K: GTV

#1
Tervitus



Vahepeal olen sobranud seda foorumit ja alfistid tunduvad mõistlikud olema.

Paluks natuke abi.

Huviorbiidil GTV aasta nii umbes 1998-2000. ja 3,0 muidugi :)

Mis on selle mudeli suurim kuluartikkel peale bensiini? veermiku detailide rohkus ja nende kulumine?

Mida eriti jälgida proovisõidul ehk ka ostul?

Elektroonika külmas Eesti talves?

Kas kasutatakse samu sillajuppe või veel midagi mõne teise autotootjaga?

Netis sobrades annab suht vähe varuosi sellele, kas tähendab et Fakto Auto teema enamus asjad?



Tänud ette.

K: GTV

#3
niisiis... 916C1 8) ei tea kohe kustotsast alustada :roll:



elektroonika meie talves -> no problemo 8) motronicuga sõidavad ju kõik rahumeeli ringi :lol:



veermikudetaile ei olegi tal miskit palju, seetõttu ka neid eriti veebipoodidest ei leia :lol: sillajuppidega sama... olenevalt tükist kattuvad nad aegajalt ka teiste "Alfiatidega" (156, 147) kuid see juba oleneb jupist endast-> supleri ja viitsimise puhul saab kindlasti sinna ka mingeid laialtlevinud pukse/tihendeid jms :lol: aga... üldiselt TRK (ja Fakto :? ) ja veebipoed kindlasti aitavad 8)



proovisõidul jälgida, et kiirendus poolrumala irve näole toob :lol:



ja ülejäänu nagu ikka-> kolksud ei ole head, mootor teeb mõnusat häält (mitte ei karju ega kolise), kõik lülitid lülitavad jne... vedelikud peavad olema õiges anumas, mitte kõik ühes segamini jne jne jne



EDIT:
alfanatico wrote:...loe kõik topikud läbi siin foorumis ja ongi vastused käes :P


:lol:



EDIT2: praegu meenus, et osad tükid klapivad ka Delta/155 pealt :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

K: GTV

#4
TRK - Kalvo andmeil on tegemist madala autoga, seda juba tehaseseades...

ehk siis lumevallid ja konarused saavad tõenäoliselt põhja äästama...



muus osas eelkõneleja jutuga 100% nõus...

vedelikud puhtad, lülitid töökorras, hääled korras ja kolinavaba. tarkvaralisi peitevigasid ei tohiks olla, ei ole kuigi hi-tech auto.

K: GTV

#5
Tallinna tänavalte ei pea isegi lumevalle olema, et põhi vastu maad saada. 159-ga olen näiteks mustamäe teel rööbastes sõites ja natukene äkilisemalt pidurdades põhja vastu maad saanud :evil:

K: GTV

#7
Tere!

Küsiks vahele, et mida gtv 2.0 110kw ostmisel teadma peaks ja millele tähelepanu pöörama. Mis nõrgad kohad on?

Mootoririhma, rullikute ja veepumba vahetus oleks kindlasti soovitatav, kui ei näe, kas seda lähiajal tehtud on ja see vist üsna kallis... kuskilt siit foorumist sai lugeda ja kuuldud ka (7-8000)?

Kas ilma turbota gtv on probleemivabam?

Kuidas talvel sõita on?

Tagavedrustus nõrk?



Tänud ette : )

K: GTV

#8
Kas on siin foorumis kedagist, kes sooviks tutvustada oma GTV-d?

Kasutaja Thom-il oli üks müügis, aga mis sellest saanud on?

Täna enam 3,0 ei vaataks, pigem 2,0 NA mootoriga.

Paar tk on müügis ka aga need asuvad Tartus ja seal usaldusväärset töökoda vast Alfale ei ole. Või on?

GTV on ikka kuradima kena :oops:

K: GTV

#9
need Tartu omad on kole kaua müügis olnud

kevadel sai isegi helistatud ja veitsa maad kuulatud

müügimehed olid kole enesekindlad, samas aga ei

osanud autot puudutavatele küsimustele vastatagi :?



hindu ei õnnestunud kah kallutada :evil:



las mädanevad edasi :lol:
cron