156 puterdab APUA!!!

#1
Et siis nii, et ühest hetkest auto ei tööta lihtsalt. Sama päev sai sõidetud ja õhtul oli vaja jälle minna ja siis algas jama. Panen käima siis täiega puterdab. Gaasi anda siis takkab vabsee terve auto värisema. Siuke tunne, et osad pütad aint töötavad. Proovisin hiljem uuesti ja sain kuidagi auto pöördesse... üle 2000 pöörde töötab puhtalt, a kui gaas lahti siis jälle puterdab. Nüüd olen mõned päevad olen veel proovinud, aga ei midagi paremat. Nagu hullemgi... sureb isegi välja... ühesonaga sõita on võimatu. Milles siis äda?? Küünlad vahetatud 3 kuud tagasi. Üks pakkus, et sitt kütus - tankisin 100 kilti tagasi.. ei usu. Bensa filter?- kus asub? Õhulugeja? Ja üldse, teab keegi kedagi pärnust kes võtaks ette kui omal jõul näpitud ei saa??? :?:

156 puterdab APUA!!!

#2
rikast segu pakuks-> meeletult rikast isegi



madalatel pööretel on pihustid nii kaua lahti/surve kõrge, et uputab lihtsalt mootori üle näiteks. Kõrgendatud pööretel ei ole rikas segu probleemiks, seetõttu seal töötab korralikult.



Põhjustega on muidugi asi nii nagu on... kindlalt väidan, et põhjus peitub kuskil elektrisüsteemis :P



Oleks asi vaid filtris, siis esimese hooga annaks tunda just kõrgetel pööretel, oleks näit. vända andur, siis oleks peale mingit pööretepiiri lihtsalt soss...



Kütuse koha pealt :roll: njah... been-there :lol: ~20km ja koss... enam käima ei läinud (abi sai octane boosterist)



kuna probleem tekkis hetkest, siis pakuks, et kuskil on midagi lihtsalt lahti või katki (meenuta, mida tegid see päev autoga, ega kuskilt midagi ei torkinud vms)



Kõige-kõige-kõige s***m variant on muidugi :( surve... vales, isegi väga vales kohas-> testida on lihtne... teed kapoti lahti, paned auto käima lased tal natuke puterdada... siis suretad välja ja keerad õlikorgi maha... kui käib suss, siis on tõenäoliselt tuulutus umbes



BTW variante on veelgi :wink: loodame siis parimat
Tegelikult ma olen normaalne....

156 puterdab APUA!!!

#5
Ma ei te kuidas teistel, kuid mul on üsna mitmele probleemile toonud lahenduse erinevate pistikute ja kontaktide näppimine kapoti all. Alates õhukululugeja juhtmest kuni selespeedi kontaktideni välja. Seega kõige operatiivsem ning soodsam variant on pugeda kapoti alla ja ükshaaval võtta ette strateegilisemad ühendused.

156 puterdab APUA!!!

#6
kaevusin siis kapoti alla... kakkusin õhu sisselase laiali. tühikäigu klapi vahelt puhastasin kilo sitta ära... vaatasin üle pistikud. Võtsin küünla juhtmed maha. Kuivad olid aga Õlised :?: keskmiste küünalde piibud olid õliga koos... ei leidnud kohta kust õli sinna sai. No igal juhul puhastasin ära. proovisin ka õhulugejat puhastada... leidsin netist õpetuse :D http://www.alfa156.net/fr_index.html?/news.html -tips- -> user tip`s MAF problem! ikka sama jama :? Õhulugeja nigu päris laip ei ole... kui küljest ära võtta siis asi muutub... halvemaks siis. ikka nagu kahe - kolme püti peal töötaks :( varjant veel seesammune süütepool.. kus see on? panen pildi ka... ärge seda noolt vaadake :D http://www.hot.ee/emm7/rults/DSC00094dfdsf.JPG

156 puterdab APUA!!!

#9
nonii. Leidsin venna kellel ime karp olemas kõigi maailma autode diagnoosimiseks. Mees ise ka nigu entsüklopeedia :D Imestas siis, et fakto ei leidnud ühtki viga süsteemis. Eilse seisuga tõenäoliselt õhulugeja kööga. Lambda ja kat veel küsimärgi all? täna lähen veel korra kütuse survet mõõtma. Eila sai tal aeg otsa. Siis saan täpse protokolli, et mis äda. Selle saadan siis Faktosse :lol: Aga huvitav asi juhtus kui õhulugeja tagant ära võtsime... Siis tegi läpakaga tšiki priki ja nigu võluväel auto töötas puhtalt ja läks kenasti pöördesse... aaga.. tekkis huvitav aga. Arvas, et mingi kaitse seisund tekkis või midagi. Kohapeal ei lase pöördeid üle 3000. hoiad gaasi põhjas lendab 3 tonnini ja siis kukub alla ja tõuseb jälle ja pendeldab niimodi. Proovisime sõita siis läks vaid 2 tuhande pöördeni ja 1500 pealt võttis ülesse jälle. Huvitav. Ja muide, Fakto pakkus õhulugejat Bosch 5000.- tükk. Pärnu Rauneks jupi pood pakkus lugeja Bosch 2900.- tükk!? :)

156 puterdab APUA!!!

#12
jou-jou-jou, ära selle lugejaga pulli! Ma eelmine aasta möllasin sellega. Masin tuuritas mis kole ning kui sai korra proovitud ilma lugejata... oh imet, töötas nagu stabiilsus ise. Sai siis sõitma mindud ning seejärel jamad alles hakkasid. Käiguvahetus - just teiselt esimesele, toimus umbes nii nagu oleks keegi samal ajal tagant sisse sõitnud. Julma laksuga. ilma vahetamata sõitis väga ilusti ning lõpuks ühel ristmikul jäi masin seisma, õlituli põlema ning kutu piilu. Ei puksugi enam.

"£$£$£$" tiirlesid ümber pea ja kalkuleerisin parimaid variante esindusse jõudmiseks. Mõtlesin hetke ning lükkasin juhtme käppelt tagasi ning vedas, masin käivitus kuidagi ning puterdasin kergendusega kodu poole. Igal ristmikul hoidsin hinge kinni. Ei soovitaks seda teekonda läbi linna kellegile siin.



Ühesõnaga: see info mis MAF-st tuleb on siiski väga vajalik kogu masina funktsioonide sujuvaks koostööks.

Kui ma nüüd väga mööda ei pane siis Pirnis oli see vidin ca 3K kanti. Soovitan soojalt ära vahetada.