat taset :icon_hi: tahtsid sa ilmselt öelda :wink:

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 23 Sept 2011, 15:02
Postitas KaSS666
Nii, masin vahepeal pikalt seisnud, kuna üv läbi hetkel. :oops:

Sai siis täna tegeletud veits, uuritud et mis viliseb kapotiall, tulemus selline, et tundub nagu viliseks veepump!?Kas võib olla et seismisega laager veits kuivale jäänd?Ja kuidas seda fixida saab, kas aitab kuidagi määrida või laagrit vahetada või tuleb ikka korralikku :icon_censored: näha ja pappi välja käia, uue veepumba ja selle vahetuse näol?
Ootan targemate kommentaare!!

Priit

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 23 Sept 2011, 17:02
Postitas ts
pumba laagrile peaks saama ilusti mingit määrivamat õli peale surada- jääb vaiksemaks, siis on hästi, ei jää, siis on viga mujal

24V juures on kõige masendavam see, et seal on vaid 1 rihm, seega ei saa lihtmeetodil ka kontrollida, mis täpselt häälitseb :roll:

KUIGI kui tegu on poolkriiskava vilinaga, siis seda kipub tavaliselt tegema kliimapump (sellega võrreldes on veepumba 64 raha nohu)

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 28 Sept 2011, 13:08
Postitas KaSS666
Nii, sõber pakkus välja variandi, et kuna aku täiesti kutu, siis genekas laeb täisvõimsusel, ja vilistab või laseb veits rihmal libiseda ja viliseda? :icon_crazy:
On see loogiline? :oops:
Aku tõesti seismisega tühjaks läind ja käima täkuga panin!?

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 28 Sept 2011, 13:39
Postitas ts
:icon_hi:

geneka/kliimapumba vilin peaks sellisel juhul jääma väiksemaks ning mõne aja peale kaduma (kui ei kao, siis on tegemist siiski laagriga)

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 28 Sept 2011, 17:09
Postitas KaSS666
:icon_hi: Tere jällegi!

Igatahes süda ei andnud rahu ja sai täna uuesti(4-s kord juba) Alfa üles tungitud ja ratas alt ära kistud, logar eest ära ja toimetama.
Kiskusin siis rihma maha uuesti ja ajasin kõiki rullikuid ringi mida sai käega ringi ajada-tulemus vaikus.
Sai siis veidi määritud ja näpitud ja rihm uuesti peale-tulemus ikka vilistab-no mida :icon_censored: -mõistus otsas!Müstika!

No ja siis plahvatas-proovin rihma vahele lasta spreid-proovisin-tulemus-ÕNNIS VAIKUS :icon_clap: !
Ehk siis selge, koguaeg vilises krdi rihm, mitte rullikud või veepump. :sherlock:
Nüüd vaja uus rihm muretseda-vana sai ilmselt kuuma kui kliima rullilaager kokku jooksis.

::itpnt:: Ja tagantjärele tarkus, et mitte enam 4 korda rihma maha ja peale toppida siis tuleb esimesel korral kõik variandid läbi proovida!!!
Olgugi, et pidin 4x seda tegema, on mu süda vähemalt rahul, et niigi läks! :icon_clap:

Muidu endiselt sõidab vägagi heasti, sai täna korra lastud kerge 100 ja natuke veel, krdi hea ikka.

BTW:Kas kellegil ehk vedeleb 164 originaal karteri kaitset mis ka minuomale sobiks?
Talv tulekul ja masin liiga madal, et niisama kimada sellega läbi hangede.

Parimat ja tänud kaasamõtlejatele vilina osas. :thanksspin:

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 30 Sept 2011, 13:37
Postitas KaSS666
:icon_hi:
Kuna foorumiga mingi jama ja ei lasknud mul müügiteemat üles panna, mida ma kribisin oma pooltundi, siis lisan hetkel korraks siia,et kellel huvi siis masin hetkel müügis 1700 euroga!
Hiljem teen ka õigesse kohta uuesti teema ja loodan et siis laseb üles panna selle teema see foorum ja enam ei koini mind oma erroritega!!!Niiet loodan et moded ei pahanda sellepärast minuga!
Kel huvi siis 53866697 või ps!

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 10 Okt 2011, 20:52
Postitas KaSS666
:icon_hi:
Sai siis täna käidud ülevaatusel ja krt läbi ei saanudki,hoopis korduva sain :icon_thumbdown:
Kõik muu hea ja korralik,aga nagu kiuste lakkas selleks hetkeks töötamast signaal jällegi,ja co näid lubatud 0.5 asemel 1.5 hoopis!Niiet 2 OV oli.
Lamda ja muud näidud korras, ainult co paigast ära.
Kas ehk targemad oskavad soovitada mida vaadata?Ehk mõni mootori vaakum vms jebib?Mootori töös törkeid siiani täheldanud pole!
Jama,et nii läks,nüüd peab putitamajälle ja ei oska kohe millegist otsima hakata seda co viga....
Niiet Palun targematelt nõu,kuna meil siin läänemaal vist pole sellist diagnosti mis Alfat lugeda oskaks.
Niiet jään targemate soovitusi ootama.

Ette tänades!!!
Priit

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 10 Okt 2011, 21:05
Postitas Slicer
Kas katid ikka lasid ikka enne puhtaks hingata ehk siis andsid kuuma kõvasti, ennem kui ÜV tegema läksid? :icon_roll:

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 10 Okt 2011, 21:42
Postitas KaSS666
No linnas sai ringi kimatud üsna pikalt,maanteele ei jõudnud,ja seal üv punktis ka kräunutas korralikult,aga head näitu ei saanud ikkagi.
Et äkki peaks siis lihtsalt mingi pikema maantee otsa ette võtma ja uuesti proovima?

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 10 Okt 2011, 22:21
Postitas ts
kas kräunutamise peale näidud langesid ja jäid 1,5 peale või olid stabiilselt 1,5 peal? ja kui kaua umbes kuuma sai?

signaali osas... njah

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

Postitatud: 11 Okt 2011, 00:31
Postitas KaSS666
No kräunutamisega langes näit ainult 1.3 peale,madalamale ei kukkunud.Mingi 15 minti kräunutati mu pisikest seal.

Aga kardan ise hoopis seda, et ilmselt kui summ ümber tehti eelmise omaniku poolt, siis korjati kat vahelt nahad, ja sellepärast see jama vast ongi.Vaatan, homme ehk saab kanalile, siis näeb kas kat on või pole,kui pole siis lihtne,uus kat vahele ja peaks ok olema.

Signaali kohta ei oska ka midagi õelda jah, kui minema sealt sõitma hakkasin, siis litsusin ka signaali neile ja siis jälle toimis :icon_roll:
miski anomaalia signaaliga.