Paar küsimust teadjatele meestele alfa 75 kohta

#1
Mõtlesin et teen siis üle pika aja lausa ise ühe teema, ta on küll natukene tehniline, aga kuna see niikuinii kohe mölaks üle läheb, siis paigutan ta kohe õigesse kohta :P .



Küsimus ise siis selline, et kas alfa 75 peal kasutataval v6 mootori puhul oli 2,5 ja 3,0 versioonidel vahe ainult silindri läbimõõdus või oli seal ka veel midagi muud teisiti? Ningi kas sama 2,5 v6 mis oli 75 peal oli ka gtv6 peal? Ja üldse, kui keegi teab ja viitsib, siis võiks neist mootoritest natukene lähemlt pajatada, kuulaks huviga :roll:

Paar küsimust teadjatele meestele alfa 75 kohta

#4
AR 6C V6



Algus-> Sei 2,5L-> lõpp GTA (156) töömahud 2,5 (12V-> 116 ja 162 seeria) ja 24V (156, 166); 3,0 12V (75, 164) 24V (164, 166) ning 3,2 (156/147GTA+ 932 ja 166)



Mootorist on olemas ka 2,0 versioon vabalthingav (90 ja Sei) ning TB (164 ja 166)



Üldiselt on tegemist hea mootoriga



JAH 116 seeria (Alfetta ja Alfetta GTV) on suures suguluses (peaaegu täielikus) 162 seeriaga (75 ja 90)
Tegelikult ma olen normaalne....

Paar küsimust teadjatele meestele alfa 75 kohta

#8
MorzokMan wrote:Kui see Isandat väga ei kurna, võiks ka Nordi modifikatsioonid siia pista.. Sellest ju turbuversiooni pole?


Nord... seda on kohe nii palju, et hirmus... Alates 105-st on seda paigaldatud kõigile Alfadele (peale Sudi ja 145/6) kuni 16V debüüdini GTV/Spideri peal 916 seeria saabudes.



Üldjoontes on teda siis olemas 1,3, 1,6, 1,7, 1,8 ning 2,0 töömahuga (1,4 ja 1,5 on tegelikult 1,3 ja 1,6 mahuga) Mootori tööpõhimõtted on enamvähem samaks jäänud hoolimata mitmest erinevast pritsest, mis sinna läinud on ning samamoodi ka TS versioonidest (esimene TwinSpark leidis ennast siis GTA pealt)



eriversioonidest mainiks ära 1,8TB (GTV ning 75 ja Giulietta) ning V8 (33 stradale peal siis TS ning Montreali/116 peal "tavaline") 8)
Tegelikult ma olen normaalne....