nordi plokikaane pingutus?

#1
Tere,

kas kellelgi pole vedelemas manuali jupikest kus kirjas plokikaane pingutus tugevust ja järjekorda? Samuti oleks tarvis rihma märke :P

mootor siis 2.0 ts 91.- aasta 164-ja peal (džiisas... :D )



Ette tänades!
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

nordi plokikaane pingutus?

#2
on jupike... tükike ja veel hunnik muud vajalikku



ja lausa mitu manuaali kohe...



aga digitaliseeritud kujul ei ole kohe mitte...



proovime kirjeldada :roll:



10 5 2 3 7

8 4 1 6 9



momendiks TS esmane 82Nm ning peale 1000km läbimist 90nM üle keerata 8)



AGA märkide kohta :roll: ei oska enam midagi öelda...



Minu andmetel Nord ei evi mitte üheti märkiseatavat rihma :roll: keti märgis aga võivad keskmise saale ees märgitud olla... nii nuki, kui puki peal, samamoodi ka rihmaratta juures



Kui kett just katkenud pole, siis tee oma märgid peale...



ja miks dziisas? :lol:



ja miks lammutad?
Tegelikult ma olen normaalne....

nordi plokikaane pingutus?

#5
ts wrote:10 5 2 3 7
8 4 1 6 9


See on siis pealtpoolt vaadates nii nagu ta seal on?



Miks lammutan? Igav :lol:





Aga tglt sai avastatud värskel lumel õli laigukest :evil: Kapote lahti ja taskulambiga uurima......plokikaane ja ploki vaheli tuleb õli, esimese silindri kohapealt umbes, salongi poolses küljes.



Minu loll talupoja mõistus arvab, et tegemist on plokikaane tihendiga...või siis midagi hullemat? :roll:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

nordi plokikaane pingutus?

#7
hmm-kettiga mootoril on esimese silindri juures kaks väikest polti ka-mille pingutamisega ehk pole keegi eriti vaeva näind-võib piisata vaid nende üle pingutamisest...-või siis lihtsalt plokkikaane kõik poldid üle pingutada...

nordi plokikaane pingutus?

#8
Thanks for the tip :wink: . Homme üritan need kaks poldikest üles leida ja pingutada. Millegipärast on õli leke vähemaks jäänud...ons see normaalne kui 10 tuhande peale peab kuskil 2.5 liitrit õli peale valama?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

nordi plokikaane pingutus?

#9
no-sama vastus mis alfa mootori lärmakuse kohta-nati on normaalne aga kolisev pole enam lärmakas... kui kuskil liitri kuni 1,5 peale pead kallama ühe õlivahetuse kohta siis see on normaalne... kui rohkem siis kisub kahtlaseks...- samas õlivõtmine oleneb väga väga palju ka õlist- mis sul praegu kasutusel on?