Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#286
puhastada väga ei viitsinud :)
esiistmed.jpg
esiistmed.jpg (340.88 KiB) Viewed 5012 times
taga.jpg
taga.jpg (192.33 KiB) Viewed 5012 times
kellaplokk.jpg
kellaplokk.jpg (218.9 KiB) Viewed 5012 times
konsool.jpg
konsool.jpg (297.95 KiB) Viewed 5012 times
peegel.jpg
peegel.jpg (232.21 KiB) Viewed 5012 times
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#287
vahepeal siis mingi mõnisada km lisandunud ja - tuleb tunnistada, et hea on sõita :)

Küll aga sooja-külma hoob kategooriliselt keeldub liikumast ning ABS on puhta segamini (veakoodiks siis kangekaelselt liikuma hakkamisel - random viga, osta uus abs unit).. RIIIGHT- teatavasti ei ole neid maa all ega maa peal mitte üht alles :D

kuna ülevaatus on novembrini, siis saab ehk vanadest tükkidest midgai kokku panna - kuna kaks eelmist läksid mõlemad releeploki ühenduse veaga välja, sisi äkki õnestub selle pealt releeühendus paika panna ja siis mõne vana lahenduse loogikat kasutada.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#290
noh- loomulikult on ABS ju Saksamaa toodang :D kuidas siis muidu- kahjuks aga ma ei suuda leida ühtegi teist masinat, millele sellist abs'i peale pandi (mis on täiesti jabur-> enamus ABS'idest on Boschi tootang aga igale autole on eraldi plokid ehitatud - täiesti mõistetamatu, et 4 kanaliga identselt töötava ABS'i jaoks ehitatakse miljon erinevat plokki...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#291
lühidalt- võtsin mooduli maha- see oli juba vähemalt korra parandatud (muidu on releel keevisühendused, sellel oli üks ohtralt tinutatud ja vahepeal on ka teised jalad lahti tulnud).
Kuna tõenäoliselt on probleem ploki enda poole (relee vead oleks eraldi loetavad), siis raske südamega sai tehtud otsus, et tuleks uus osta.

peale terve maailma läbi otsimise leidsin siis kaks asja- vanad opelid ( Astra 94-97; vectra ja cali enne 97't) kasutavad sama ABS'i lahendust (2S), mille ploki detailid on visuaalselt samad ja operatsiooniloogika tundub ka sama olema, seega sai testiks üks tellitud. Plaan on testida kas see saab tööga hakkama või mitte ja kui ei saa,s iis selle elektroonikaosa tõsta mõnele varasemale katkise releeplokiga seadmele ümber.
Ja siis leidsin ühe päris õige pumba ka - maksab küll miljoni aga võiks varsti kohale saabuda. st plaan B on ka kaetud.

ja siis kui kõik tükid kohal on... oin mul kokku 5 abs'i plokki :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#293
vahepeal on olnud pikalt külm ja rõve...

164 plokk ei jõudnudki kohale- opeli plokk ei tööta.

kuna aga enne kevadet niikuinii plaanis sõita pole, siis saab hakata vaikselt igast muid asju nokitsema, et kevadeks valmis saada ja üldse- miks on vaja suveautole ülevaatust novembrist novembrini :D

EDIT: ABS'i plaan A on võtta üks plokk lahti ja taastada ära ning plaan B on paha aga siiski plaan- otsida kuskil enamvähem OK ABS2Si plokk ja väänata torud selle järgi ümber (pole aimu ka, mida auto selle peale teeks :D - aga teoreetiliselt võiks töötada)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#294
väike update- talvel leidsin Itaaliast maailma kõige viimase uue ABS'i ploki-> so far, so good läks peal j aeilne testing maja ees näitas, et töötab :beaver:

kliimaseade on jätkuvalt imelik. Otsisin teise ploki üles, vahetan surnud ekraanikaabli välja ja proovin enne reedet, et kas saab parem. Reedeks on siis ülevaatuse aeg kirja pandud ja edasi peaks puhast lust olema

talvise seismisega on muidugi kohtususlikud asjad vaja jäle ette võtta (vedelikud, kuivatamised, puhastamised jne ... peaasti, et igav ei ole )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#295
Ülevaatusel selgus, et parem tagumine pidurikolb on kinni .... Oh well polegi ammu seda jama teinud.

Ja vaatasin, et ka õlivahetus on eelmisel aastal mingil põhjusel ära jäänud , seega lähiajal tuleks üks hooldusring ette võtta.

Kliimaga on asjad päris imelikud - teine plokk ei teinud üldse midagi :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#296
Täna käisin siis õli vahetamas ning selle käigus ka auto all ja midagi ilusat seal ei ole.

Pmst on tagaosa päris halb ja on ainult aja küsimus millal tagasilla kinnitus järgi annab (tüübid lasid vist ainult plekitüki peale ja liimisid kinni)

Noh ja kuna keretööd ja värvitud on selline sigakulukas asi, siis .... tuleb mõelda, kuidas edasi.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#297
ts wrote:
16 Apr 2024, 21:23
Täna käisin siis õli vahetamas ning selle käigus ka auto all ja midagi ilusat seal ei ole.

Pmst on tagaosa päris halb ja on ainult aja küsimus millal tagasilla kinnitus järgi annab (tüübid lasid vist ainult plekitüki peale ja liimisid kinni)

Noh ja kuna keretööd ja värvitud on selline sigakulukas asi, siis .... tuleb mõelda, kuidas edasi.
Kahjuks on see tänapäeva tööde kvaliteet, et teha võimalikult kiirelt ja võimalikult odavalt. Kui endal on kanali võimalus olemas, siis soovitan põhja alused keevitustööd kindlasti ise teha - kus esteetiline pilt väga oluline ei ole. Arvestades, et tänapäeval on MIG keevitused päris odavad. Ja on võimalus ka täidistraati kasutada gaasi asemel. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#298
pisike update:
parem tagumine sadul käis sai siis liikuma ( sai määret jne) ning ratas enam plokkis ja uuesti kokku-> selgus, et aga sellest ei olnud paju abi, kuna erinevuseks jäi varasema 41 asemel siiski 34% (lubatud on 30)

Kuna ma jätsin selle viimasele hetkele, siis oli reede õhtul päris kurb kuulda, et uuel ringil kordust enam ei saa... aga nagu ikka- kes sis saab alla anda onju...
laupäeva hommikul võtsin siis piduisadula kogu täiega alt ära, kruvisin lahti, pushatasin, pehmendasin ja määrisin kõik tihendid üe ja voila laupäeva lõunaks oli auto jälle koos ning kuigi erinevus oli alles, siis vaid 20% peal (hea ei ole aga juriidiiselt korrektne).

Hüpoteesiks on praegu, et kas peasilinder või regulaatr on vigane-> regulaatorit ei ole muidugi juba mitu aastat puutunud-> torustikuvahetusel sai see lahti võetud ja puhatsatud ning uued tihendid aga sellest on juba mingi 8 aastat möödas.

Seega piduri ja sidurimajanduse osas - kui ma suudan kuskilt vajalikud tükid leida, siis vahetan ikka kõik silindrid ja viimased kaks voolikut ka välja

Värviga juhtus nüüd midagi imelikku-> mingil hetkle viimase 2 nädala jooksul on käinud autost mingi imelik happepilv üle ja pool autot on peaaegu lakivaba ... täiesti müstiline. Katus pole ammu korras olnud aga nüüd on kapott ja pagassiluuk ka päris koledad.
kapott.jpg
kapott.jpg (120.38 KiB) Viewed 4470 times
katus.jpg
katus.jpg (302.38 KiB) Viewed 4470 times
pagass.jpg
pagass.jpg (308.53 KiB) Viewed 4470 times

Kuna see võttis lahti ka auto tagaosas oleva Superi märgi ning 164 ja T.SPARK olid samuti natuke veidralt tuhmunud, siis tegin sellise triki, et eemadasin kogu märgimajanduse. Imelik vaadata aga vast harjub ära.
saba.jpg
saba.jpg (267.68 KiB) Viewed 4470 times
Muud asjad- to be continued
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#299
Vahepealne update - leidsin keldrist uue soojakülma kangi ja ... Kahjuks see töötab.

Seega tuleb armatuuri eemaldamine jälle ette võtta ....

Ühtlasi jõudis kohale ka uus laekangas ning ustesse planeeritud mürasummutus, seega mingil hetkel lähiajal tuleb siis sisu täiesti laiale tõmmata jälle (selle käigus vahetan ära ka veepumba ja salongiradika, et saaks äkki mingit selgust sellesse, miks mootor kipub töötama natuke liiga kõrgel temperatuuril
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#300
Vahepeal jõudsid kõik tükid kohale.

Ja näpuharjutuseks sai vahetatud tagumine rattalaager, millel mõni aeg tagasi oli üks poldipesa ovaalseks keeratud ja polti väga hästi kinni ei suutnud hoida (seda laagrit ei olnud pikka aega kuskilt võtta ja nüüd lõpuks ilmus välja)

Veidral kombel laager oli küll veidi kuiv aga toimis päris ilusti. Prseguseks siis 30 aastat ja ca 400 tuh km (hämmastav on see, et teise poole laager on ikka veel nagu uus )
Halb on see, et maja ees vahetades ei saanud rummu korralikult puhastada ja värvida aga ... Noh jah.

Ja kuna vahetusse läks parem tagumine (naljakal kombel ma vahetasin 155-l vasakut tagumist laagrit, ülejäänutel olen kõigil paremat vahetanud- järgmine nv siis tõenäoliselt läheb vahetusse ka 159 oma), siis tuli tunnistada , et sellel piduril on ikka mingi tõsine häda küljes (oli jälle peale jäänud)

Ülejäänud tööde list jääb siis ootama juuli keskpaigas algavat puhkust
Tegelikult ma olen normaalne....