Sai siis täna auto teenenduses käidud ja puksid vahetatud (enamus) kuna nad olid tellinud ühe vale puksi ja jäi vahetamatta! Sai likvideeritud ka käsipiduri probleem, ABS andis ka lootust, et andur ei ole läbi vaid mingi juhtme või ühenduse probleem! Kõike seda tehti 5,4h

minu meelest natuke palju läks neil aega! Või mis te arvate! Tööde käigus avastati ka, et kunde poolne vedru on katki.
Helistasin siis TRK-sse ja küsisin Kalvo käest vedru kohta, tema kui targem mees rääkis, et vedru all osas on plastik rõngas, milles on laagrid sees. See on kinni jäänud ja siis alla keerates hakkab vedru väänama ja see põhjustas vedru purunemise.
Sain ka hinnad teada.
Esivedrud 2tk 1490.-
Esi amordi tugilaagrid 2tk 786.-
Loomulikult uurisin ka ees seisva rihma rullikute vahetuse kohta!
Lubasid uuema pingutus mehhanismi peale panna ja siis ei ole seda õlilekke probleemi!
hammasrihm 1 265.-
pinguti 1 1720.-
pinguti hoidja 1 100.-
remonttööd 1950.-