Alfa 166 G3 euroopa navi kaardid ( ka eesti)

#5
jamez74 kirjutas:uurisin ja antud kaardid ongi just ncd... kaardid.
ainuke jama ,et see torrent ei taha töötada. peab mujalt otsima.
http://gpsunderground.com/forum/navteq/ ... 012-a.html
kusjuures ühes navi foorumis väideti et peale softi upgrade töötab asi ka G2 navides.
Sain mitte küll sama lingilt, aga mujalt kätte selle asja. EI TÖÖTA. Tegu uuema failiformaadiga, failistruktuur on hoopis teistsugune. 166'le lihtsalt ei ole tehtud, ei Alfale ega ka vanematele Opelitele, kus sama Siemensi üksus peal on. Meie saame ainult neid maid nautida.

Leidsin lõpuks ka plaadi, kus Euroopa ja Skandinaavia põhiteedevõrgustik peal. Õhtul üritan toimiva lingi ka üles leida.

EDIT: Navigations CD Opel CD70 2007/2008 Europe - kõige alumised Rapidshare lingid on toimivad

terv, teager
Pilt
Manused
leviala.jpg
166 leviala kaart
leviala.jpg (26.32 KiB) Vaadatud 7147 korda

Alfa 166 G3 euroopa navi kaardid ( ka eesti)

#6
teager kirjutas:Leidsin lõpuks ka plaadi, kus Euroopa ja Skandinaavia põhiteedevõrgustik peal. Õhtul üritan toimiva lingi ka üles leida.

EDIT: Navigations CD Opel CD70 2007/2008 Europe - kõige alumised Rapidshare lingid on toimivad

terv, teager
Okei, sai Soomes ca 1200 km sõidetud ja see Navi on kõige mõtetud ja kasutum mida kunagi olen kasutanud (okei, okei, VAG grupi aastast 2000 navi ainult saksakeelsete hääljuhistega oli veel mõtetum).

Juhendamine - teeb üsna eeskujulikult ja täpselt, korralikus inglise keeles. Metsa paned, siis kohe hakkab ka pakkuma kuidas tagasi rajale saab. Kuid juhendamine on nagu pimedat - sõida 2.5 km otse ning siis keera paremale - ekraani on ees ainult suur nool - sõida otse. Plussiks muidugi saad ka kaart vaadata, et ikka täielikult metsa ei paneks.

Kaetavaus - no Helsingi südalinn oli juba jube puudulik, juhatas marsruute mitmete kilomeetriste ringidega. Vitostiel mida mööda sai põhja sõidetud puudus ca 80 km jupp ja siis kaart näitas, et sõidad "offroadi"

Navigeerimine - ainult aadressite järgi. Õnneks ka võimalus valida Central - et kui tahad lihtsalt linna saada. Ja loomulikult neid aadresse on ülivähe ning just seda mida vaja, pole loetelus.

Ehk selline navigatsioon võis olla väga IN 15 aastat tagasi, tänaseks on täielikult ajale jalgu jäänud.

terv, teager
Pilt

Alfa 166 G3 euroopa navi kaardid ( ka eesti)

#7
Kusjuures mul Saabil ka sama lugu
Helsingist siia põhja juhatas ära, mõnede ebamääraste ringidega muidugi, aga õnneks tee suuremas osas peas.
Aga muidu jah aind suur nool ees, et pane aga otse, aga kui tekib miski koht, millele tähelepanu vaja navi arvates juhtida, siis tekib poole ekraani suurune aken kõrvale, taustaks jääb üldine suur pilt ja kõrval aknas zuumitud ristmik, ring jne. Kusjuures saab seda timmida, kas väike aken täpsustusega, poole ekraani suurune või ei tekita üldse lisaakent. Pead ise suurelt vaatama, mitmes mahasõit ringilt. KAs alfal ei anna mitut akent ette kuvada?
Miinuseks aind see, et ma ei saa valida ka nn keskust. Alati peab panema sisse aadressi maja täpsusega.
Aga pole eriti kogemusi autode sisse-ehitatud navidega. Tõenäoliselt on need niikuinii algelisemad kui aknale kinnitatavad. Seepärast mul ka kindalaekas alati Carmin ootel :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)