Mida vaadata 156 2.0 JTS 2005 ostmisel?

#7
2 aastat vana

60 000 hooldus tehtud (rihmad, mahlad)



ma ei usu et ka ostueelne ülevaatus midagi suudaks välja tuua tehnilise rikkena.



vaata liisingutingimused ja oma rahalised võimed üle ja kui leiad kooskõla võimetega ja peale proovisõitu on alles soov omada seda autot, siis TEHING.

Mida vaadata 156 2.0 JTS 2005 ostmisel?

#8
...nägin mingi u aasta tagasi sellist faceliftitud punase interjööriga alfonsot viru keskuse parklas, parkisin suisa kõrvale... võibolla sama auto, sellist komplekti mkindlasti palju pole eestis... selle autoga liikles mingi keskealine paarike, kes tundus olevat vene rahvusest... igaljuhul ei paistnud kusagilt mingit idioodist molkust kellele meeldiks autot lõhkuda, st võib saada väga kifti giugiaro facelift alfa väga ok hinnaga minuarust, ilusasti sissesõidetud ja puha :P

...samas igatsen kohe oma esimest wagonit mis oli sama värvikompaga :oops:

Mida vaadata 156 2.0 JTS 2005 ostmisel?

#9
pva wrote:Luman, mis mõttes :lol: :lol: :lol: :lol: ?
No mina nende kohta otse ei tea, kuid igal margi esindajal meil vigu leidub, aga parem on loodetavasti kui teised müüjad :)


Auto kohta usun ma siiralt, et tegu on korraliku autoga ja et tegu on hea ostuga. Lihtsalt fakto auto kohat ütleks ma lihtsalt, et tegu ongi ühe suure veaga. Aga kui neil pidevalt ora p*****s hoida, siis vahel saab midagi isegi tehtud :lol:. Ühele õigele alfistile muidugi vilets diiler pole kunagi probleemiks olnud auto ostmisel/omamisel :wink:

Mida vaadata 156 2.0 JTS 2005 ostmisel?

#10
Tänud, loodan et kõik klapib.

Auto on tõepoolest väga hea - 122kw per 1360kg, handling jne ja lisaks väga ilus. Parim C klass Eesti jaoks.

Ainus miinus minu silmades on esirattavedu, kuid minu ja naise silmades see on juba pluss.

Fakto mind vähe huvitab - kuni garantii on läbi, hooldus läheb teise kohta.

Mida vaadata 156 2.0 JTS 2005 ostmisel?

#11
Põdesin ise ka pikalt Alfa esisillavedu ja rihmaga mootorit, enne kui 156-e ää ostsin. Piilusin ka vaikselt neid "mainekaid" tagaveolisi.. aga vana arm ei roosteta ja siiani olen valikuga rahul. Kui just driffting eesmärgiks ei ole, siis esiveoline pastarakett on nii mõnesdki taganttõugatavast sportautokesest juhitavuse ja stabiilsuse poolest mäekõrguselt üle. Kuigi järgmine auto saab kindlati vähemalt tagaveoline olema. Ja kindlasti Alfa :wink:
Alfaholic since 1997