O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.

#9
ega see ometi sama materjal ei ole, mille kohta vanaisa kasutas terminit Hitleri Sitt...



tundub nagu oleks alumiinium aga ei allu alumiiniumi töötlemise reeglitele... ilmselt siis miski II maailmasõja päevil koos sakslastega siiamaile jõudnud keskeuroopa odavmaterjal. itaalialased olid ju "kasulikud" liitlased koos jaapaniga :D ju võeti ka siis juhtriigi sitt üle tänutundega...

O:Alfa 155 juhipoolne esimene ukselink.

#11
:roll:



silumiinil on kolm üliolulist eelist alumiiniumi ees (ukselingimaterjalina siis) BTW



1. odavus-> puhas alumiinium maksaks kordi rohkem, plast ei oleks niigi vastupidav, rauda lingimaterjalina :lol: ei aitäh

2. elastsuse puudumine-> mida on ka katkistest linkidest näha :lol: Ehk siis alumiinuimlink oleks selle käänamise peale küll terve, kuid kõver

3. korrosiooni puudumine-> silumiin EI korrodeeru... erinevalt alumiinuimist ja 90% teistest metallisulamitest



viimase kahe punkti suurimaks miinuseks on aga jah... asjaolu, et kui linki karujõuga väänata, siis annab kõige nõrgem koht (avamishoova lähedal asuv kolmnurkne mõne mm paksune pind ) järgi (samas jälle tugevama materjali puhul annaks lukumehhanism alla)



Muuseas-> lihtsalt karujõuga seda linki siiski puruks ei saa-> see eeldab eelnevalt mingi tugeva löögiga tekitatud mikropragusid :wink:



P.S. võid oma linki TIG-ida küll, kuid materjali eripärast tingituna läheb mõne aja pärast keevituse kõrvalt uuesti krõpsti :roll:

TIG nimelt nõrgestab tugevalt keevisõmblust ümbritsevat pinda-> Al Fe Cu jne ning selle kõiksuguste tugevate sulamite jaoks on TIG ideaalne, kuid rasket sulamit-> siin loe poorset, suure süsinikusisaldusega materjali jaoks (näit malm) ei ole seda eriti tervislik pikaealisuse huvides kasutada
Tegelikult ma olen normaalne....