Re: M: ALFA ROMEO GIULIETTA 2,0 83(?)a.

#1
Peale pikka mõtlemist otsustasin auto müüki panna, muidu ta jääbki seisma.
Valge, k.luuk, 14" valuvelg(Vajavad puhastust ja värvimist), rohekad tehase toonklaasid, salong korralik, neli kõlarit ustes. Kerel täis kap. remont tehtud. Peale remonti sõitnud ei ole! Seisab garaažis. Uued: tagaratta laagrid, kõik pidurimansetid ja klotsid, üks kardaanimuhv.
Mootor vajab kokkupanekut. Mootori kokkupanekul lõhkusin ühe õlirõnga ära - sellepärast ta seisma jäigi. Kõik mootori tihendid uued. SOLEX karbussid.
Usun, et kui mootori korralikult jooksma saab - ta võib kiirendusvõistlustel päris tegija olla! Teel pidi väga hästi püsima, sest raskus on hästi jaotatud( sidur, k.kast, tagasild, pidurikettad - kõik ühestükkis taga kereall rippu.). Arvelt maas(vana EW sinine teh. pass.). Hinda küsida ei oska. Tehke pakkumised - ehk jõuame kokkuleppele.

Re: M: ALFA ROMEO GIULIETTA 2,0 83(?)a.

#3
Kui päris aus olla, siis ma ei ole eriti otsinud. Sõiduks on mul teine auto. Seda tegin lihtsalt huvipärast - tahtsin liituda Alfa Romeo klubiga. Korra käisin Tallinnas Itaalia autos mootori kohta infot küsimas - sain ülbe vastuse, et see on firma saladus ja toogu ma auto neile remonti. See auto ei maksa 1:10 sellest, mis see remont ja transport oleks mulle nende juures maksma läinud. Siis ma sülitasin ta peale ja jätsin ta paremaid aegu ootama. Nüüd on mul juba teised huvid. Kevad käes, aga laeva kordategemiseks raha napib. Kui ma juba mitme aasta jooksul ei ole talle kät külge pannud, siis vaevalt , et ma ta kunagi korda teen. Vanarauda kahju viia, aga garaasis võtab ilmaasjata ruumi.

Re: M: ALFA ROMEO GIULIETTA 2,0 83(?)a.

#4
prooviks natuke kaasa aidata baasandmetega-

tootmisarvuks 36,767 ja meie teedel tõenäosus, et sama autoga kokku juhtud~0 :lol:
mootor :4 silindrit 1962cc dohc with 130bhp @ 5,400rpm
tühimass 1100kg-> kiirendusvõime 402 m peal korras mootoriga peaks jääma tilk alla 16s :roll:

tuuninguhivilistele-> koonusfilter+vabam väljalase peaks hinnanguliselt lisama ~20bhp kuna tegemist peaks olema kahe karpaga mootoriga :D. Karpade vahetus, erksamad nukkvõllid lisavad võimsust veelgi.

mis põhiline- ei pea muretsema kati, lamda, tühikäigumootori, igasugu andurite ega diagnostikate pärast :lol:

varuosad peaksid suuresti kattuma 2,0 alfetta ja gtv ning ka 75-ga (enne TS kasutuselevõttu) ning ühtteist leida ka http://www.autoosad.ee lehelt.

mõni pilt ka sellest, milline see auto välja näha võiks 8) :
http://www.cuoresportivo.ch/alfas/Alfet ... -verde.JPG
http://www.cuoresportivo.ch/alfas/Alfet ... e-back.JPG
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: M: ALFA ROMEO GIULIETTA 2,0 83(?)a.

#5
Jah, midagi taolist ta on. See, et teist sarnast meie teedel naljalt ei kohta, teeb ta mõnele mehele just huvitavaks. Ei ole kuigi huvitav sõita autoga, kui iga kolmas vastutulev on tema täpne koopia. Ja ega see auto igapäevaseks kasutuseks enam hästi ei sobi (jupid kallid ja kütet võtab palju), kuid kokkutulekutel käia ja muidu poosetada (juhul, kui ta on ilusti tuunitud ja sport sumpa all) kõlbab küll. Karpasi on kaks, kuid sisuliselt on neid neli - lihtsalt kahel karpal on ühine ujukikamber. Reguleerimine käib igal pütil eraldi. Just karpade ja nukkvõllide reguleerimine (nukkvõlle saab timmida ülitäpselt, nigu sport mootoritel) teeb selle mootori õieti käimasaamise keeruliseks. Enamus omal ajal Eestis liikunud Giuliettade mootorid ei töötanud õieti ja raiskasid ilmaasjata kütust. Paljud kogenud mootorimehed keeldusid seda mootorit timmimisele võtta, kuna neil olid juba kurvad kogemused. Kuid, kui mootori korralikult käima saad, siis seda keret ta jõuab väga edukalt edasi viia.

ts väitis: tühimass 1100kg-> kiirendusvõime 402 m peal korras mootoriga peaks jääma tilk alla 16s - mina ei tea, kas see on hea või halb näitaja (ei ole asjaga kursis ja mul puudub võimalus võrrelda neid andmeid teiste autodega.). Ise olen sõitnud temaga ainult mõned kildid, kuid kõik, kes on samade autodega kunagi sõitnud, kiidavad neid hea tõmbe ja hea teelpüsivuse pärast.
cron