no see vilgukoodide lugemine oli ikka kunagi ammu ammu bummid ja oodid vähemaste

aga selleks pidi ka pistikuga ühenduma
võibolla tuleneb see minu ajuehituse eripäradest vms aga ma ei suuda seda vilgukoodi kuidagi suure vaimustusega võtta...
lihtne ajuehitus rõõmustab hoopis tekstilise info üle...
Läks AirBag tuluke armatuuris põlema...
kaabel taha ja näed... vasakpoolse turvavöö pingutiga on ühendus ebaühtlane. kututasin teate... mõne aja pärast tuli uuesti ja juba konkreetsemalt - takistus liiga kõrge.
selge - pistik oksüdeerunud kuskil...
kui aega ja jõudu leian siis käin istmealuse elu üle...
ja kustutan selle veateate ka uuesti.
PS! tegelikkuses kogu see diagnostikateema on suhteliselt hapral jääl käimine... infot peab oskama tõlgendada ja info laekub ikkagi vaid suhteliselt surnud anduritelt juba st tark mehhaanik on enne asjale jälile saanud kui masin ise.