Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#137No on vaja neid sõitvaid mootoreid Eestisse vedada sellise rahaga onju
Mul on auto neljandat kuud mööda maailma laiali ja kui see ükskord kokku saab siis tuleb see number üsna nutune
Selle aparaadi kohta kiire arvutus - veljed 300; mootor 1500; turbo 450 + konks 150 jne (miks seda õigel ajal ei olnud ?)
Mul on auto neljandat kuud mööda maailma laiali ja kui see ükskord kokku saab siis tuleb see number üsna nutune
Selle aparaadi kohta kiire arvutus - veljed 300; mootor 1500; turbo 450 + konks 150 jne (miks seda õigel ajal ei olnud ?)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#138update
mootor on 1,5 nädalat mõõtmises olnud - siiani tulemuseta
FFS...
mootor on 1,5 nädalat mõõtmises olnud - siiani tulemuseta
FFS...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#139Poleeritud, lihvitud mõõdetud ja järgmine nädal peaks mootori kokku saama
Ei jõua enam oodata
Ei jõua enam oodata
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#141sarkofaagide rekord on mul vist peaaegu olemas-> 155 eelmine suvi ei sõitnud ja praegune pilt näitab, et sel suvel tuleb kõigepealt uuesti juppideks ja uuesti kokku (alustasin sellega midagi 2013 äkki...)
loodetavasti ei ole mingeid suuri hädasid tekkinud vahepeal
loodetavasti ei ole mingeid suuri hädasid tekkinud vahepeal
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#143Njah - siis küll
Minu rekord vist ikkagi (varasemalt oli vist rekordiks 7 sarkofaagi 156 asendianduri tõttu)
Edit - vahepeal selgus, et turbo ja natuke murdu veel tulevad alles 23. (Kui selleks ajaks veel midagi kuskil liigub selle aja peale)
Minu rekord vist ikkagi (varasemalt oli vist rekordiks 7 sarkofaagi 156 asendianduri tõttu)
Edit - vahepeal selgus, et turbo ja natuke murdu veel tulevad alles 23. (Kui selleks ajaks veel midagi kuskil liigub selle aja peale)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#145sarkofaag on alfafoorumi põhime mõõtühikuline suhtarv, mis mõõdab ühe auto omal jõul liikumisvõimetuse aega tehniliste probleemide tõttu.
Nt kui igapäevaauto veovõll on katki, siis iga möödunud 7 päeva lisab 1 sarkofaagi. Kui autosid on 2 siis iga möödunud 7 päeva lisab 2 sarkofaagi. Samas, kui genekas ei lae normaalselt (laeb 13,2 pean nt), siis auto on liikumisvõimeline ja sarkofaage ei loeta.
Sarkofaagi mõiste on kasutusel sellepärast, et mingi aeg tagasi jõudis foorumi kogukond arusaamale, et korras Alfa tähendab auto tehnilist seisukorda mis on parem, kui tehasest tulnud ja üldiselt ei ole meil just palju autosid, mis sellesse kategooriasse kuuluvad (alati leiab midagi teha).
P.s. korras auto mõiste Alfista'le on midagi hoopis teist, kui teistele (enamus autosid ei ole ka uuest peast korras)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#147Plaan on küll selline - mis vähegi vahetamist vajab saab vahetatud
Uus turbo, uued peeglid, uus grill ja natuke katkisi detaile veel ja peaks nagu tehasest olema ...
Uus turbo, uued peeglid, uus grill ja natuke katkisi detaile veel ja peaks nagu tehasest olema ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#148Aasta auto omamist täis
Täna helistati töökohast, et informeerida - auto tõesti üles, vänt paika ja selgus, et saalekomplekt oli vale (wohooo)
Jääb veel 4 päeva ja siis kuuleb mis veel pekki on läinud vahepeal
Täna helistati töökohast, et informeerida - auto tõesti üles, vänt paika ja selgus, et saalekomplekt oli vale (wohooo)
Jääb veel 4 päeva ja siis kuuleb mis veel pekki on läinud vahepeal
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#149Vahepeal sattus töökotta, kuna 164 laager oli vaja vahetada (rumm loomulikult oli näpus)
mootor on koos (jeee); rihm on peal (jeee); uued kaaned on peal; uus turbo on küljes; agregaadid ja kast on vaja külge panna ja siis hakkab looma...
teise poole pealt-> kokku leppimata tõsteti mootor maha, seega ma tahaks lausa näha kuidas see eelarvesse mahub (pole vahepeal ka ühtegi korrigeeritud numbrit saanud)
ja lõplik šõu tuleb siis nädala lõpus, kui mootor auto peal on ja selgub, kas makk läheb tööle või mitte ning kas pidurid veel töötavad ja palju hallitust salongis on jms põnevat. Äkki ei ole hull ja saan peeglid ja võre ning värvi ära tellida ja voila... saab parem, kui uus
mootor on koos (jeee); rihm on peal (jeee); uued kaaned on peal; uus turbo on küljes; agregaadid ja kast on vaja külge panna ja siis hakkab looma...
teise poole pealt-> kokku leppimata tõsteti mootor maha, seega ma tahaks lausa näha kuidas see eelarvesse mahub (pole vahepeal ka ühtegi korrigeeritud numbrit saanud)
ja lõplik šõu tuleb siis nädala lõpus, kui mootor auto peal on ja selgub, kas makk läheb tööle või mitte ning kas pidurid veel töötavad ja palju hallitust salongis on jms põnevat. Äkki ei ole hull ja saan peeglid ja võre ning värvi ära tellida ja voila... saab parem, kui uus
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
#150laupäeval sain rõõmukõne- auto on koos... näitab küll egri viga aga töötab...
täna siis peale sillaregulli ja kliima täitmist jms sain järgmise kõne- auto on limp mode's seoses sellega,e t lisaks EGR-i juhtimise veale tuleb juurde ka DPF viga- hell yeah...
kõned chippijatele ning tulemus- ühest kohast sain nõusoleku, et võtavad aju ilma autota ette ... nüüd siis veel küsimus, kuidas kurat see auto sinna saada. Mõeldud tehtud- testimiseks sai tellitud uus EGR klapp (et juhuks, kui egr vea maha saab, siis saab autole väita, et dpf on uus ja siis saab äkki linna longata sellega)
sisetunne ütleb, et pigem on peetis egr-i tagumine andur (110% clogged ei ole ju päris reaalne) aga noh
arvet ei ole veel näinud aga see saab karm olema ma kaldun arvama
täna siis peale sillaregulli ja kliima täitmist jms sain järgmise kõne- auto on limp mode's seoses sellega,e t lisaks EGR-i juhtimise veale tuleb juurde ka DPF viga- hell yeah...
kõned chippijatele ning tulemus- ühest kohast sain nõusoleku, et võtavad aju ilma autota ette ... nüüd siis veel küsimus, kuidas kurat see auto sinna saada. Mõeldud tehtud- testimiseks sai tellitud uus EGR klapp (et juhuks, kui egr vea maha saab, siis saab autole väita, et dpf on uus ja siis saab äkki linna longata sellega)
sisetunne ütleb, et pigem on peetis egr-i tagumine andur (110% clogged ei ole ju päris reaalne) aga noh
arvet ei ole veel näinud aga see saab karm olema ma kaldun arvama
Tegelikult ma olen normaalne....