Turbo 33 Projektikas

#16
ar2r/33 kirjutas:Pakun oodata momenti millal võti süütelukku läheb ja alles pärast otsustame kas läks või läks per**e :)


täitsa päri :lol: pealegi, isegi kui läks, siis on alati võimalik vähendada turbiini :roll: või pigem suurendada mootorit :twisted:

igatahes EDU :!: -> JULGE PEALEHAKKAMINE ON POOL VÕIDUSÕITU :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Turbo 33 Projektikas

#17
ar2r/33 kirjutas:Pakun oodata momenti millal võti süütelukku läheb ja alles pärast otsustame kas läks või läks per**e :)

ps Ehitamisel saan pisikonsultatsiooni inimesega kes ehitas ise 300HJ 155 2.0 Turbo TS :wink:


.oO! 2.0 155 TS Turbo ? Oo. whoa. Ma ise otsustasin seda mitte teha, tuli lihtsam q4 osta. Aga tõsi ta on, tibusid loetakse ju teatavasti alles ...



jääme huviga ootama, sest boxeri turbineerimine on paras väljakutse, kui sa just arbuusi meeskonnast pole. Pane siis tegemistest update
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Turbo 33 Projektikas

#22
gaasi teekonna pikkus pole nende mastaapide juures oluline, peamine on, et kõikidest silindritest väljuvad torud oleks enne turbiini yhepikkused. Viimane tagab siis ühtlase gaasivoolu.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Turbo 33 Projektikas

#23
kuidas sulle impreza minek wrc sarjas tundub?



boxer ja samad teekonnad ju ;)



veel drastilisem ehk on audi 2,7 biturbo kus ühe vurri käitamiseks on vaid 3 sil ja 1,35L töömahtu...



ma ei muretseks nii palju... renault sai F1 kuldajastul 1,5 T mootorist lots of HP kätte... (kestvusresursist muidgi paljuks üle 1 ajasõidu ei jagunud)...



ja LAG ei ole ka probleem, kui see 33 ei ole poes piimajärel käimiseks, alates 4000 peaks ta tootlikus olema piisav täiesti ja kui seda kasutada kiireks sõiduks ja käiguvahetustel arvestada pääretevahemikku mis on kasutatav, peaks olema üsna tõhus massihävitusrelv võimalik valmis ehitada.



PS! 1 suur samm on kui see vurr võtit keerates käima läheb ja kõrgetel pööretel läbi ei põleta kolbe ntx;)



aga mis mina harrastussportlane tean, ma oleks uhke kui lubataks pulkade taha seda aparaati katsuma ja pisukesele sõiduproovilegi ehk ;)

Turbo 33 Projektikas

#24
MorzokMan kirjutas:Jälle minu poolt loll küsimus :lol: - kas mootorist väljuva gaasi teekond turboni pikaks ei jää? Et tavaliselt käib ju vilä kohe väljalaske kolle otsa (Käib ju?) aga sina pead vedama seda pikalt mööda torustikku.


Kolle on juba projekteeeritud, pikkused tulevad umbes võrdsed. Klapilt turboni mitte rohkem kui 60-70cm torut. LAGile mõjub rohkem turbo ise (palju parameetre!), sisselaske torustiku ehitus jne jne. Eks selle 70cm läbimiseks ei kulu helikiirusega lastud gaasil mingi suurem aeg :D Kollest niipalju, et turbo hakkab pesitsema kapoti all mootori kõrval.

Turbo 33 Projektikas

#25
E.T. kirjutas:PS! 1 suur samm on kui see vurr võtit keerates käima läheb ja kõrgetel pööretel läbi ei põleta kolbe ntx;)
Loodan, et enda poolt teen kõike õigesti et õnnestust ei juhtuks kolvidega :)
Ja käima ju saab panna ilma et gaasi kohe vajutada :)

Suur tähelepanu on pööratud sellele, et tagada õige rikkas segu ja süütemoment ülelaadimise reziimide jaoks + surveaste on ka madalaks lastud. Ühe sõnaga plaanides ehitada juurde lisakütuse süsteemi (+4 pihustit, lisaaju). Õli ja õhk saavad ka korraliku jahutust, mõtlen veel et äkki saavad jahutust õliga ka kolvid 8)
E.T. kirjutas:aga mis mina harrastussportlane tean, ma oleks uhke kui lubataks pulkade taha seda aparaati katsuma ja pisukesele sõiduproovilegi ehk ;)


Nou problem, kui auto saab käima näete seda suvel kindlasti :) Sõita saab ka, ma pole ahne.