#36
by E.T.
ah et me otsime inimlegendi kes alfat mustab foorumlaste seas?
algamas on filosoofiline reedeõhtu:
kõnealust alfalegendi peaks liigutama inimtüüp keda võiks nimetada võitleja... inimesed kelle jaoks on esikohal midagi korda saata ja võidelda oma praeguse ühiskondlliku staatuse vastu. Kui mul oleks Alfa Romeo, siis ma kuuluks ühiskonnas kohe järgmisele astmele... kui siis omale soetatakse kõnealune ese käib tema pidamine ilmselt üle jõu ja sünnib legend luhtunud eduloost. need inimesed ei ole branditrüüd ja peavad järgmiseks transpordivahendiks mida iganes... ka ühistransporti kui ta selleks leiab piisava põhjenduse (annaks jumal, et neid foorumis ei oleks)
enamik kasutatud alfade tarbijaid on ilmselt Ihalejad kelle jaoks on tähtsad brand ja staatusele orienteeritus... no ju ikka jaksab selle va staatuse ja ihalusobjekti pidamise eest maksta ka ju. siia juurde peaks sobima ka alfa romeo atribuutika kasutamine, et veelgi kõnekamalt oma brandieelistusi kommunikeerida. (foorumis enamlevinud kasutajatüüp ja nemad juba oma objekti ei halvusta) PS! mina väldiks vaidlusi samatüübiliste inimestega kes austavad mõnda teist brandi... see vaidlus ei vii kuskile, pigem võiks rõõmu tunda omasuguse äratuundmisest. eeltoodu pehmendamiseks võib muidugi lugeda töövõiduks kui suudad kellegi brandieelistusi muuta aga... ehk ta polnudki branditruu ihaleja vaid hoopis võitleja (aste madalam) kelle eelistused kulgevad vastavalt edulootusele?
alfa positiivset legendi võiks levitada veel Trendikas Avastaja, kes on omale selgeks teinud 2 asja: Alfa kuulsusrikka ajaloo ja Alfa uute mudelite kordumatuse... aga tema on nagu öeldud uue austaja ja liiga kõrged remondikulud ei ole sõna mis sinna maailmapilti sobiks.
on küll veel tarbijatüüpe aga ma ei oska neid kuidagi siduda alfa legendiga. enamus alistujaid ei oma üldse autot ning vaatab mida autoritaarne juht ees teeb (savisaar / rüütel) ja mainstrem sõidab sellega mis on perekeskne ja turvaline. edukas inimene.. millega iganes ta ei sõidaks ta ei saa omale lubada diskussiooni kõrgete pidamiskulude üle. jja reformija on ühiskonna teenistuses ja temal pole vahet millega ta sõidab, samuti ei huvita teda pidamiskulud... tema eesmärk on SUURED TEOD.
ehk siis põhjusmõtteliselt normaalselt arenenud ja regulaarse sissetulekuga foorumlane ei jonni pidamiskulude ja remondi sageduse üle. vastavalt võimalustele ja eelistustele soetatakse omale sõiduvahend ja hoitakse ta ka toimivana (või siis mitte, kui rahakott hetkel ei luba) aga ei kiunuta väga kõva häälega ebakvaliteetsest tootest.
kasvõi natukene avastajat on kõigis kes sportivo üritustest osa võtavad... selleks peab ju olema seiklejahinge, et otsida piire rajal...
mina näeks kõige parema meelega, et Alfa brandi austajad ei hindaks pidamiskulusid ja kütusekulu enne kui asi väljub mudelile omastest piiridest ja küsimus on rohkem vea detekteerimise abis või siis on oma vana armastus vaja edasi anda mõnele võitlejale... siis võib maa ja ilma kokku lubada. kui võitlejal veab, siis ta võidab ja loeb Alfa võidus kkaasaaitajaks... kui (enam) ei vea, siis pole vahet mis märki hobuune kannab, süüdi on ta nii ehk naa.
Viva la Alfa