Tean, et kütusekulust enamasti ei räägita, aga ma teen seda ikka.
Mul on 156 Sportwagon 2.0 TS. See on normaalne, et linnas võtab 10-11 sajale, aga et maanteel ei taha teine mitte eriti alla 10 langeda...
Kas see on normaalne või on kuskil midagi paigast ära, seda ma ei tea... Aga minu arvates 10 maanteel kiirusel 90-110 on nati liiast.
156 Sportwagon 2.0 TS kütusekulu
#2tjah... vaheta 2,5'se vastu... maanteel tuleb ikka 7-8
(100-110km/h)
Ühesõnaga ei ole eriti normaalne mu arust.

Ühesõnaga ei ole eriti normaalne mu arust.
156 Sportwagon 2.0 TS kütusekulu
#32,0 JTS võtab maanteel 10L sajal küll, kuid ainult ainult siis kui sõita üle lubatud kiiruse. Kuni 110 km/h peaks kulu ikka tunduvalt vähem olema. ca 7L kanti.
Kuigi-kuigi.. Kui sa kuulud nende vendade hulka kes 140-ga tagumikku sõidab, järsult pidurdab, viimasel hetkel mööda sööstab, jälle pidurdab jne. Siis on see kulu siiski normaalne.
Kuigi-kuigi.. Kui sa kuulud nende vendade hulka kes 140-ga tagumikku sõidab, järsult pidurdab, viimasel hetkel mööda sööstab, jälle pidurdab jne. Siis on see kulu siiski normaalne.
156 Sportwagon 2.0 TS kütusekulu
#4vedruseib wrote:tjah... vaheta 2,5'se vastu... maanteel tuleb ikka 7-8(100-110km/h)
Ühesõnaga ei ole eriti normaalne mu arust.
Nii madalaid numbreid ma küll kunagi enda 2,5-ega ei näinud, 10 oli miinimum

156 Sportwagon 2.0 TS kütusekulu
#5mul 9 absoluutne keskmine... mõõtsin nii: nullisin distantsimõõturi, tankisin paagi täis, sõitsin paagi tühjaks... tankisin paagi uuesti täis ja siis jagasin vajalikud numbrid (liitrid, kilomeetrid) õigesti. Juhtumisi sai just siis sõidetud enamvähem täpselt pooleks linna ja maanteed. Maksimum 40-50km võis olla maanteed vbolla rohkem... Sain 9L/100km kohta. Tuleb tunnistada, et maanteed ei sõitnudki tookord 110-120km/h vaid 90-100... suvine aeg oli, ilus ilm, suvekummid. Mõned möödasõidud ja paar bemmilüpsi linnas, muidu keskmise rahuga kulgemine.
110km/h on kuskil see piir, kust enamik masinaid rüüpama hakkavad.
Aga jah, kui ummikutes istuda ja sõita kiiremini kui 110km/h ning seejuures rohkem kui paar bemmi ja mõned audid lüpsta, siis ei ole sellest 9L/100km kohta küll haisugi
Kaheliitrine võrdluseks tuua, siis üks sõber hiljuti rääkis, kuidas tal 2,0 Sidrun võtab 90km/h ilusti 7-8L ja 2,5 kolmene bemm 9-10... samas, kui liikuda emb-kummaga 100-110km/h, siis sidrun hakkab kohe rüüpama 10 ja peale, aga bemm võtab ikka samamoodi. Nii et arvestades tavalist tempot liikluses, siis on kasulikum liikuda ikkagi suurema kubatuuriga: möödasõidul puhkad närve ja on väiksem tõenäosus, et tekib ohtlik olukord, kuna auto lihtsalt ei jõua kiiremini. Lisaks boonusena 6 silindri muusika.
110km/h on kuskil see piir, kust enamik masinaid rüüpama hakkavad.
Aga jah, kui ummikutes istuda ja sõita kiiremini kui 110km/h ning seejuures rohkem kui paar bemmi ja mõned audid lüpsta, siis ei ole sellest 9L/100km kohta küll haisugi

Kaheliitrine võrdluseks tuua, siis üks sõber hiljuti rääkis, kuidas tal 2,0 Sidrun võtab 90km/h ilusti 7-8L ja 2,5 kolmene bemm 9-10... samas, kui liikuda emb-kummaga 100-110km/h, siis sidrun hakkab kohe rüüpama 10 ja peale, aga bemm võtab ikka samamoodi. Nii et arvestades tavalist tempot liikluses, siis on kasulikum liikuda ikkagi suurema kubatuuriga: möödasõidul puhkad närve ja on väiksem tõenäosus, et tekib ohtlik olukord, kuna auto lihtsalt ei jõua kiiremini. Lisaks boonusena 6 silindri muusika.
156 Sportwagon 2.0 TS kütusekulu
#6Alfar wrote:Kui sa kuulud nende vendade hulka kes 140-ga tagumikku sõidab, järsult pidurdab, viimasel hetkel mööda sööstab, jälle pidurdab jne. Siis on see kulu siiski normaalne.
Nagu alguses mainitud, siis spidokas tõuseb harva üle 110 km/h - seda möödasõitudel, mida tavaliselt eriti pole.