Tere!
Olen uus kasutaja siin foorumis.
Olen olnud pikkalt Jaguarite fänn, kokku olnud 6tk. Hiljuti müüsin enda haruldase kassi (278tk toodetud), ja otsustasin osta ühe Itaalia imekest - Lancia Thesis, itaalakaid ma ei karda, kuna semul on mittu Alfat ja lisaks õel Alfa 147 1.6TS.
Läksin autole järgi Hamburgisse, sellise autoga pole varem sõitnud, ja näinud ka maksimum 1.5 minutit linnas sõitmas. Aga kuna olen täielik autopervert, otsustasin osta sellist looma, auto meeldis juba miskit 9 aastat, ja kuna hinnad olid kirved, lubada endale ei saanud.
Hamburgis võtsin takso lennujaamast selle platsini mis müüs seda autot, pidin 30 minti ootama enne, kui tuleb platsi omanik, kaugelt vaadates auto meeldis täiega, reaalselt on ta palju suurem, kui tundub pildil. Tuli omanik, andis võtmed. Ma kontrollisin õli tase, õli korki, vaatasin paisupaaki, kõik oli ok. Leidsin paberi, et juulis oli õli vahetus, ja samal ajal tehtud TÜV.
Nii panin käima, mootor töötas lahedalt. Tegin väikse proovisõidu, kõik sobis ja meeldis. Läksin maksin ära, ja jäin ootama numbreid. Toodi tunni pärast, kõik see aeg auto töötas, kuna autol paak täis. Kontrollisin kõik lisad, kõik toimis ilusti. Toodi numbrid, hakkasin koju poole sõitma. Sõitsin linnas kõik oli OK, maantel oli lubatud 80km/t, samuti OK.. hakkasin sõitma 120km/t, ja hakkas temperatuur tõusma, kõige pealt 100, siis 110 siis läks põlema punane tuli. Lülitasin mootori välja, ja ootasin kui jahtub ära. Jahtus ära, hakkasin sõitma 80km/t, ja kõik oli OK! sõitsin nii 100km Kielini, kuhu oli vaja mu tuttavale, kes oli kaasas. Seal tema tuttavad ütlesid, et viga on termostaadis, et võtta maha ja sõida nii koju, nii ma tegin. Võtsin õhufiltri korpust maha, ja sain termoka kätte, võtsin välja ja hakkasin sõitma kodu poole, kuid ei keeranud korki ilusti kinni. Sain sõita 6km ja auto läks keema.. jätsin autot maante ääres ja läksin jalksi otsima vett, kuna kõik pritsis paisupaagist välja. Ostsin 4l vett, vaalasin sisse, ootasin nats ja sõitsin tuttavate juurde, auto enam ei läinud keema, kõik oli OK, aga ma ei hakkanud riskima, ja ostsin seal vana Golfi ja sõitsin sellega koju. Lanciat jätsin tuttavate juures, loodan, et see nädal saan kätte.
Varustusaste mul Emblema
Pildid tehtud Hamburgis:
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#2Mõnus.
Esiots tahab harjumist saada, nagu ka 166-e puhul :icon_roll:
Keemise lugu on ehk veepumbaga kuidagist moodi seotud?
Esiots tahab harjumist saada, nagu ka 166-e puhul :icon_roll:
Keemise lugu on ehk veepumbaga kuidagist moodi seotud?
155, 2x166, 159 ja 75?
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#3Tere! Tänud!Kuldaares kirjutas:Õnne !
Krdi ilus ikka, eriti see tagumine pool sellest imemasinast.
Tegu automaat kastiga?
http://www.youtube.com/watch?v=-bgE-xQ2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
jah, tegu 5k automaadiga
mul on enne Lanciat olnud 6 Jaguari, ja Thesis on täitsa kassi tasemel, võib väita, vähemalt väga palju autot selle raha eest, mida küsitakse selle liikuri eest.
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#4Viitsid äkki parema kvaliteediga pildid ülesse panna, koos sisustuse piltidega? :icon_thumbup:
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#5auto hetkel Saksas, Kielis.Slicer kirjutas:Viitsid äkki parema kvaliteediga pildid ülesse panna, koos sisustuse piltidega? :icon_thumbup:
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#6Ole siis tähelepanelik. et kõrvalistuja jalgealune kuiv püsib,
seal mati all on päris palju niiskust kartvat elektroonikat nagu skyhook juhtplokk jne.
seal mati all on päris palju niiskust kartvat elektroonikat nagu skyhook juhtplokk jne.
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#7see kõik on kuiv seal tean sest otsisin VIN koodi, mis on samuti seal samasuiskur kirjutas:Ole siis tähelepanelik. et kõrvalistuja jalgealune kuiv püsib,
seal mati all on päris palju niiskust kartvat elektroonikat nagu skyhook juhtplokk jne.
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#8Thesis on nüüdseks Eestis (läks aega, närve ja raha, poolakad on mittu korda peatunud ja kokkuvõttes 750 EUR eest trahve teinud)
auto hetkel töökojas, kus pannakse peale uus veepump, rihmad, rullikud jne, kokku varuosad lähevad maksma 407 EUR + tööraha
Varustus:
xenon tuled ees, ja LED tagant
2x el.istmed ees, mõlemad mäluga (3le inimesele)
MF rool, saab regullida elektriliselt
kui lülitad mootori välja, siis juhiiste liigub tagapoole, ja rool ülespoole ja sisse
Navi+TV+CD-vahetaja+Parda arvuti
parkimis andurid
3x tsooniline kliima (juhile, kaassõitjale ja tagumistele istujatele)
tagumised peatoed liiguvad el.alla, kui juht ei näe mis toimub tagant
tagumiste istujate käetoe sees on 2 nuppu: tagumine kardin, ja esimese kaassõitja iste saab regullida (edasi-tagasi)
vihmasensor
automaatset päevatuled
kahjuks millegi pärast pole salongis isetumenevat peegli.
muud ei tule meelde
esituli seest tagumine kliimaplokk esimeses käetoes on mingi vanamobla (ei saanud tööle, vb olla olen rumal) tagumises on esimese kaassõitja iste regull ja kardina regull samad kangid, nuppud on Maserati Quattroporte V, pange tähele, et tulede ümbrus on nahaga kaetud (on näha, et nahk venib jne, käsitöö rsk ) CD-vahetaja on kindalaeka sees LED-e päeval raske pildistada gabariit suunatuli 17" valukad Alfa Romeo V6 "Busso" mootor
auto hetkel töökojas, kus pannakse peale uus veepump, rihmad, rullikud jne, kokku varuosad lähevad maksma 407 EUR + tööraha
Varustus:
xenon tuled ees, ja LED tagant
2x el.istmed ees, mõlemad mäluga (3le inimesele)
MF rool, saab regullida elektriliselt
kui lülitad mootori välja, siis juhiiste liigub tagapoole, ja rool ülespoole ja sisse
Navi+TV+CD-vahetaja+Parda arvuti
parkimis andurid
3x tsooniline kliima (juhile, kaassõitjale ja tagumistele istujatele)
tagumised peatoed liiguvad el.alla, kui juht ei näe mis toimub tagant
tagumiste istujate käetoe sees on 2 nuppu: tagumine kardin, ja esimese kaassõitja iste saab regullida (edasi-tagasi)
vihmasensor
automaatset päevatuled
kahjuks millegi pärast pole salongis isetumenevat peegli.
muud ei tule meelde
esituli seest tagumine kliimaplokk esimeses käetoes on mingi vanamobla (ei saanud tööle, vb olla olen rumal) tagumises on esimese kaassõitja iste regull ja kardina regull samad kangid, nuppud on Maserati Quattroporte V, pange tähele, et tulede ümbrus on nahaga kaetud (on näha, et nahk venib jne, käsitöö rsk ) CD-vahetaja on kindalaeka sees LED-e päeval raske pildistada gabariit suunatuli 17" valukad Alfa Romeo V6 "Busso" mootor
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#102003, ja nagu sain teada, et mul on "Emblema"Slicer kirjutas:MIs aasta masin see oli? Väga vinge :icon_thumbup:
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#11Väga stiilne liikur :icon_thumbup:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#12Thesis on üks kõige stiilsemaid autosid üldse, mis kunagi tehtud. Jään huviga ootama edaspidist infot.
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#13nii nagu arvata oli, veepumb oli kinni kiilunud ja tiivastik pragunenud:
rihma, rullikute, veepumba, termostaati jne vahetus koos jubinadega läks makmsa 620 EUR.
küünlad ja õli olid värsked.
Veepumb lagunes ära, sest mingi polt oli kinni jäänud, ja ilmselt esinduses ei suutnud seda lahti saada, kuid endised NSVL meistrid ei ole näppuga tehtud, ja pool päeva raisatud, ja ongi see polt kätte saadud (6 korda keevitati selle polti külge lehtvõttit).
Eile sai auto arvele, sai sõidetud 40km, ja auto hakkas jälle kuumaks minema, ei tööta ventikas, relee klõpsub, kuid tööle ei lähe, tiivastik pole kinni kiilunud, ilmselt mingi temperatuuri andur?
Ei ole üldse mingit rõõmu, kahjuks
Ah, unustasin veel, tuli välja, et mootori padjad on läbi omadega, kolmapäeval pressin uued puksid, uued padjad on 73EUR ja 45 EUR + transport, sobivad ainult Thesise omad.
AR V6 Busso mootor
küünlad ja õli olid värsked.
Veepumb lagunes ära, sest mingi polt oli kinni jäänud, ja ilmselt esinduses ei suutnud seda lahti saada, kuid endised NSVL meistrid ei ole näppuga tehtud, ja pool päeva raisatud, ja ongi see polt kätte saadud (6 korda keevitati selle polti külge lehtvõttit).
Eile sai auto arvele, sai sõidetud 40km, ja auto hakkas jälle kuumaks minema, ei tööta ventikas, relee klõpsub, kuid tööle ei lähe, tiivastik pole kinni kiilunud, ilmselt mingi temperatuuri andur?
Ei ole üldse mingit rõõmu, kahjuks
Ah, unustasin veel, tuli välja, et mootori padjad on läbi omadega, kolmapäeval pressin uued puksid, uued padjad on 73EUR ja 45 EUR + transport, sobivad ainult Thesise omad.
AR V6 Busso mootor
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#14Kui relee klõpsub siis ei tohiks ju andur olla, pigem mingi kontakt kuskil ei saa ühendust
Lancia Thesis 3.0i Emblema
#15unustasin veel sellist momendi, et panin ette numbri alused, nüüd parkimisandurid läksid hulluks, vene foorumis öeldi, et ongi selline probleem nendega, krt, ei tahaks numbri kruvidega stange külge kinnitada :S