Alfa 164 automaatkast

#1
Tere, tulevikus plaan osta A164. Eelistaks 3.0 V6 manuaali, kuid huvi pakub ka automaakastiga isendid.



Kui hästi automaadid üldse vastu peavad? Samas, olen kuulnud, et ei soovitata osta automaati millegipärast.



Kas automaatkastiga isendi mootorihääle suhtes manuaaliga kajastub ka mingeid erinevusi? Nt V8 mootor üldse (Cadilac, BMW ja Audi V8) on sellise mõnusa madala podiseva häälega. Aga kuidas Alfa V6 automaat on?



TÄnud.
Viimati muutis alfa164, 19 Dets 2006, 13:00, muudetud 2 korda kokku.

Alfa 164 automaatkast

#2
kui uskuda kuluaarijutte, siis on 5k manuaal kõige nõrgem kast, mida 164-le peale pandi... :shock: (tundub küll suht kuulikindel :lol: )



nii ZF 4k automaatkast, kui geartrac 6k pidavat olema oluliselt :shock: vastupidavamad...



millepärast kõikjalt kuuldub, et automaat on kehv- põhjust otsi sellest, et manuaalkasti puhul õli ei vahetata, automaadis seevastu ~80k järev vaja nii kasti õli, kui ka filter vahetada. kuna meie tehniliste inimeste kompetents vabariigi algusaastail nii kõrgele ei küündinud, lasti järjepidevalt kaste laiali ning tulemuseks legend, et aut kast ei ole töökindel ning vastupidav...



tõsi on muidugi see, et aut kastiga 164 suht harva leida õnnestub, ning teine kurb tõsiasi- alfa mootorid armastavad ja ka taluvad üsna korralikku kiusamist :roll: ... aut kastiga on aga oluliselt keerulisem pööretevahemikku määrata... aga eks sa niikuinii ise otsustad :wink:



kast ei määra mootori häält kohe mitte kopika eest- selleks sisselaske ning väljalaske kollektorid :D



alfa mootor ei ole "mõnusa poidiseva" häälega, see on täiesti klass omaette 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 164 automaatkast

#3
Jah, kui juba Alfa osta, siis ka hoolitseda ta eest korralikult. Mitte nii, et jätad unarusse, või et üks ta puha, mis seisukorras auto on.



Tulevikus plaan siis jah mõni 164-tüüpi isend muretseda ja natuke ehitama hakata. Arvatavasti 164 hind ja väärtus tõsuseb iga aastaga.



Mis automaatkasti puutub, siis mitme tuhandeni pöördeid max lubatakse lasta täiskiirenduse ajal? Kelladel on kirjas, et ca 6700 rpm. Kas tegelikult ka nii kõrgele ära läheb?

Ja kas selle ZF 4k automaatkasti puhul ka ise pöörete kõrgust saab reguleerida?

Ning kas 164 gaasipedaalil on "kickdown" olemas ?
Viimati muutis alfa164, 19 Dets 2006, 12:55, muudetud 2 korda kokku.

Alfa 164 automaatkast

#4
kickdown on olemas kõigil aut kastidel... ta ei pruugi asetseda pedaali kõrval, ta ei pruugi olla käsitsi lülitatav jne kuid ta on alati olemas (vastasel juhul ei ole sisuliselt võimlik sõita ju) puudu on ta tihtipeale moditud kastidel, mida kasutatakse reeglina kiirendusvõistlustel.



164 hinna ja väärtuse kohta- oota veel aastat 10-15 enne, kui see tõusma hakkab :D kuna tegemist üsna laiatarbeautoga, siis selisesse staatusse nagu alfa 6 ta vaevalt, et kunagi jõuab. hea ja ilus on ta aga igal juhul :D



teisalt jälle- kui vaadata 164 müügihindu, siis kuna need madalamale niikuinii langeda ei saa on ainus võimalik tee ülespoole :) kui juba audisid mainisid, siis siinkohal võrdleks 164 hinnakäitumist sigarite omaga...



väärtuse tõus on otseselt seotud sellega, et tegemist on Sinu ilusa ja korras Alfaga... hoolimata sellest, kui palju sinna raha sisse panna ei õnnestu Teda müües seda tagasi saada.

kohalike suurkujude näitel- vaevalt et kodanikud stihl ja martmann164 suudavad oma perfektilähedaste sõidukite eest turult saada kolmandikkugi sellest hinnast, mis autodesse liikunud on 8) ja vaevalt, et neist kummalgi ka kunagi paan on autosid müüma hakata :D (need mõlemad ju endale tehtud Alfad)



mis puutub aut kasti piirajasse, siis drive reziimis annab ZF reeglina maksimumpööreteks ~5,5krpm. manuaalselt vahetades õnnestub ehk kõrgemalegi saada. aut kastiga siiski ei soovitaks mootorit piinata, kuna võib juhtuda, et kastist jagui saad (on ju kastil oma aju, mille alalhoiuinstinkt sunnib seda kriitilisel piiril käiku üles vahetama.)





p.s. on ainult aja küsimus, kui sulle halvasti öeldakse selle eest, et alfat bemmiga võrdled :lol: (kusjuures 95% tõenäosusega on ütlejaks bemmimees :lol: ) ts@ükspäev kuulas bemmiinimese imelikku jura selle kohta, et 2,0TS Alfat on meeletult kallis üleval pidada, kuna küünlaid on rohkem, kui 2,0 bemmil (ja tema jaoks tuli üllatusena, et ta mootoril süütepoole 3x rohkem kui Alfal)
Tegelikult ma olen normaalne....