Pidurdamine

#1
tere!

Mul on selline küsimus, on see normaalne, et mul pidur blokki kohati läheb?2 korda on nagu läinud niisama tänaval libedaga pidurdades ja täna käies lennuväljal libedasõitu harjutamas, läks ka. Lihtsalt pidurit enam vajutada ei saa, autot ei saa käivitada ega miskit

ja mis on oluline, ma ei ole aru saanud, millal mis põhjusel ta läheb blokki. ja teine asi on see, et ma pole aru saanud, kas see läheb mingi nipiga maha?kõigil kordadel ma olen kuidagi "lambist" mingi aja jooksul jälle auto ilusti funksima.

auto on selespeed 156

Pidurdamine

#3
omalt poolt pakuks mõnda halva ühendusega ABS andurit... kui pole signaali, siis pole ka abs-i



vahel annab signaali, vahel ei anna...

vahel on abs vahel ei ole...



oskudeerunud pistik? pihta saanud kaabeldus?



kas see alfadiagnostiksupertester annab veateateid andurite kaupa?

dr TS sul on aeg sekkuda palun :)

Pidurdamine

#4
huvitav on veel see, et see on nüüd juhtunud ainult libedaga, lume peal.

esimene kord oli nii, et pidurdasin, rattad läksid plokki ja auto sõitis nagu regi, siis hakkasin pumpama, jäi seisma õnneks aga hops pidur plokkis.

teine kord oli jumala lampi, väikese hoo pealt pidurdasin, pidur kuidagi värises, auto jäi seisma ja pidur plokkis. ristmikul.urr :twisted:

Pidurdamine

#6
Kui ABS tuli tuli põleb ja rattad täielikult blokeeruvad, siis soovitaks andurid üle vaadata...



Kui aga tuli ei põle ja rattad blokeeruvad, siis mine TRK-sse ja lase koodid välja lugeda... pakuks, et selespiid on natuke segane ja lülitab kõige madalama käigu ning suretab seejärel mootori välja (ehk siis kui järmine kord lepase reega libised, siis võta käik välja :wink: Kui selle peale rattad lahti on, siis on asi kastis -> millal viimati kasti õli vahetasid :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Pidurdamine

#8
pidurivedelik samuti vahetatud?



kehvem variant on, et kettad siledad :roll: ehk siis ei suuda supportit tagasi lüüa... Veel kehvem variant on et supportid kinni (muidugi ei suuda hästi ette kujutada, mis tingimustel saavad mõlemad korraga kinni jääda aga...)

Veelgi kehvem variant on peasilinder mis on külma saanud ning ei saada enam kolbi vastusurvega tagasi. Veelgi kehvem seetõttu, et mingi hetke pärast hakkab seal siukest kinu saama, et vähe pole (ehk siis meeleheitlikult pedaali sõtkudes hakkad igatsema aega, mil pidur plokkis oli) :roll:



Variante on veelgi... miskipärast usuksin selle kirjelduse peale, et ABS ja kast töötavad ning tegemist on mehhaanilise veaga.
Tegelikult ma olen normaalne....

Pidurdamine

#9
Ma ei tahtnud uut teemat teha,ning mul tekkis piduritega probleem nimelt kui ma pidurit järsku vajutan siis lööb nagu mingi troppi ette,et piduripedaal nagu edasi palju ei lähe,ning lööb nagu plokki,aga kui sujuvalt vajutada siis läheb pedaal rohkem edasi toimivad pidurid ideaalselt,milles võib probleem olla?

Ettetänades Alfa Romeo 33!
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Pidurdamine

#11
E.T. wrote:kui see saladus ei ole siis kas vaid allkiri on alfa romeo 33 või on probleemi tekitajaks ka alfa romeo 33

lihtsõnaliselt: mis autoga tegu ?


See allkiri on nagu mu kasutaja Alfafoorumis,kuid selle probleemi tekitajaks on küll ühe sõbra Alfa Romeo 33 aastaks siis -89 :roll:,ning mis võib olla selle probleemi põhjustajaks :?: :roll:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Pidurdamine

#12
Nii.Täna hommikul otsustas pill 3 korda ära surra.eriti lõbus :evil:

Sain nüüd järgmiseks reedeks aja diagnostikasse. Oskab keegi öelda palju see lõbu maksma läheb(ainult diagnostika) ja kaua kesta võiks?