Liqui Moly-t olen oma vanal ('85 aasta) turbosaabil kasutanud. poolsünt vist oli kirjade järgi. uuena näeb välja nagu oleks õli sees grafiitmääre..

sellina hallikas ja "sädelev". hoopis teistsugune näeb välja. Ise ostsin Troost autost (kus mu autod remondis käivad), aga üldiselt peaks seda ka mujalt saama. Pole väga haruldane kraam. 5l miski 500 kanti ehk oli.. või pisut vähem. Sisaldab miskiseid molübdeenühendeid.
Aga üldiselt olen ma aru saanud asjast sedapidi, et kui just mingite mootoridetailide keemiliste omaduste tõttu seda mineraali peab kasutama, siis tegelikult pole vahet, mineraal, sünt, poolsünt... Saabi käigukastides näiteks käib mootoriõli, mineraal. Väidetavalt ei kannata kastis kasutatavad detailid sünteetikas kasutatavaid lisaühendeid ja kuluvad seetõttu teistmoodi. Seetõttu siis ei katseta muuga, kuigi mujalt maailmast on tulnud viiteid et saab palju parem kui Honda MTF-i kasutada, mis kah, sisuliselt mootoriõli on, miski 5w30 kanti vist (võin eksida)