AR 155, 2,0 16V
#137Tõin eile siis plokikaane ära ja mässasin väljalaske kollektoriga.
Kollektoril mõlemas otsas keevitusjäljed seespool ja plokikaane poolses otsas on ava seetõttu u 4mm väiksem kui plokikaanes ja selle taga on ilus paks tahm = pöörised. Lihvisin siledaks ja samasse mõõtu plokikaanes oleva avaga, täna veel vaja üle poleerida Teises otsas on see keevitusjälg veel näha, öö saabus , siin otsas aga asi veel hullem, rant 3mm ehk siis ava on 6mm väiksem keevituskohas :icon_shocked: Loodan, et sellel suurel freesimisel ka tulevikus kasu on:D
Kollektoril mõlemas otsas keevitusjäljed seespool ja plokikaane poolses otsas on ava seetõttu u 4mm väiksem kui plokikaanes ja selle taga on ilus paks tahm = pöörised. Lihvisin siledaks ja samasse mõõtu plokikaanes oleva avaga, täna veel vaja üle poleerida Teises otsas on see keevitusjälg veel näha, öö saabus , siin otsas aga asi veel hullem, rant 3mm ehk siis ava on 6mm väiksem keevituskohas :icon_shocked: Loodan, et sellel suurel freesimisel ka tulevikus kasu on:D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#139Kui sa kanali seest keevituse maha käiad kas ohtu pole et murrab flansist lahti.
Kindluse mõttes laseks väljast uue ringi peale. :icon_thumbup:
Kindluse mõttes laseks väljast uue ringi peale. :icon_thumbup:
AR 155, 2,0 16V
#140Mõistlik oleks. AO foorumis tehakse nii juba päris pikka aega CF2 kolletega.
"they're actually standard CF2 ones but externally welded & ported internally:"
Viimati muutis Slicer, 22 Mai 2012, 13:31, muudetud 3 korda kokku.
AR 155, 2,0 16V
#141Ma lihtsalt imestan, et muidu nii peenelt häälestatud motos on selline prohmakas sisse jäänud.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#142Piltide nägemiseks peab AO-sse sisse logitud olema ::itpnt::Slicer kirjutas:Mõistlik oleks. AO foorumis tehakse nii juba päris pikka aega CF2 kolletega.
AR 155, 2,0 16V
#143Salvestasin pildid maha ja lisasin, nüüd siis nähajanar_t kirjutas:Piltide nägemiseks peab AO-sse sisse logitud olema ::itpnt::Slicer kirjutas:Mõistlik oleks. AO foorumis tehakse nii juba päris pikka aega CF2 kolletega.
AR 155, 2,0 16V
#144Tõin täna poest trelli otsa käiva käiakivi, õhtul hakkab sisemuse läikima löömine kollektoril.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#145Poleeritud- küll on ilusad kahju lausa ära peita
Teises otsas sain ka randid maha, ostsin augufreesi ja puurisin tuimalt läbi ja viimase jäänuki lasin freesiga maha ja uuesti käiaga läikima.
Udune pilt ka telefonist
Teises otsas sain ka randid maha, ostsin augufreesi ja puurisin tuimalt läbi ja viimase jäänuki lasin freesiga maha ja uuesti käiaga läikima.
Udune pilt ka telefonist
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#150Pisike update
Tänase seisuga läheb masin 15.05 paiku ühe kodaniku garaaži, kes teeb mootoriga igasugu trikke 2 nädalat (eeldatavalt), lisaks veermiku ja pidurid.
Seega saab vist taas asja liikuma...
Tänase seisuga läheb masin 15.05 paiku ühe kodaniku garaaži, kes teeb mootoriga igasugu trikke 2 nädalat (eeldatavalt), lisaks veermiku ja pidurid.
Seega saab vist taas asja liikuma...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar