Quadrifoglio

#2
see siis tähendab antud seeria tippmudelit 8)

lehe asemel kirjutati osadele mudelitele juurde ka ti (146 ja ARNA näiteks)



reeglina tähendas see teist sisekujundust (sportistmed, mitmevärviline sisu jne), mõnikord ka välist trimmi (kerevärvi iluliistud jms) võimsaimat seeriale saadaolevat mootorit, tihtipeale ka natuke muudetud käigu ülekandearve.



nelivedu tähistati tavaliselt lisaks rohelisele lehele ka numbriga 4 (Q4) v.a. 33, mille puhul puhul kasutati esialgu lihtsalt 4x4, hilisemalt aga permanent4 tähistust. seega tegelikult ei vasta su signatuur üldtunnustatud normidele :lol: (v.a. juhul, kui su sõiduk on loodud hiljem, kui 92a :wink: )



seega leht ei pruugi tähendada nelivedu samuti leht ei pruugi olla roheline :arrow: alfetta põhjale ehitatud isenditel oli see näiteks kuldne (v.a 75 3,0, mis oli juba QV) ning varasematel mudelitel esines ka plaatinat 8)

küll aga kui lehe taha on kirjutatud number 4, siis on tegu neliveolise autoga.
Tegelikult ma olen normaalne....

Quadrifoglio

#4
vaatame siis ajaloolisest aspektist- selle kerega QV oli VAID :!: esiveoline (tõsi küll 1,7 mootoriga nagu sinu omagi)



erines teistest mudelitest väljastpoolt kerevärvi stangede ning tuulesuunajate poolest ning omas 14" valuvelgi.



sissevaadates eristas tavamudelitest peamiselt istmete ja trimmi poolest.
Image


4x4 versiooni qv-st ei olnud (ja ei ole ka kunagi olnud ja ei tule kah kuna sinna kirjutati juba Q4)



seega ajalooliselt see leheke sinna ei sobi :D

Mitteajalooliselt aga... ma arvan, et ega keegi su peale viltu ei vaata, kui lehekese sinna kleebid- niikuinii saab auto sul olema ühte värvi, niikuinii on ta QV mootoriga ja kui sellised istmed kah veel sisse saaks siis oleks asi ideaalkorras :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....