4. leht 6-st

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 12 Juun 2008, 12:40
Postitas dr.d1ff
ah jaa. Kui keegi arvab, et ma luuserdan, siis lugege parem seda:



http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11772



Trust me, mul on käed tööd täis

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 12 Juun 2008, 17:39
Postitas ts
:shock: ei kommentaari :roll:



Too F%&%¤%g Impressive :twisted:

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 12 Juun 2008, 19:21
Postitas ar2r/33
Mis hakkab seda toitma ja mis puhuma?

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 12 Juun 2008, 21:09
Postitas E.T.
ah, et 2 labaline propeller sinise taeva taustal


Pilt


:wink:

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 12 Juun 2008, 21:22
Postitas inz164
66 vahekast

millest seal juttu tehti



minu kogemused 66 on ikka negatiivsed

nõukaaegne tehnikaime

mis tänu halbadele materjalidele kuidagi töötada ei tahtnud



armees oli sedasi, et kui sind 66 peale määrati

siis tähendas see veshelkat ehk võllast



muidugi nii kerge aparaadi puhul ta võib isegi mingi aeg toimida



aga muus osas respekt 8)

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 12 Juun 2008, 22:05
Postitas cyber
Käis see nüüd alfa kohta? või viimati mainitud ajaröövli kohta? ;)
ar2r/33 kirjutas:Mis hakkab seda toitma ja mis puhuma?

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 13 Juun 2008, 11:57
Postitas K.Kotkas
inz164 kirjutas:66 vahekast
minu kogemused 66 on ikka negatiivsed
nõukaaegne tehnikaime
mis tänu halbadele materjalidele kuidagi töötada ei tahtnud


Et püha OT -d toita, siis ma personaalselt saadan kõik sellise jutu mehed puu taha sitale. no offence. Ainukesed tingimused, kus ma aksepteerin sellist juttu on need, kus ma tean, et kodanik on ise asju lahti võtnud, selgeks teinud, kuidas asi töötab ja siis leidnud, et asi on sisuliselt valesti ehitatud ja ei saagi töötada.



66 vahekast ei kuulu kahjuks sellesse valdkonda. Tema peamised probleemid olid selles, et kangide liigutamine oli autos sees tehtud nii ebainimlikult ebamugavaks, kui veel seda vähegi võimalik teha oli. (mul on endal valus oma õlale mõelda, kui meentutan selle liigutamist)



Samas, kui vaadelda kasti konseptuaalset ehitust, siis kastil endal pole häda midagi. Oluline on kasutada korralikke määrdeaineid ning ka uuesti hooldada kõik liugpinnad ja muhvid, mis seal kastis sees on.



Ma pole üldse kade, võid tulla oma käega uurima, kuidas pehmelt käigud liiguvad ning kuidas hambumine on täpne. Viimast peale seda, kui ollakse kast vanjade pasast üle käidud, ning täpselt koostatud ning reguleeritud.



Siinkohal juba mölisedes, siis laiendan ma selle jutu üldise vene tehnika teema peale edasi. Ma ei väsi imestamast, kuidas inimesed soovivad mootoreid vahetada, panna "paremaid" käigukaste jne asju oma vene masinatele. siinkohal siis ntx uljanovski avtozavoodi tehnikale viidates. Ma olen oma kätega võtnud paar uazi mootorit pilbasteks, kokku tagasi pannud, ning tulemus on saanud alati way parem, kui algne, kui lihtsalt koostada asi kvaliteetsemalt, ning kasutada muid määrdeaineid peale tati.

Nõukogude tehnika ei ole halb. üldse ei ole halb, eriti see osa, mida kasutati ka militaar otstarvetel - 66 vahekast on tegelikult PTR -i üks primaarsemaid detaile.



Seega jah, kokkuvõtteks on nii, et kõik asjad töötavad hästi, kui sa saad aru, kuidas nad töötavad ning oled võimeline probleeme kas ennetama või siis teisel juhul likvideerima.



Minuarust ei tohiks eriti ühelegi insenerimõttele otsa vaadates esineda avaldusega - imeline pask.



Kuigi jah... asjad, mis on juba cad keskkonnas ehitatud 3d mudelite abil, nende puhul on juba vaja veidike rohkem, kui 2 tasandilist mõtlemist, et päriselt pihta saada, mida see insener tahtnud saabvutada on. Siinkohal saadan ma Baieri Hansu -le soojad tervitused, ning asi, mida ma algselt arvasin tobe olema leian täna, et on geniaalne.

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 13 Juun 2008, 12:12
Postitas VML
8) õige ta on et kõik, mis vene oma on pole pask-kuigi täpsus ja tasakaal jättavad soovida-nt väntvõllidel, kuid kui lasta uuesti tasakaalustada ja tänapäeva määrdeimesid kasutada, siis nii mõnigi asi kestab ikka jubedalt... 8) ja ikka sünge eluka olete ehitand :twisted:

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 13 Juun 2008, 14:49
Postitas ar2r/33
cyber kirjutas:Käis see nüüd alfa kohta? või viimati mainitud ajaröövli kohta? ;)
ar2r/33 kirjutas:Mis hakkab seda toitma ja mis puhuma?


Huvitav kuidas need 300+ hp saavutada plaanitakse 155Q4-l.

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 13 Juun 2008, 16:55
Postitas K.Kotkas
ar2r/33 kirjutas:Huvitav kuidas need 300+ hp saavutada plaanitakse 155Q4-l.


stage one, ehk praegune, läheb vana turboga sinna, mis puhub ca 230-260 jõudu. Mul on soov saada hetkel vahelduseks auto liikuma. Garaaz on nii segamini, et mul on seal vastik olla. Auto välja ja siis vaatame edasi, vile upgrade on kindlaste tulemas, pole otsustanud veel kas mingi hübriid või mingi muu R tähte sisaldav pasun.

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 13 Juun 2008, 17:02
Postitas ar2r/33
Tehase pihustitega on ca 230hp lõpp ja turbo töötab samuti effektiivsuse piiril.

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 13 Juun 2008, 18:02
Postitas K.Kotkas
ar2r/33 kirjutas:Tehase pihustitega on ca 230hp lõpp ja turbo töötab samuti effektiivsuse piiril.


Tehase pihustid IW058 - tootlikusega 384cc.



Kui nüüd võtta aluseks arvutus, et HP = pihusti tootlikus minutis / 5 (0.190476 täpselt ehk jagame 5 -ga) siis saame, et per silinder 76.8 HP, korrutades selle neljaga saame 307 HP. Samuti, et üldine tõekspidamine on, et pihusti reaalne tootlikus on 85% oma kirjutatust, siis võtame 15% maha saame ca 260 HP.



Q4 -l on peal Garreti T3 turbo, A/R 0.48, selle joon jookseb ca 250 HP peal. Seega omaarust on mul dimensioon hetke sooviks paigas.

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 13 Juun 2008, 22:49
Postitas ar2r/33
Sorry, arvasin et pihutid on seal BOSCH ....701 240cc :)

Kusjuures see joon 250 peal tähendab et turbo sureb kiiresti ja see õhk mida ta hakkab puhuma on väga kuum.

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 14 Juun 2008, 04:14
Postitas K.Kotkas
ar2r/33 kirjutas: õhk mida ta hakkab puhuma on väga kuum.


True, so true. Aaga kuskil pole ma maininud, et ma kavatsend seda plastjunni säilitada, mis alfal IC nime kanda üritab...

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

Postitatud: 14 Juun 2008, 15:36
Postitas ar2r/33
Tore, 300hj on täitsa kättesaadav, kui vahetada IC, turbo, võib olla ka väljalase jämedamaks ja "vaheaju" nn piggy-back arvan on samuti vajalik osa, kuna kõrgemal boostil tuleks 11.5 peale valama, süüdet võik ka veidi hiljemaks lasta.



Üks tore näide turbeerimise piiramatu võimalustest - http://www.turbo-garage.com.ua/prjtbmw3.php