156 puterdamisest lahti aga...

#1
Panin uue õhulugeja pääle ja käis nigu antsu viiul, aaga. Kuni sinna maani kuni mootor veel külm oli. Soojenedes pöörded tõusevad kuni 2000 ni ja siis hakkab lainetama 1600 ja 2200 vahel. Sõita on vägev 8) minek on super, a kui hoida sõidu ajal pöördeid samas kandis, siis annab tunda. Kõigub sama moodi. Mis siis lahti võiks olla. Eriti just, et külmalt nigu viiul???

156 puterdamisest lahti aga...

#2
ruldo wrote:Panin uue õhulugeja pääle ja käis nigu antsu viiul, aaga. Kuni sinna maani kuni mootor veel külm oli. Soojenedes pöörded tõusevad kuni 2000 ni ja siis hakkab lainetama 1600 ja 2200 vahel. Sõita on vägev 8) minek on super, a kui hoida sõidu ajal pöördeid samas kandis, siis annab tunda. Kõigub sama moodi. Mis siis lahti võiks olla. Eriti just, et külmalt nigu viiul???


ma pakun,et vaakumvoolikud kuskilt lekivad aga ma pead ei anna :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

156 puterdamisest lahti aga...

#4
ruldo wrote:aaga külmalt need siis ei leki väi :?:


külmast peast neil ei ole põhjust mängida ja siis nad ei leki ka aga kui mootor soojaks läheb siis hakkavad vaakumvoolikud tööle ning siis hakkavadki pöörded kõikuma enda audil sai ka vahetatud vaakumvoolikud,ennem ka mängisid nüüd enam ei mängi.Ma soovitangi sul vaakumvoolikud läbi vaadata arvatav viga võibki seal olla.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

156 puterdamisest lahti aga...

#6
ts wrote:jällegi hea nõu abiks-> käivitusaerosool

pihsuta töötava, sooja mootoriga voolikute ümbrused läbi... kui kuskilt lekib, siis selle koha juures pihustades on kuulda pöörete tõusu


ts´il taas õigus :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

156 puterdamisest lahti aga...

#9
lisaks küünaldele siis võib säde tekkida ka veel geneka harjadest (mis on kaugel teisel pool mootorit) või siis vaakumvoolikute poolt vaid akuklemmidest (juhul, kui need väga lahti on ) :wink:



kogu pistikute kompott on seal väga korralikult isoleeritud :roll:



teoreetiliselt võiks olla veel paar juhet, mis massi puudutades sädemeid tekitada võiksid, kuid sellisel juhul oleks puterdamisest asikaugel (ehk siis kas pooli või pihusti juhtmed-> kuna M2.10 mootorid kasutavad ajatatud pritset: ehk siis töötab vaid selle silindri pihusti, millel parajasti vastav takt käes on)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 puterdamisest lahti aga...

#12
äää miski trikk oli ka süütega



mälu järgi



süüde sisse 90 sek

süüde välja 90 sek

süüde sisse ja käivitus... võiks lasta kohapeal pläriseda paar mintsa ja siis rahulikult sõitma hakata...



www.alfa156.net kuskil oli ka täpsem inglise keelne õpetus mida ja mis järjekorras teha



shit:

see käis tühikäigu uuesti õppimis ekohta

You might have to reposition the idle engine to fix this completely after doing

the above. The way to do that is:

1. Insert key and turn to last position before start. Let it there for 90 seconds.

2. Then turn back off for 90 seconds (with key in).

3. Then start up the engine not using the throttle for a few seconds.

156 puterdamisest lahti aga...

#13
:roll: võin natuke eksida, kuid minu meelst on M2.10 sisseehitatud resetiga 8) reset eeldab siis mingi arvu (n.t. 500 korda) süüte sisse-välja keeramist :mrgreen:



tegelikult peale õhulugeja vahetust võta akuklemm maha-> 20s ning uuesti peale. umbes 20-40km pärast peaks elektroonikast tingitud probleemid kadunud olema (v.a. tühikäik va sinder :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....