Käre külm ja 156

#1
No talv tuli ja nõunurgake avanegu. Tahtsin uut, kalli aktsiisiga bensiini installeerida. Et toetada teedeehitust ja pensionäre. Aga võta näpust - luuk ei avane. Teele ei jäänud, aga enne kui lähen end õue pakasega piinama, uurin, et kust alustada. Kas luugi lukule ohtralt lukuõli või kuskohast see tross läheb. Kas on üldse luugijuurest viga otsida või ... tanklas natuke pangakaardiga sudisin aga ei aidanud.





PS! Siia võib ka muid 156'e ja külmaga tekkinud probleeme lisada.

Käre külm ja 156

#2
156 pagasiruumis peaks olema nöör... peenike musta värvi. luugi vastasküljel...



kui nüüd juhtub, et salongist ei õnnestu külmunud luuki avada siis toimi järgmiselt:



ava pagasiluuk... sikuta seda nööri, mis on otse ühendatud luugi lukumehhanismiga. kui luuk ei avane (on külmunud, siis aita teda servast samal ajal kui sikutad nöörist.



proovisin õlitada jms asju aga kauaks polnud neist kunagi abi... ära külmus siis mitte lukumehhanism vaid see vinn mis luugi lahti peaks lükkama kui lukusti vabaneb...



loomulikult ei külmanud see luuk alati ära vaid reeglina siis kui oli suur temperatuurikõikumine ja niiskus jäätus selle tõukuri vedru vahele ära...







rohkem külmaga esinevaid probleeme 156 puhul hetkel meelde ei tule

erinevalt subarute ja toyotadega sõitvatest kolleegidest kes -28C juures kaebasid pidurite kadumise üle...

Käre külm ja 156

#3
Nu minul puudub praegu käsipidur. Siin hilissügisel, kui kah need külmakraadid olid, siis külmus kah kinni, aga kui olid natuke sõitnud ja auto juba soojem, siis tuli lahti. Praegu aga... olin peaaegu terve päeva sõidus ja ikka ei kippu ega kõppu. Kässari kang lihtsalt :roll: EI LIIGU. Tuleb vist otsida soe garaaž või lihtsalt oodata kevadet :?



Ukselingid jõudsin enne külmi maha kakkuda :wink: . Sai teised korralikult ära puhastatud ja tavotiga kokku, et niiskus sisse ei läheks. Nüüd töötavad, kui kella värk.



Muid probleeme pole praegu külmaga ette tulnud 8)

Käre külm ja 156

#4
Selle luugiga on selline jama jah, et see tõukur kipub seal kinni külmuma, kui muidu ei saa, siis mina kasutasin korra sellist meetodit et vlasin sooja vett seal luugi serv vahelt sisse, siis sulas lahti ja peale seda korralikult kuivatada ja õlitada asi ära ja rohkem ma sellega too talv probleeme ei täheldanud.



Käsipiduriga niipalju, et kui kinni jäätunud, siis ühesõnaga on niiskus sees ja ega sealt suurt muud aitagi kui trossid vahetada. Ja seda ka, et talvel üldiselt ei ole soovitatav ööseks käsipidurit peale jätta, parem on käik sees parkida.

Käre külm ja 156

#6
Kütuse luugi puhul aitab jah kui sooja vett sinna piserdada/valada.

Sellest pagassis asuvast nöörist polnud mul kasu, tõmbasin seda ja plaksti nöör peos :D

Pärast autopesu soovitaks luugi ja selle mehhanismi seal korralikult ära kuivatada, mul algul oli alati külmadega pärast autopesu bensiinitankimisega raskusi :)

Käre külm ja 156

#7
... ja kui selle luugi lahti saate, siis soovitan soojalt kütuselisandi ka sisse kallata, vett siduva. Luugi külmumist see ei mõjuta aga lihtsalt käesoleval nädalal toodi teenindusse 2 autot mille kütusepump ja ben.paak lihtsalt ära külmusid! :evil:
Alfaholic since 1997

Käre külm ja 156

#8
Giuseppe wrote:... ja kui selle luugi lahti saate, siis soovitan soojalt kütuselisandi ka sisse kallata, vett siduva. Luugi külmumist see ei mõjuta aga lihtsalt käesoleval nädalal toodi teenindusse 2 autot mille kütusepump ja ben.paak lihtsalt ära külmusid! :evil:




väga kasulik ja odav soovitus

ei tea siiamaani minu autol

pole mingit häda

164 on mõnus ja soe masin

võrreldes MB200cdi-ga millega

iga päevaselt sõidan

Image
8)

Käre külm ja 156

#10
:roll:



silikooni ei leia poest või? :lol:



Toiduõliga määrimine aitab vaid nädalajagu (heal juhul)-> nimelt ta siiski seob vett (erinevalt silikoonist, mis on korra pandud ja peab vähemalt järgmise pesuni vastu) :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Käre külm ja 156

#11
smitser wrote:kuidas kommenteerite seda, et tav. toiduõliga määrida uksetihendeid???


Ma arvan, et toiduõli võiks ikka jääda söögitegemiseks ja tihendite määrimiseks võiks ikka kasutada selleks ette nähtud vahendeid. Mulle isiklikult jätab selline toore munaga radiaatori parandamine kergelt kontossi lappimise mulje.