Et See Auto: http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=124 (no mai viitsi minna ju kohe praegu õue uusi pilte tegema)
on siis nüüd minu oma.
Puhas emotsiooniost. Muidugi kaasneb taga hulk tegemist, enne kui ma linna peale ülbama saan minna (Tartus seni olen näinud umbes 3-4 33-e, 1xx, eriti 156 alfasid on suht tihedalt näha: ühel mu õpilaselgi on, seisab kooli ees, mina limpsan keelt.)
Kuna eelmine omanik on mitte 'alfapede', vaid 'põrnikapede' ja jättis konkreetse 'neiu' hooletusse, siis hakkas mul valus, et nii ilus auto lihtsalt seisab hoovis ja ma tirisin ta lõpuks (slepis) tartusse ära. Töötava mootoriga. Sõitsin ka. Tõkkepuu tagant parkimiskohale:) Et eelneva põhjal palju ei ütle, aga natuke ikka.
Et mis tal viga? Suurem jagu sümptomeid ilmselt pikast seismisest. Bensunäidik ei tööta. Pidurivõimendi VIST ei tööta. Ma ei ole mingi spetsialist muidugi ja üldse on automootor/mehaanika/hüdraulika minu jaoks asi, mis autot edasi veab, aga KUIDAS ta seda teeb, on suht ähmane. Aga ma arvan, et pidurivõimendi, kui töötava mootoriga tuleb jõuga pedaali vajutada. Käigud käivad kohutavalt raskelt. No isegi mingi kulturist päris lõdvalt ei lükka ilmselt. Eeldatavasti tuleb peale nii pikka seismist kõik mahlad nagunii ära vahetada, aga kas see nende sümptomite raviks piisav on, ei tea. Kõik sõlmed on ilmsesti niisked, parempoolne suunatuli (ohutulede puhul) hakkas peale 10 minti alles tööle. Kuigi mootori temp jõudis tõusta ca 80ni selle poole tunnikesega tühikäigul, siis salongi puhutav õhk igatahes soojaks ei läinud. Any ideas?
Praht/lehed kuskil olulise toru ees? Mingi muu asi?
Küttekulu PIDADA ka liiga kõrge olema, aga kuna a) bensunäidik ei tööta ja B) ma väga enne TÜV linnas/maanteel seda testida ei saa/ei taha, siis on see seni tõestamata
Nüüd minu põhimure: väljalase. ma ei tea, äkki selle auto üle-eelmine omanik osaks midagi öelda? Eks palju sõltub muidugi diagnostika tulemustest, aga ma siiralt kahtlen, et auto, millel on passis kat, läheb TÜV ilma läbi. Müratest teine asi...sellest isegi äkki läheb? Aga ikkagi. Siin ongi suur dilemma. Minu jaoks on see auto ka liiklemisvahend pluss ma olen suht värske isa, nii et autos võiks olla võimalik ilma trumminahku rebestamata viibida. Sel juhul need paar lisaKW, mis selle väljalaske ideeks ilmsesti on olnud, on mulle suht ükskõik. Teisalt, müra saab summutada ju ka seestpoolt (a la pigimatid, pastad, ehkki ma ei tea selle efektiivsust). Aga TÜV?
Ma nüüd ei teagi, mis ma tegema pean: väljalase vahetada, universaalkat? Mina ju ei tea teisi meetodeid TÜV läbi saamiseks:( Kui keegi teab, noh, eks öelge mulle ka.
Noh, ütleme, et jäin mölisema. Aga mul on NII hea meel selle auto üle, eksole.
PS: kas Tartus/lähiümbruses (no mai tea, mõnikend kilti) on mõnd pädevat alfatundjat?
Andres
Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe
#1I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)