Tere kõigepealt poisid ja tüdrukud!
Pole ammusest ajast põhjust olnud sõna võtta siinses foorumis, nüüd on aga asjalood natukene muutunud...
Eniveis, väike mure on...
nimelt Q4 tahab pikalt käiamist ennem kui käima läheb. Kui kohe uuesti välja suretada siis teist korda läheb juba hõlpsamalt. Kas-kuidas-ja millest alustada? Ise kahtlustan, et fuel rail-i rõhk langeb ära või siis bensiin jookseb sootuks paaki tagasi. Pumbaga mingi kala?
thanks guys :icon_thumbup:
pikk käivitus
#2oma 164 kogemuste põhjal_> tahabki natuke üle sekundi käivitamist
kui juba palju pikemaks kujuneb, siis vaata üle kütusefilter ja voolikud (kas on terved ja korralikult kinni) ja klapid (nii surveklapp, kui "siluja") -> kui voolikuid ja muud mudru natuke üle on, siis võid panna sissetulevale voolikule manommetri vahele ja jälgida kas ja kui kaua siis survet jagub
kui need mõlemad on hästi, siis võiks kahtlustada ka pihusteid (kui need vaikselt tühjaks ilmbuvad, siis on samuti pikk käivitus normaalne- sellisel juhul peaks olema peale mõningat seismist ka kerget bensuhaisu märgata)
Ja muidugi kohustuslik asi-> paagis olevad voolikud kahjuks on selle konstruktsiooni suurimaks miinuseks see, et vanad voolikud hakkavad pragunema ja käivitushetkel laseb pump osa kütusest lihtsalt "mööda"- see peaks avalduma ka gaasivajutusel pisikese viivitusega.
kui juba palju pikemaks kujuneb, siis vaata üle kütusefilter ja voolikud (kas on terved ja korralikult kinni) ja klapid (nii surveklapp, kui "siluja") -> kui voolikuid ja muud mudru natuke üle on, siis võid panna sissetulevale voolikule manommetri vahele ja jälgida kas ja kui kaua siis survet jagub
kui need mõlemad on hästi, siis võiks kahtlustada ka pihusteid (kui need vaikselt tühjaks ilmbuvad, siis on samuti pikk käivitus normaalne- sellisel juhul peaks olema peale mõningat seismist ka kerget bensuhaisu märgata)
Ja muidugi kohustuslik asi-> paagis olevad voolikud kahjuks on selle konstruktsiooni suurimaks miinuseks see, et vanad voolikud hakkavad pragunema ja käivitushetkel laseb pump osa kütusest lihtsalt "mööda"- see peaks avalduma ka gaasivajutusel pisikese viivitusega.
Tegelikult ma olen normaalne....
pikk käivitus
#3sellel q4 isendil on käivitus koguaeg suhteliselt pikk olnud sammuti ka minu 155kw 164 isendid on kõik suht pikka käivitusega olnud... :icon_roll:
pikk käivitus
#4ca. 6-7 sekundit käivitust pole minuarust normaalne. Kahjuks viga otsida pole olnud eriti aega. Hetkel leevendab käivitamist kolm korda järjest süüdet anda, umbes nagu diisel juba...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
pikk käivitus
#5nagu juba telefonis mainisin- tõenäoliselt vajub küte lihtsalt ära (heal juhul paaku, kehvemal juhul mootoriruumi või auto alla ning eriti kehval juhul läbi "tilkuvate" pihustite mootorisse)
Q4 annab ju samuti süüte sissekeeramisel sek-paar survet; seega kolme süüte keeramisega peaks olema fuel rail uuesti täis ja ühe pöördega on bensiin mootoris
Q4 annab ju samuti süüte sissekeeramisel sek-paar survet; seega kolme süüte keeramisega peaks olema fuel rail uuesti täis ja ühe pöördega on bensiin mootoris
Tegelikult ma olen normaalne....