AR 155, 2,0 16V
Postitatud: 11 Mär 2012, 10:35
Kuna eile algas masina lammutamine, siis oleks paslik siia teema teha.
Masin on siis 2,0L, vin-koodi järgi 95a toode, 16V ja rattast mõõdetuna väidetavalt 120kw, mida saame muidugi peale kokku lappamist vaadata.
Masinal purunes rihm, või ehk mitte ei purunenud vaid väntvõlli rihmaseib tegi 20cm ulatuses rihma "hambutuks" Saigi eile masinaga pikemalt tutvutud
Sisu on korralik, natuke määrdunud, aga ilma vigastusteta. Ainult kõva raha eest müün maha Masinal endal on mõned kere kahjustused, esiporitiival ühest kohast koorub natuke värvi, taga poritiival on ukse ja pamperi juures kobrutav värv, aga sellest ei lase end segada hetkel. Samuti ees "grilli" pealt tuleb kroom maha. Aga need asjad ei tekista mootori ja muud tehn jamasid korda seada. Plaanideks- teha masinast OpenTracki auto + teisipäevade masin.
Esialgu on nr 1 mootor käima saada. Lahti võtmisel oli mootor seest täiesti puhas, st õli pole nagu seal kunagi mustaks saanud, mingit setet ka polnud.
Pidureid näppisin- kettad on, aga voolikud ja sadulad täiesti läbi. Võtsin sadulad maha, aga näevad välja nagu üks suur pruun tükk roostes rauda. Siit ka küsimus, kas tasub laiali lõhkuda ja lihvida ja värvida jne, või pakub keegi kasutatud sadulaid? Uued 70eur tk- kuidagi ei raatsi.
Mis masina juures veel silma hakkas, siis on see ääretult raske ja vaikne auto. KÕIK kohad on pigimattidega üle käidud+ pigi peal on veel "kolhoosniku puffaika " soojustusmaterjal, peal veel miski pigi/kilelaadne asi. Oma 2-3cm seda materjali. Seda annab ikka välja võtta.
Väike list ka tegemist vajavatest asjadest siis:
1 Mootor- st klapid peas ja sealt edasi kogu jama
2 Pidurid- sadulad käima (olemasolevad, või osts?)
3 Armeeritud pidurivoolikud, teised klotsid, kettad ok, neid ei puutu- nii soovitati
4 Veljed lähevad vist müüki, tahan säilitada küll 15'' velge autol all, aga need on vist vale offsetiga, st väga sügaval koopas sees. Seega need veljed pakkuda, võib hetkel vahetuseks pakkuda ka plekkvelge + väikest vaheraha. Peal suht ok suverehvid ka. Teen eraldi müügiteema ka äkki koos piltidega.
5 Madalamaks, st kõht ikka vastu maad
6 Salongiga olen kahevahel- üks kõrv kuuleb mehikest, kes ütleb, et tühjaks ja salong müüki- äkki keegi tahab?
Teise kõrva ütleb teine mehike (ei, ma olen täitsa kaine ), et ainult istmed välja, põhi alles jätta ja jätta istmed pööningule, et kui tekib ametivõimudega korvide pärast probleeme, siis saab kohe tehaseistmed tagasi panna.
7 Plaan jätta esialgu veel arvele, et ei peaks treilatama kogu aeg.
8 Keretööd
9 Kindlasti peale esimest käivitust ja 100m sõitu avastame veel 26 asja, mis teha vaja.
Masin on siis 2,0L, vin-koodi järgi 95a toode, 16V ja rattast mõõdetuna väidetavalt 120kw, mida saame muidugi peale kokku lappamist vaadata.
Masinal purunes rihm, või ehk mitte ei purunenud vaid väntvõlli rihmaseib tegi 20cm ulatuses rihma "hambutuks" Saigi eile masinaga pikemalt tutvutud
Sisu on korralik, natuke määrdunud, aga ilma vigastusteta. Ainult kõva raha eest müün maha Masinal endal on mõned kere kahjustused, esiporitiival ühest kohast koorub natuke värvi, taga poritiival on ukse ja pamperi juures kobrutav värv, aga sellest ei lase end segada hetkel. Samuti ees "grilli" pealt tuleb kroom maha. Aga need asjad ei tekista mootori ja muud tehn jamasid korda seada. Plaanideks- teha masinast OpenTracki auto + teisipäevade masin.
Esialgu on nr 1 mootor käima saada. Lahti võtmisel oli mootor seest täiesti puhas, st õli pole nagu seal kunagi mustaks saanud, mingit setet ka polnud.
Pidureid näppisin- kettad on, aga voolikud ja sadulad täiesti läbi. Võtsin sadulad maha, aga näevad välja nagu üks suur pruun tükk roostes rauda. Siit ka küsimus, kas tasub laiali lõhkuda ja lihvida ja värvida jne, või pakub keegi kasutatud sadulaid? Uued 70eur tk- kuidagi ei raatsi.
Mis masina juures veel silma hakkas, siis on see ääretult raske ja vaikne auto. KÕIK kohad on pigimattidega üle käidud+ pigi peal on veel "kolhoosniku puffaika " soojustusmaterjal, peal veel miski pigi/kilelaadne asi. Oma 2-3cm seda materjali. Seda annab ikka välja võtta.
Väike list ka tegemist vajavatest asjadest siis:
1 Mootor- st klapid peas ja sealt edasi kogu jama
2 Pidurid- sadulad käima (olemasolevad, või osts?)
3 Armeeritud pidurivoolikud, teised klotsid, kettad ok, neid ei puutu- nii soovitati
4 Veljed lähevad vist müüki, tahan säilitada küll 15'' velge autol all, aga need on vist vale offsetiga, st väga sügaval koopas sees. Seega need veljed pakkuda, võib hetkel vahetuseks pakkuda ka plekkvelge + väikest vaheraha. Peal suht ok suverehvid ka. Teen eraldi müügiteema ka äkki koos piltidega.
5 Madalamaks, st kõht ikka vastu maad
6 Salongiga olen kahevahel- üks kõrv kuuleb mehikest, kes ütleb, et tühjaks ja salong müüki- äkki keegi tahab?
Teise kõrva ütleb teine mehike (ei, ma olen täitsa kaine ), et ainult istmed välja, põhi alles jätta ja jätta istmed pööningule, et kui tekib ametivõimudega korvide pärast probleeme, siis saab kohe tehaseistmed tagasi panna.
7 Plaan jätta esialgu veel arvele, et ei peaks treilatama kogu aeg.
8 Keretööd
9 Kindlasti peale esimest käivitust ja 100m sõitu avastame veel 26 asja, mis teha vaja.