Brera

#5
Alfa Bora - pesoo klaaskatuse disainiga ;) kõva sõna :P



PS! ärge nüüd keema minge eks. sõiduomadused täenäoliselt siiski eeskujulikud.

Brera

#7
ametlikke andmeid pole kusagilt uurinud, aga mingit autoajakirja sirvisin... saksa oma oli vist kus oli uue TT ja Brera test. 260hj ja 4wd kohta võiks ju paremini liikuda 6.8s 0-100km/h ?? aga muidu auto tõesti ilus, aga eks see ole ka pigem maitse asi :)
Brera 3.6 Q4

Brera

#8
TT versus Brera on viimases Car'is kusjuures TT pole sugugi see mis tehasest tuleb vaid suht prototüüp veel. TT proto näeb igati rakett välja aga see mis liinidelt tuleb on minuarust küll mõttetu junn (välimus) :oops: :oops: :oops: see polegi nagu uus TT vaid facelift, mida polnud üldse vaja, eelmine nägi veel väga värske välja, a noh suva nende audidega :)



Brera kohta kuuleb ikka et rare beauty ja more sophisticated ja more complex jne caharcter jne nii nagu olema peab



Kunagi nägin mingit saatejuppi 147GTAst ja see oli hea näide üldse kuidas alfasid teistega võrrelda (õõhh jälle see võrdlusteema, cut the crap...)

anyway selline mõttekäik oli saatejuhil umbes: 147GTA is insane, but its ok, cause you have to be insane to buy one... :) ...krt otsin selle jupi üles ja postitan, see oli hea

Brera

#10
täiesti õige sa pead ikka pystihull olema kui sellise auto osatad aga nendime fakti auto ise on kah hull püss nelivedu jne mis muud enam tahta :wink:

Brera

#12
noniisiis...

tegin siis ka lõppeks väikse testsõidu brerakesega, no on ikka imelik alfa :D

...versioon siis 3.2 V6 4vedu, skyline... ütlen ausalt, tunne oli nagu sõidaks lukskaatriga, selline mootoriheli, suurus, istumine suht kõrgel, disain ja pilveke ka koguaeg peakohal, niipea kui lapatsit anda viskas nina taevapoole ja läinud ta oligi...

kusjuures ma pole kordagi korraliku kaatriga sõitnud, vaid kujutan ette, et nii võiks olla :D

...asjast õhkab ikka tugevalt seda, et tahaks eelkõige saksa kupeedele konkurentsi pakkuda kui sportauto olla, hei kalfbell ära jama :D

...minuarust on alfa kupeed ikka olnud läbi aegade siuksed väiksed, ehk siis täpselt nii suured kui vaja, brera on näiteks 105 seeria bertonega võrreldes ikka üüratu jurakas, aga tänavapildis mõjub iseenesest ilusa ja sihvakana

...hullult lahe auto, nagu alfa ikka, kergelt napakale kliendile :wink:

...kiirendus võiks tõesti veel vingem olla nende numbrite järgi, aga see mis reaalselt asi teeb on vähemalt minu jaoks inaff mis inaff, tõesti korralik püss, selline elegantne

...kas mõni on veel proovinud? mis emotsioonid?

Brera

#13
Sai siis vaadatud TopGear-i seda osa, kus oli stuudiosse veetud Brera.. Kirjeldasid ka umbes nii, refereerin:"Kiirendus 0-60mp/h natuke liiga palju, hind - natuke liiga palju.. aga ikkagi - ma arvan, et minust võib saada Alfa-omanik". :roll:



@alfanatico - Kuidas juhitavus oli? Ikka Alfa-vääriline?

Brera

#14
juhitavus... no ma ei pannud just proovile seda autot, aga "jubedalt häiris" selline lödi vedrustus, noh pluss muidugi see, et päris hästi silus seda kuumaastikku mis meil on sileda tee asemel, aga sellest tuli samas see kaatritunne, et kõigutas nagu... sellisele kergele kulgemisele mis ma sooritasin ei oska juhitavuse osas midagi ette heita, tunnetus ju ikkagi tegelt mõnus, krt alfa ju! :D

oma perse lihtsalt nauke kõvemate pukkidega harjunud, tundub mõnusam :D 156Ti tehasevedru on nagu mõnnam...see vedru jutt on tegelt suva, sest ma arvan, et kui brerat natuke modida omale meeldivamaks, on see ikka sigaõige asi ja elu on näidanud, et alfa tahab ka harjumist onju, pärast kiida taevani...

mulle isiklikult tundub siiski kõige huvitavam milline tuleb uus 159 gta, brera koos kõigi kelladega maksab üle seitsme soti, natsa palju raeh :? siis juba pool juurde ja gta koju :D ...oi krt mehed on ahneks läinud seal itaalias

...mingi jutt on käinud ka, et tuleb loetud arv a'la 2500 tk tagaveolisi 159 mis tähistatakse stradale tähisega, seotud wtcc 159ga... eks näeb mis siis lõpuks tuleb, ma arvan, et päris "õiged" asjad on veel tehasest tulemas

Brera

#15
...krt mulle nüüd see brerateema ei anna rahu, kirjutan siis vähemalt õiges topikus :)



vaatasin kunagi õhinaga kogutud brera prototüübi pilte ja tuleb nentida, et siiski asi erineb tootmisvalmis asjast nagu öö ja päev, ei tglt nagu öö ja õhtu ok, ok :)



kui toomisvalmis asi tekitab köhh-köhhi, kellele disain, kellele minek, siis vaadakem seda protokat veelkord, see on ju vähemalt 8C vääriline pomm, absoluutne autodisaini tipp seest ja väljast eksole



www.hot.ee/freakyhouse/bre_1.jpg

www.hot.ee/freakyhouse/bre_2.jpg

www.hot.ee/freakyhouse/bre_3.jpg

www.hot.ee/freakyhouse/bre_4.jpg

www.hot.ee/freakyhouse/bre_5.jpg

www.hot.ee/freakyhouse/bre_6.jpg



...ma olin ja olen võibaolla mõnevõrra solvunud businessi ja inseneride sekkumise tõttu kuid samas olen õnnelik et nad seda tegid ja brera sai tootmisküpseks... "valmis brera" on siiski jällegi midagi muud kui proto, aga siiski kuul



...8C ja Montreal on vist ainsad, mis enamvähem 1:1 ka tootmisvalmis, võrdlesin Alfa muuseumis mõlemat montreali, valge kontsept mis expole läks ja siis liinilt tulnud asi, no võib öelda, et üks ja sama...



...breraga on minujaoks nii, et ma olin rõõmus kui sõitsin, et pole minujaoks kõige ihaldusväärsem ja ei pea kõike maha müüma mis mul on, et seda saada omale :lol: aga täna olen juba üsna sillas, kogu see värk tahab nagu harjumist vist, väga palju häid momente on sel autol ja olgem ausad, see on ikkagi väga silmapaistev ja vinge pill



...rjespjekt 8)
cron